Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A munkahengerben van egy (vagy más tipusba kettő) dugattyú, amin van egy beszúrás, amire fel van húzva egy gumigyűrű. Na ez a karmantyú. Nem "O" gyűrű, az nem bírna akkora nyomást, hasonló a szimmeringhez, csak ennek a külseje kúpos, mert az mozdul el a házhoz képest. Googliztam neked egy képet is.
az a helyzet h. ezt nem igazán értem nem nagyon vagyok otthon a témában. mit jelent h. dörzsárazni? eltudnád magyarázni h. én is +értsem?
Hát nemtudom mi az a karmantyú vagy mire gondoltok de biztosan találkoztam vele.Ez a munkahengerben van vagy mégis mi ez és mi célt szolgál?
Figyelj, ennyiből nem lehet megmondani. Milyen típusú autó, dob vagy tárcsa, milyen utánállítása van, és még beszélhetnénk erről nagyon sokáig.. De ez DT fórum. ( viszont ha másokat nem zavar, akkor folytassuk, mert érdekel a dolog )
Csakis akkor!
Nem, most tényleg! Én úgy gondolom, hogy aki motorozik, legalább egy nagyon minimális rálátása legyen, hogy egyántalán mitől berreg. Akinek ennyi sincs, az inkább bicajozzon. Ezt most minden rosszindulat nélkül mondom. És most jöhet az, hogy mindenki kezdte valahol, de legalább annyi, hogy egy nagyon picit utána olvas, vagy beírja a google-ba.
De csak szeptember rossz idején :-D
Nincs kompresszió a berugókarban, ez tetszik. No meg majd a hajtóműolajtól megjön...
Sztem is jobb, ha te nem csinálsz vele semmit...
Ez jónak tűnik.
Semmilyet! Hozzá se nyúlj! Ebből a zagyva szövegből szépen kiderül, hogy lövésed sincs az egészről. Szólj egy szerelőbácsinak, hogy csinálja meg!
Hát ha kompresszió nincs benne akkor generál lesz belőle fúrás, új dugattyú gyűrűkkel csapszeggel.
Lehet hülyeséget mondok, de szerintem dobfékről van szó és eltörhetett a rugó, ami visszahúzza a fékpofákat
Hello
Nekem van egy 1986-os Yamaha dt 50ccm motorom és olyan szeptember rossz idején elég nehezen indul nincs kompresszió a berúgókarban ilyenkor melegíteni kell hogy beinduljon.
Nekem ez lenne a problémám hogy mégis milyen halytóműolajat tegyek bele hogy jó legyen?
Dt 80 lc, lc2 service manual. sajnos német.
Ha kell valakinek írjon és elküldöm.
email: sparxx@tvn.hu
hali mindenki!
Lenne egy kérdésem! Dt 80 lc2-re föl lehet valahogy rakni a 125r tank idomjait? ha van valakinek ötlete,akkor írja már le. 1éve egyébként hirdettek egy 80as dt-t a 125r idomjai voltak rárakva.
Nincs berohadva, és nem is mondtam hogy milyen jellegű a fék.
Még nincs meg a megoldás...Gondolkozzatok...
Ez akkor lehetséges ha pl elvan vékonyodva a tárcsa, és már nagyon kijön a dugattyú a helyéről, a karmantyú pedig kivan szakadva, akkor mögé kerülhet por stb., ezért berohadhat a dolog. Vagy ha régen volt használva az autó, akkor szintén hasonló lehet. Ennek ugye semmi köze a féknyomáshoz, ezért nem enged vissza ha a főfékhengernél engedsz. Viszont ha a féknyergen tekered ki a légtelenítőt akkor nagy valószínűséggel enged annyit.
Köszi a válaszokat! Megpróbálom belőni
Egy kis szerelés agyban.
Adott egy személyautó. Ráfékezel, és befog a jobb hátsó kerék!
Első fékezés után beragad, és visszafogja az autót. Nem is engedi el, amíg a kerékfékhenger légtelenítő csavarjával le nem engeded belőle a nyomást! Ha a főfékhengernél lazítod fel a légtelenítő-t-ket úgy a nyomás nem szűnik...Akkor mi a baja? Egyszerű azoknak akiket az élet ellátott "rutinnal".
Várom a megoldásokat!
Miért is? Konkrétan mire gondolsz? Nem értem....Mert a jobb oldalon több a pára? Vagy ha esik az eső, és miután felszáradt az út, a jobb oldal még vizes? . Nézd szerintem nem összehasonlítható azzal a ténnyel hogy a jobb oldali gömbfej előbb elkopik az útegyenetlenségek miatt...Gondolkozz kicsit...Akkor az is igaz, hogy az első fék ganésabb mint a hátsó? Mert az első kerék szétcsapta már a vizet mire a hátsó beleér? Vagy a hátsó ganésabb, mert oda veri fel állandóan?
Felesleges ezen vitázni... Leírtam otthon ne szereljen féket senki, mert életveszélybe sodorhatja magát...Mint pl. linkaska....: mi a karmantyú?
És féket javít!
Szerintem a merevítést kicsit megegyelte De az is elképzelhető hogy egy 125-ösé a cucc aztán így fért be.
Ma a középteló, meg a himba tisztítása közben vettem észre ,hogy valamelyik elődöm kiflexelt, vagy leflexlt valamit a himbámból. Szerintetetk minek, mi volt ott? csak kicsit a himba ívéből vett le?
(DT 80 LCII 1996)

Íme:
Arra figyel hogy utána már ne dörzsáraztasd fel mert akkor megint nem lesz jó a csapágy Vagy picivel nagyobb csapágyat nézz és pont annyira dörzsáraztasd fel
Köszi! én is +próbálkozok vele akkor így!
Jah és a beállítást a bovdenekkel kell végezni mégpedig a következő képpen. Leveszed a powert mozgató tárcsa fedelét ráadod a gyújtást megvárod míg pozícióba áll, ezután a bovdenekkel addig igazítod míg a tárcsán lévő villa a mögötte levő lukkal egy vonalba áll egy pici fúrószárral tudod ellenőrizni. Vigyázz nehogy túl feszesek legyenek a bovdenek. Ezután újból ráadod a gyújtást és megnézed hogy a villla a lukhoz áll-e be.
Azért zümmög háromszor mert a gyújtáskulcscsal állítod le. Próbáld ki ha a "STOP" kapcsolóval állítod le de nem veszed le a gyújtást akkor még rögtön visszaállítja magát alapba és utána vedd le a gyújtást. Következő indításnál csak 2-t fog zümmögni