Klassz...Bár én nem vagyok híve a matricáknak...Kiszívja körülötte a nap, és ha egyszer leszeded festhetsz. Én minden egyes motoromat kopasztok.... . Csak a festék maradhat...
Vazzeg, mi is szívtunk vele nyáron, de már nem emlékszem pontosan. Egy kis ponttal van jelölve, hogy mit kell összeforgatni, anélkül nem lesz jó. Keress a kosáron, meg a lamellákon valami jelet.
Valaki könyörgöm magyarázza el hogy kell öszerakni a dt-nek a kuplungját. 125R tipus :) Nem igen jövök rá mert elcsúszik vagy nem csúszik el :D vagy kise emel :)
Fantörpikus Egyébként én is gondolkodom, hogy lematricázzam a hibákat. Olcsóbb, mint 40 ropiért mindent lefestetni. Ráadásul van a közelben egy nagyon komoly reklámügynökség. Olyan matricát csinálnak, amilyet akarsz.
jaj de buták vagytok a motorok töbségében olajos lemezes tengely kapcsoló van (kivéve dugatti ha jól tudom) ami azt jelenti hogy olaj nélkül nagyon szar.
javítsatok ki ha tévednék!
És ettől nem fog szerintetek csúszni a kuplung? Mer tmost csúszik egy picit. Majd mingyá megnézem a kutakon, hogy milyen olajak vannak. (AGIP,MOL,SHELL)
Van amelyiken keresztbe kell bekötni, de van amelyiken párhuzamosan. Az igaz ha fordítva kötöd be akkor nem lesz jó.
De van az a műanyag tárcsa amit a szelepre teszel rá. Nah most ahova rárakod az ott egy fektetett rombusz, erre 2 féleképp lehet a tárcsát feltenni asszem 30 fok külömbséggel. Igazából az az a folytás mert ha elforgatva teszed rá, akkor nem nyit ki teljesen.
javítsatok ki ha tévednék!
Elkészült! Várom a véleményeiteket!(Rosszat is )
...most készítem a sablont a lámpamaszkomra. Ha kész dobok fel egy képet!
De van az a műanyag tárcsa amit a szelepre teszel rá. Nah most ahova rárakod az ott egy fektetett rombusz, erre 2 féleképp lehet a tárcsát feltenni asszem 30 fok külömbséggel. Igazából az az a folytás mert ha elforgatva teszed rá, akkor nem nyit ki teljesen.