Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én még olcsóbbra kihozom!
ha estleg nem tudna segiteni valki az idomban akkor olgyuk meg igy ha kell esetleg másnak is idom javitást is válal az emberke
Sziasztok van egy jó hirem srácok
Az idom problémákat meg tudjuk oldani tudnák vadi ujjakat legyártatni olyan 6000 forint környékén ha tudnátok segiteni az elsö gyártás kicsit huzos mivel 7000 forint a sablon amit eklöször meg csinálnának utána meg 6000 forintokért vadi uj idomot lehetne veni nem pedig a yamahánál gyári 16 ezerért akit érdekel a dolog irjon mert én szeretnék egy ballos hütötakró idomot gyártani és ha esetleg szüksége lenne valkinke rá akkor közösben olcsobb lenne irjatok kösz srácok
sziasztok keresek egy baloldali hütötakaró idomot meg egy hütökiegyenlitö tartály kupakot meg estleg egy fekete felyidomot
Üdv! Azt hiszem azért indul meg 5ezertől mer ott nyit a membrán legalábbis így olvastam vhol. A karburátorral próbálkoztam én is és egy szerelő haverom is aki ilyenekkel foglalkozik. a Sportdobbal alaptól 4ezerig úgy ment mint a gyárival 5-től 8-ig pedig volt bennt egy hatalmas lyuk, tehát vagy nyélen mentem vele vagy 50-el.
Valaki nem tud adni egy Gianelli kipuffogóhoz palást rajzot? Dt125R a tipus. Vagy valakinek nincs hozzá eladó? Előre is köszönöm!
Ha ilyen dobot veszel rá, megváltozik a leöblítésed és a nyomatékgörbéd...Na nem ilyen drasztikusan, de minimális mértékben igen. Hozzá kell hangolnod a karburátort. Figyeld alsó, közép, és felső tartományban mit csinál a régihez képest. Nem egyszerű beállítgatni, az sem kizárt, hogy a gyári fúvóka nem lesz képes kiszolgálni a kipufogódat. Próbáld meg a suberttűt lentebb rakni. Gondolom azért indul el 8 ezertől mert addíg dús az üzemanyag nagyon..Amúgy minden power nélküli motornak folyamatosan kellene húznia. Csak beállítás kérdése....

mumi: leírtam a véleményem alább, és ezen nem is változtatok mert én is apuka vagyok. Majd ha szülő leszel, megérted....remélem
Ebben igaza van Bár fékolajcserébe még senki nem halt bele De ha már szétszedte akkor minimum egy új karmantyú, biztos ami biztos.
karika hozzászólását erősítem abban, hogy féket az javítson,akinek van gyakorlata,és nem utolsósorban FELELŐSSÉGÉRZETE.
Am amiket írtunk azok is ilyen jelenséget idéznek elő úgy hogy fifti-fifti
Remélem ezt olvassa Olilaci
"Amúgy a fékcső lehet a ludas, ugyanis nemegyszer előfordult már velem, hogy levált a belseje, és egyirányú szelepként működött.."
Valóban. anno nekem is volt hasonló problémám dáciával.ha fent engedtem el a nyomást, nem javult,ha a keréknél engedtem el akkor jó volt az első fékezésig.
Basszus ne már edzésen világodsodtam meg hogy mivan ha a fékcső "szálkásodott ki"
Hát hamost lett felújítva akkor nem értem annak indulni a kellene
Azt nemtom hogy az 50esekene van-e szivató ha igen akkor használd és még úgy is tudsz segíteni neki hogy gyújtás nélkül 2-3at rárúgsz utána tezsed rá a gyújtást és akkor könnyebben fog indulni persze ezt csak hidegen kell.
Dörzsárazás amit az esztergályosok végeznek ugye az öntvényben van egy "lyuk méret" nah azt lehet tágítani a dörzsárazással
Picivel hangosabb, és sokkal mélyebb szép öblös hangja lett. Meg sokkal nyomatékosabb, erősebb lett vele.
az enyémen sem gyári van, így vettem, de nagyon hangos, és inkább teletömtem gyapottal, utcán nemjó ha hangos felénk legalább is zsaruk nemszeretik
http://www.kepesmotor.hu/kipuf... 5000ft volt.
vettem a Dt-re egy remus dobot, remélem jó lesz rá, szerelővel ráeszkábáljuk precízen. meg a rezonátort kibelezzük, átfúvókázzuk, és akkor már csak erősebb és jobb lesz nem?
Hali!

Igaz én ezt nem tapasztaltam, de itt régebben amikor megkérdeztem mit csinál a gianelli a 80-assal, akkor 2-en válaszoltak és ugyan ezt mondták mind ketten(ők állítólag vissza is rakták az eredetit úgy ahogy te) amit Te írtál, +lebeszéltek róla. Tehát valószínűleg ez "normális". Én is egy Gianelli végdobot szerenék az enyémre de gyári "rezó"-val. Hangosabb így mint a gyári végdobbal?
Hi all! Segítséget szeretnék kérni tőletek, a napokban vettem egy giannelli sportkipufogó rendszert, amihez nem tudom beállítani a motort, a szokásos 5 ezer helyett 8ezertől kezd el húzni, de akkor nagyon 3-ba még ment 90-et, és a a hangja is gyönyörű volt , de így számomra használhatatlan mivel szétforgatni nem akarom alsó fordulatszám tartományba pedig nem lehet vele motorozni, nincs valami ötletetek mit csináljak? A gyártó szerint teljesen normálisan kellene működni a rendszernek! Jelenleg vissza raktam a gyári dob elejét hangtompítónak pedig a giannellit így nincs olyan nagy hangja inkább mély és nyomatékos a motor. A segítséget előre köszönöm!
hát, téged aztán emberesen nem értelek, ki beszélt veled úgy mint egy utolsó "szarral"? amit nekem válaszoltál végképp érthetetlen számomra. úgy érzem építő jelleggel írtam egy két oldalla előreébb (látom a kedvenced) a "fékolaj még a gumi fékcsövön is képes átszívni a vizet". az ,hogy Te ilyet nem tapasztaltál az egyáltalán nem jelenti azt ,hogy ilyen nincs ,nem is értem miért kéne így lennie. Nem emlékszem rá ,hogy bármely Te vagy más álltal írt hozzászólásra válaszoltam volna olyan "hangvételllel" ,iróniával mint ahogyan te válaszoltál az én akkori jó indulatú hozzászólásomra. DE megygőzhető vagyok. Abba már végkpp ne menjünk bele ,hogy mia a bajod azzal ,hogy valaik megkérdezte "mi az a karmantyú?" És én erre megpróbáltam az álltala talán legkönnyebben elképzelhető módon elmagyarázni.

De továbbra sem tartalak egy utolsó "szarnak", miért tenném? , egyszerűen egy számomra unszimpatikus fórum társ vagy , akinek ettől függetlenül ugyan úgy tisztelem a véleményét. szerencsére nem vagyunk egyformák.

üdvözlettel:mumi
Rohadjak meg, hogy ilyesmire gondoltam. Vagy valami viszafele eltömíti, vagy azt amit te irtál. Irtam is volna, de most olvastam régebbről viszafele, és most láttam, hogy leirtad már a megoldást! :D
Köszi!
Ja,már ment rá válasz!
Én a karmantyú másik válfaját vázoltam akkor!
:P
Karmantyú= a fékben (azaz lent a féknyeregben) van egy dugattyú,ami mozog,ergó fékezéskor kinyomódik és paszírozza a fékbetétet a tárcsához,és azon a dugattyún a külsején van egy gumigyűrűhöz hasonló gumi,de ékalakú,és nem mindegy hogy van feltéve rá.Vagy ha nem a dugattyún van ez,akkor abban a részben ahol a dugattyú mozog,azaz oldalában,mintegy lehúzógyűrű szerűség.

Nah,talán aki nem hallott róla,annak van elképzelése,ettől szakszerűbben és egyszerűbben nem tudom körülírni!