Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egyezik.
Én úgy tudom igen csak azért kérdezem, de ha nem akkor elvoltam tévedve.
Hello !
1 kérdésem lenne.
A 125ös régebbi fajta Dt ami még hátul dobfékes.
Annak a hátsó dobféke, kereke stb... megegyezik a 80as-éval?
én is 130ért vettem az enyémet. az korrekt.
155 volt az irány ára és 130ért vitte el!
Mindenre gondoltam a csövön kívül..
Senki nem beszélt veled csúnyán! De ez a kitalálósdi kiverte a biztit néhányunknál. Ha itt a jármű és hozzá tudok nyúlni, az egész más.
Nem ez...
Viccet félretéve....bántottalak? Szóltam hozzád rosszul, vagy bárkihez is a fórumon? Nektek milyen jogotok van mással úgy beszélni, mint a legutolsó "szarral"? Azért mert ez egy anonim oldal? Igen Én felvállalom, hogy teszek fel magamról, és a munkáimról képet-képeket, ellentétben másokkal. És nem az a problémám, hogy nem tudjátok a megoldást, hanem hogy olyan ember javít féket, aki összekeveri a porvédőt a gumikarmantyúval, és a dugattyúgyűrűhöz hasonlítják a karmantyút. Csak azt felejtitek el, hogy nektek vannak szüleitek akik aggódnak a szaros életetekért, ha már 20 éves korotokig felneveltek titeket. Nem attól válik az ember felnőtté hogy szőr nő a P@csén, hanem ha szülő lesz és átértékelődik az élete. Igen, mert mindenkiért aggódnak, és biztos nem örülnének neki hogy a fiuk a garázsban a féket mókolja, utána meg megdöglik az első kanyarban, vagy netán élete végéig nyomorék lesz. Ezeket tán végig kéne gondolni, és utána vagdalkozni a szavakkal.
Csak ennyit akartam....
Amúgy a fékcső lehet a ludas, ugyanis nemegyszer előfordult már velem, hogy levált a belseje, és egyirányú szelepként működött..
Hogy megnyugodjon mindenki....
Most ezzel mit akarsz bizonyítani? Hogy itt csak te értesz a fékhez? Valószínűleg te szembetaláltad ezzel a problémával magad, és te sem tudtad,hogy mi a baj. Csak neked volt egy nagy előnyöd velünk szemben: ott volt a jármű és hozzá tudtál nyúlni, kizárni vagy épp megerősíteni a feltételezéseidet. De mi itt ezt nem tudjuk, csak találgatunk, de megnézni,hogy az-e, nem tudjuk. Hasonlóval én akkor találkoztam, mikor fasza magyar kisipari karmantyút vettem a ladához, ami a fékfolyadéktól szépen megdagadt, vagy egyszer egy megtekeredett gumifékcső miatt volt, hogy valakinek beszorult a fék.
Aztán most jöhetsz kinevetve, hogy nem ez.
Kérdezd meg apádat, ha focihoz számítógéphez autóhoz mindenki ért.
Én is tudok megütni veled ilyen, sőt ilyenebb stílust.
Én úgy gondolom nem voltam senkivel "paraszt". Feltettem egy kérdést, amire nem tudja senki a választ-megoldást. Ha valamire nem tudom a választ, azért mert apám azt mondta az még nem biztos hogy szent. Apropó Én próbáltam mókásra venni a figurát, de úgy látszik csak te viccelhetsz mással....Nem Szűz jegyű vagy véletlenül?
Nem kompresszió bajod van, az nem olajfüggő egyszerűen hidegebb van mint nyáron és a beállítási problémák most jönnek elő. Eddíg azért nem észlelted , mert meleg volt....Gyertya mikor volt cserélve?
Karbi mikor volt állítva?
linkaska:talán nem írok túl nagy hülyeséget azzal, hogy a gumikarmantyúkat funkciónálásuk szerint /bár nem úgy néz ki/ a dugattyúgyűrűkhöz lehetne hasonlítani.

remélem segítettem...
én egyáltalán nem vagyok nagy szerencsére autószaerelő, és még nem is szeretnék az lenni, evvel kapcsolatban amiket írtam azt apámtól tanultam , aki 1-2 évet foglalkozott ilyenekke, vagy csekély tapasztalatomból vettem. azért mert azt írod, h hülyeség attól még lehet igaz valami. bár nyílván gigantikus tudással rendelkezel...nem vitatom. /Apám mondása: "Focihoz, számítógéphez ,autóhoz mindenki ért.../

most már engem is érdekel a találós kérdés, az álltalad írt történet elég furi nekem ,de esetlegesen ezen a fékerőszabályzó/nyomásszabályzó okozhat valami gubancot? talán?
de inkább dt-zünk!
Am köszönöm szépen a segítséget csak annyi kellet hogy milyen olaj kell bele elviszem szerelőhöz
...
Önindító nincs használok szivatót a beindítás után és elött mert könnyebben indúl de ha nincs kompresszió ak nem tudom beindítani
Önindítóval, vagy berúgókarral indítod? Használsz szívatót? Majd lesz még kérdésem...
Nem autótípus, és nem is fékfüggő (tárcsa vagy dob) amit kérdeztem. Meglátásom szerint senki nem találkozott ezzel a problémával. Feltehettem volna ezt a kérdést, motorra átvetítve:
Behúzod a fékkart, és befog a tárcsafék! Hiába engeded el a kart, a tárcsát nem engedi el a munkahenger dugattyúja. Kinyitod a légtelenítőt, kiengedve a nyomást és ezután forog a kerék az első fékezésig. Viszont ha felül a (kormány) munkahengernél oldod a csőcsatlakozást, a nyomás nem szűnik meg a munkahengerben, és továbbra is fog a fék... Mi a teendő, mi lehet a baj?
Nagyon sokat segítettem...
hát nem tudom az is most lett cserélve egy hónapja ami pestről rendeltünk meg és az meg olyan 40000ft-ba kerűlt:D
És ennek a motornak hol lehet állítani a gyujtásán?
Ebből én (laikus) a főtengely szimmeringre gyanakszom. Valami kínai lehet, ami melegben kitágul és akkor tömít, de ez már a fantázia világa.
Akkor vissza kell vinni a szerelőnek! Egyébként a haJtóműolajat most tárgyaltuk. 10w40-es motorolajat ír a gyár, de létezik 2T haJtómű olaj, többen ezt használjuk.
Mert nyáron kiválóan működik akkár milyen olajal mert nem fagy meg mert ha hideg nincs és ez szerelőnél ki lett probálva ha nem hideg az olaj akkor van kompresszió de ha hideg megvan dermedve akkor nincs és hogy mégis milyen keverékü és milyen olaj az ideális?!
Gépi dörzsárak.
Helló
most hiába írtok nekem hogy nem értek hozzá meg ilyenek most let felujítva szerelőnél volt a blokk és minden új benne semmi baja nincs csak amikor hideg van akkor nehezen indúl és ilyenkor melegítem ahova öntöm a halytómű olajat és utána van kompresszió.
De a haveromé is ugyan ekkor let felújítva és az övé jó csak azt kérdezttem hogy hogy dt 50ccmh-öz milyen olaj a kiváló?!
A dörzsár hasonló egy fúrószárhoz, csak nincs vágóél az elején. Ennek a palástján vannak a vágóélek, mert a furatok pontos méretre alakítása a feladatuk. Van fix és állítható dörzsár, valamint kézi és gépi.