15/51 a gyári láncáttétel, nekem is ez van. tényleg lehet h ott valami nem okés ,mert az az 1000 kicsit lacsonynak tűnik, az enyim olyan 1800-2000 és akkor van olyan pötyögős normális hangja. De lehet ,hogy dízel a dt-d, és akkor az mindenre magyarázat. tegyél rá turbót, meg intercoolert és akkor nagyon durva lesz
És ha nem jó a spirál, akkó honnan tudod hogy mennyit forog?
Vegyél egy spirált, de nézd meg előtte az órát, hogy ha beledugsz egy gyufaszálat könnyen forog -e? Nem-e az tépte el a bowdent, hogy esetleg szorult? Bár lehet száraz volt a bowden és az szorult, azért mért kevesebbet...
heló!én raktam még bele hogy halkabb legyen. de nemelég csak gyapot mert kiég hamar.én úgy csináltam hogy a gyári mögé (mert elötte van egy fém háló) raktam a gyapotot szal a kipuf külső felére, mert ugye a gyári azért jobban bírja mint egy mezei gyapot, csak simán rátekertem és így sokkal halkabb lett.
sziasztok srácok! szerintetek nagyon hangpos lesz a remus kipufogódobbal(tuningdob) olvastam a fórumon, h vki megtömte gyapottal és halkabb vagy mélyabb lett, hogy is van ez, ja és érezhetően erősebb lesz?
fura, tényleg lehet hogy valami nem oké a fordulatmérővel ,mert az enyém üresben simán bleforgatható a piros tartományba. és 6. ban a ford.mérőd szerinti ötezres fordulaton mennyivel mész? mert ha gyári áttételezésed van 50km/h körül kellene menned. ahány ezer ford/perc*10 és kb annyi km/h a tempód a gyári lánckerekekkel 6.ban
Viccet félretéve valszeg olyan láncszett konfigod van, ami inkább erőre mintsem sebességre orientálódik....
Itt fordulhat elő hogy még 5.-ben dobja a farát és még 6.-ban kerékre nem áll, de labilis a kormány gázadásra...
sziasztok!
akkor szerintetek nagyon hangos lesz a remus sportdobtól a motor? vagy itt vki mondta, h begyapotozta? azt h kell? szétszedem a szegecseknél és megtömöm gyapottal?
akkor lehet hogy az a gumi kicsit fogja a ménest...
érdekes ,hogy egyforma típusú dt-nk van mégis más, nekem olyan 5500-~6300 közt adja le a legtöbb llllóóóóóóerőt ,de terhelés alatt is ki lehet forgatni kb 8 ezerig csak, a 6. on kívül más fokozatban értelmetlen.
Vegyél egy spirált, de nézd meg előtte az órát, hogy ha beledugsz egy gyufaszálat könnyen forog -e? Nem-e az tépte el a bowdent, hogy esetleg szorult? Bár lehet száraz volt a bowden és az szorult, azért mért kevesebbet...
Most érdeklődöm spirált!
Itt fordulhat elő hogy még 5.-ben dobja a farát és még 6.-ban kerékre nem áll, de labilis a kormány gázadásra...
akkor szerintetek nagyon hangos lesz a remus sportdobtól a motor? vagy itt vki mondta, h begyapotozta? azt h kell? szétszedem a szegecseknél és megtömöm gyapottal?
érdekes ,hogy egyforma típusú dt-nk van mégis más, nekem olyan 5500-~6300 közt adja le a legtöbb llllóóóóóóerőt ,de terhelés alatt is ki lehet forgatni kb 8 ezerig csak, a 6. on kívül más fokozatban értelmetlen.