Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hehehe
persze belülre kell rakni a gyapotot. nem nagy dolog sztem ezért ne vidd szerelőhöz ha pénzért csinálja
Fadugót a végébe annak a k@rva sportdobnak! Az annyáér visítson.....
heló! szóval belülre teszed a gyapotot ugye? lehet h hülye kérdés de nem szerelésre születtem
15/51 a gyári láncáttétel, nekem is ez van. tényleg lehet h ott valami nem okés ,mert az az 1000 kicsit lacsonynak tűnik, az enyim olyan 1800-2000 és akkor van olyan pötyögős normális hangja. De lehet ,hogy dízel a dt-d, és akkor az mindenre magyarázat. tegyél rá turbót, meg intercoolert és akkor nagyon durva lesz
És ha nem jó a spirál, akkó honnan tudod hogy mennyit forog?
Vegyél egy spirált, de nézd meg előtte az órát, hogy ha beledugsz egy gyufaszálat könnyen forog -e? Nem-e az tépte el a bowdent, hogy esetleg szorult? Bár lehet száraz volt a bowden és az szorult, azért mért kevesebbet...
heló!én raktam még bele hogy halkabb legyen. de nemelég csak gyapot mert kiég hamar.én úgy csináltam hogy a gyári mögé (mert elötte van egy fém háló) raktam a gyapotot szal a kipuf külső felére, mert ugye a gyári azért jobban bírja mint egy mezei gyapot, csak simán rátekertem és így sokkal halkabb lett.
sziasztok srácok! szerintetek nagyon hangpos lesz a remus kipufogódobbal(tuningdob) olvastam a fórumon, h vki megtömte gyapottal és halkabb vagy mélyabb lett, hogy is van ez, ja és érezhetően erősebb lesz?
Akkor nálad sem mér jól az óra.
1000 körül van de NEM tudom megnézni mivel elszakadt a spirálom!
Amugy a lánckerekem 15/51.
tényleg és az óra szerint mennyi az alapjáratod?
Jelenleg nem tudom megnézni de hogy nem 50 el az biztos!
Most érdeklődöm spirált!
fura, tényleg lehet hogy valami nem oké a fordulatmérővel ,mert az enyém üresben simán bleforgatható a piros tartományba. és 6. ban a ford.mérőd szerinti ötezres fordulaton mennyivel mész? mert ha gyári áttételezésed van 50km/h körül kellene menned. ahány ezer ford/perc*10 és kb annyi km/h a tempód a gyári lánckerekekkel 6.ban
Viccet félretéve valszeg olyan láncszett konfigod van, ami inkább erőre mintsem sebességre orientálódik....
Itt fordulhat elő hogy még 5.-ben dobja a farát és még 6.-ban kerékre nem áll, de labilis a kormány gázadásra...
sziasztok!
akkor szerintetek nagyon hangos lesz a remus sportdobtól a motor? vagy itt vki mondta, h begyapotozta? azt h kell? szétszedem a szegecseknél és megtömöm gyapottal?
Hát...lehet, de már elszakadt a spirálja. A spirál miat tlehetett?
én 5 környékén szoktam váltani.
Me' szar a fordulatszámmérőd....
Hát nekem a 8 az már üresbe is lehetetlen. 6.ba is 5 ezernél már szarrá forog a motorja. De nem tom hogy miért.
akkor lehet hogy az a gumi kicsit fogja a ménest...

érdekes ,hogy egyforma típusú dt-nk van mégis más, nekem olyan 5500-~6300 közt adja le a legtöbb llllóóóóóóerőt ,de terhelés alatt is ki lehet forgatni kb 8 ezerig csak, a 6. on kívül más fokozatban értelmetlen.
Ezt ugye csak viccnek szántad?
Ezt nemigazán értem...