Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az én power-em 3 szor ad ki ilyen zünnyögést és sokkal lassabban csinálja
Akkor lehet hogy azért nem ment a mocim rendesen ? meg végre sem ment olyan jól meg dadogott is? Ha járó motornál nem nyit rendesen ki akkor csak annyi hogy a csavarokon állítok hogy jobban nyisson ki? De akkor nem lesz gebasz ha ráadom a gyújtást? Gondolok itt arra hogy elállítottam a dolgokat! Vagy az független attól?
Igen szabályozza az elektronika, nem csak két állású. Ha leveszed a bal oldalon a kis fedelet, akkor látod is járó motornál, hogy hogyan szabályoz. Vagy nézd meg az adatlapomon a vidit róla.
Az a gumitömítés benne. Nyugi, fogsz kapni, nem kell az összes boltot bejárni.
Levettem a kiput és megnéztem a powert mikor ráadom a gyújtást akkor tökéletesen nyitja és zárja a power szelepet.De azt nem tom ha beindítom a motort akkor is ugyanilyen tökéletesen működik-e a szelep? vagy ha állóhelyben jó ,akkor tuti jó működés közben is? Vagy valami elektronika még szabályozza járó motornál is?
mennyiért vitték el?
Fú srácok fingom sincs hol fogok venni olyan légtelenitő csőcsavart.Végigjárom az összes boltot holnap Miskolcon az tuti.A légtelenitő csavar csak addig kell amig le nem ér az olaj a csőben és a munkahengerbe?Mert akkor lehet belerakok valami imbusz fejű csavart réz alátéttel ha nem találok.
Mi az a karmantyú?
elkelt a dt végre
igen, ez sajnos rendszeres dolog ,mivel pl aluminium a féknyereg és acél a légtelenítőcsavar akkor gyönyörűen bele tud rohadni, és ami rendesen összerohadt azt a jó isten is beletöri miután a légtelenítő csavar szerkezetéből adódóan gyenge és mint tudjuk a vas meg az alu igen keményen össze tud rohandni.... véleményem szerint 3 dologgal lehet megmenteni: mindenképpen rárakjuk rá a kis gumi kupakot, megzsírozzuk a menetét és úgy rakjuk be, és a tervezett légtelenítés előtti pár napon állandóan áztatjuk petróleummal ,de ennél sokkal jobb a szilikon olaj ha van.

remélem segítettem ,sok sikert
mint leírtam, "Ha nem hiszed járj utána....."

csak egy példa, vajon mitol ganésabb mindig a jobb oldali fé rendszer? hmm....? /autónál/
Én is így jártam, az első fékemnél, csak nekem tőbe bele törött!
Szedd ki belőle a dugattyút. Bár úgy könnyebb lett volna, ha azzal kezded, és kipumpálod...karral. Polírozd fel a dugattyút (elég az oldalát ) és olajozd be a karmantyút, úgy rakd össze óvatosan. A csövön meg pumpálj át olajat...A csúszkákat és a csúszka tengelyét is takarítsd meg, és finoman zsírral kend be. Ha volna, jobb volna a rézpaszta.. . Ha össze van rakva, öntsd fel olajjal a tartályt, alul pedig nyisd ki a légtelenítőt. Szépen kitolja az olaj maga előtt a levegőt mindenhonnan. Ha megjelenik az olaj, húzz a légtelenítőre mipoláncsövet, és akkor zárd el, ha már nem jön buborék...
Sok sikert!
Még tudnátok arra megoldást adni hogy hogy tisztitsam ki az első hátsó munkahengert és a csöveket?Aztán mára ennyi megyek szavelni
Uhh hát fingom sincs Én úgy csináltam hogy elvittem a perselyeket meg az öntvényt és úgy próbáltam bele a hozzá illő csapágyat a boltban
Jóh én nem azt mondtam hogy nem lesz jobb csak hogy forgatni kell ahhoz hogy érződjön a gianelli Bár az tény hogy a hangja vagányabb lesz.
császtok
kellene nekem egy kuplungbovden 80-aa DT-hez...
ha van írj..köszi.
Telegórtam csavarlazitóval, és minden irányba kicsit megkalapáltam, majd amikor csavaroztam akkor is.Mindegy leszedtem az egész munkahengert satuba befogtam a csavart és megtekertem a munkahengert, szerencsére kijött és nem tört bele.4-5 meneten keresztül rozsdás volt a csavar.Holnap megyek venni valahol előre is veszek ha már ott járok.
Amúgy hogy lehet kitisztitani a munkahengert?Kifőzöm mint a karbit?
mumi-dt és operable! Szerintem is ok velencei tó környéke, aztán valahogy tavaszra-nyárra megszervezzük!
Ez így van!
Nem veszt az erejéből, magasabb fordulatszámtartományt enged a motornak a leöblítés könnyebben kialakul, és egyenletesebben tisztábban húz a motor, jó beállítások mellett! Igen, mindegyik kipucserénél újra kell hangolni a motort!
Ha megkalapáltad volna befelé a csavart, akkor könnyebben megindult volna...Pont erről írtam az imént....ehhez kell a tapasztalat...
"A fékolaj a gumicsövön keresztül is felszívja a vizet"
Ez jó...manapság annyira intelligens fékolajat használunk amelyek magukban képesek olyan vákuumot létrehozni, hogy akár a gumicsövön keresztül is magukba rántják a nedvességet. Viszont "ezek" annyira intelligensek, hogy ha 150 bar atmoszférát rátolsz a főfékhengerrel nem robbantják szét a flexibilis gumicsövet, hanem a nyomás nagy részét az erősített fékcsövekre összpontosítják.... Nem az olaj mennyiségével van problémám! Nem a drágaság miatt írtam, hogy nincs értelme! Jópárszor találkoztam hasonló dologgal a pályafutásom alatt. Ha valaminek nincs baja, felesleges hozzányúlni, mert a baj forrását saját magunk generáljuk. Te jóhiszeműen le akarod cserélni az olajat...Kiengeded. Ami szmötyi van a kerékfékhengerben leülve azt az olajmozgás hatására fellazítod és olyan helyekre juthat ami későbbi meghibásodáshoz vezethet. Átöblítéssel nem tudod teljesen kitakarítani, így célszerű mind a főfékhengert, mind a kerékfékhengert szétszedni, és kimosni. A fékcsőről nem is beszélve...Namármost feltételezem, hogy a munkahengerekbe a dugattyúkat nem tudod ugyanoda arra a nyompályára visszatenni ahogy azok meg voltak kopva, így nagy valószínűséggel ereszteni fog. És nem feledkeznék meg a főfékhengerről ami már évek óta azt az 50%-os pályát járja, amit légtelenítéskor továbbnyomsz.
Itt is nagy valószínűséggel karmantyúszakadást idézhetünk elő.
Ezért nem helyeseltem a fékolaj cseréjét, mert nem elég a tudás, hanem szakmai tapasztalat is kell hozzá bőven. Ha valaki ilyen megoldáson töri a fejét, bízza inkább szerelőre!
A FÉK NEM JÁTÉK!
És a telóolaj leengedőjét nem találtad meg? Mert látom, hogy itt is kérdezted.
Ajj de felbaszott ez a légtelenités.Az első meglett de a hátsó munkahengernél elnyalódott a légteleinitő csavar, holnap mehetek venni valahol.Meg sem indult pedig jól rápasszolt a kulcs
Hi! Nem, dehogy forgatom addig mindig. De a gyárival 9200, szóval nem nagy különbség van. Viszont ahogy te fogalmaztál(" az agyát szét kell forgatni, hogy legyen ereje") abból azt szűrik le, hogy alacsonyabb fordulaton rosszabb lesz . Én nem csak a grafikon alapján állítom, hanem a saját tapasztalatom az, hogy semmilyen fordulaton nem lett gyengébb a motor, viszont a 8-8500-at simán használom és már ott is van +3 ló. Ez a motor már 10500-ig használható a gyár szerint, szóval előzésnél, vagy bármikor, ha gyorsítani kell, simán kihasználható a Giannelliben levő plusz. Amúgy érdekes, hogy ők csak 19,5 lóra mérték a gyári rezóval. Lehet, hogy keréken mérnek?