Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

DT-s gyereknek segítség kell!
http://sportmotor.hu/motoros_k...
az nem gáz+ szivató, hanem gáz+ olajpumpa, de azért tudni fogják, hogy mit keresel.
bizony dobna. +6 ló egy Giannelli
Sziasztok

Visszább olvasgattam egy darabig, de aztán nem találtam semmit, úgy hogy gondoltam megkérdem. Van itt olyan aki bontott 125-ös DT-t?
Szükségem volna arra a kis dobozkára (nem tudom a nevét) Amelyikbe a gázkar bowdene és a géz+ a szivató bowden találkozik. Az egy ilyen kis elosztó szerűség. Szóval ha valakinek volna egy ilyene és eladó az szóljon pls, köszi.
Ha veszek rá sport rendszert akkor dobna még valamit a teljesítményén ,vagy az egy összetettebb dolog? Mára ennyi
Üdv.
Nem nekem, hanem soomshead írta tegnap, hogy széttört a ProX dugója, amit nyáron vett bele. Nekem 110Km/h 2 személlyel( kb 130kg). 10 ezer felett nekem is elkezdett szarakodni, vettem is új gyertyát, de azzal is csinálja. Majd tavasszal folytatom a hiba keresését.
Ooohh.... Mi volt vele a probléma? Nem ment tőle vagy szét tőrt? Egyébként a tiéd mennyit megy-ment végre ? És az a bedadogás erőlködés ez DT betegség ,vagy csak bekel állítani?
Sajnos a ProX-ban is csalódni kellett. Nekem Taiwani van benne, de ezt ne úgy vedd, hogy ajánlom.
Kb: 90km/h a vége meg kb 4. 5. 6. fokozatból nem gyorsít ki mert bedadog :S Vissza kell pakolnom 3. 4. -ig és nagy nehezen kiforog kb: 7 ezerig ott egy kicsit mintha menne de ennyi:S olyan mintha bezabálna a gép de nem füstöl meg ilyenek
csak nehezen forog ki a motor meg üresben is melegen oda verem neki és csak darál olyan 7-8 ezerig
ebből gondoltam hogy fojtott meg hát a forgalmiban is csak 12 kw van írva. Most szétszedtem és egy olyan 1-1.5 mm-t löttyen a dugó a hüvelyben meg a gyűrűhézag kb: 2 mm meg valami nem belevaló dugó van belefaragva esztergával mert a dugó tetején sincsen semmi felírat ebből gondolom hogy bele van barmolva! remélem ha veszek bele egy belevaló Prox-ot akkor megoldódik a dolog!
Mit is írtál, miből gondolod, hogy le van fojtva?
Ilyen sem volt benne?
Köszönöm a válaszodat : Most már megnyugodtam Egyébként a kipuban nem volt sehol sem fojtás szétdaraboltam vagy 5 felé, most hegeszthetem megint össze A power is teljesen kinyit, a karbi megint rendben . Csak tudnám hogy akkor hol van lefojtva 18 lóra?
Nem olyan régen üres féktartállyal mentem haza 15km-ről. Kijött a helyéről a vezeték és elfolyt a hátsó tartályból
hivatalosan 2 évente kell fékfolyadékot cserélni. és ez egyáltalán nem hülyeség mivel ahogyan az előző hozászóló írta erősen nedvszívó hatású. még a gumi fékcsövön is átszívja a vizet! aki nemhiszi járjon utána... ezen kategóriában a fékolaj víztartalma szerintem nem azért veszélyes mert felforr, hanem mert kellemesen berohasztja az alkatrészeket. mivel a dtbe kb 1dl kell ezért szerintem elhanyagolható összeg, bár szerencsére mindenki azt csinal amit akar és ahogyan jónak látja...
A fékfolyadék cseréje 4-5 évente indokolt, mivel az öregedés által a forráspontja lecsökken, valamint vizet vesz magába, ami fékezéskor felforrhat, így összenyomhatóvá válik.
Ez a hivatalos szöveg, de én még sosem cseréltem le a full folyadékot, csak pótoltam, ha kellett.
Minek kicserélni a fékolajat? Megromlott?
Kicserélheted, de akkor érdemes lenne az egész komplett rendszert átmosni. Ha nem teszed ezt meg, 1 héten belül megint retkes lesz az olaj...Úgyhogy semmi értelme. Kocsiban sem cserélem le...
"Alapból hány mm?Hol van mérve ez az 1mm?"
--------------------------------------------
---------------------
Nem tudom hány mm.... meg kell mérni.
Fogsz egy kb 2mm vastag óndarabot, és miután kivetted a gyertyát 90 fokban meghajlítod. A meghajtott rész, kb 2,5-3 cm-es legyen.
Bedugod a gyertyanyíláson oldalvást a felömlők irányába, a hengerfal széléig. Rárúgsz kézzel a berúgókarra ésszel... (és még rímel is).
Majd kiveszed az összenyomott óndarabot, és megkapod a présteret...Lehet méricskélni, kíváncsi vagyok én is.
Ha kicsi az is akkor hajtsd 4-be....

Ha 2mm a mért préstér, ergó 1mm leszedhető a hengerfejből.
Én lementem a robogónál 0,4 mm-re. Kib@szottul ment, de kinyírta a főtengelyt, és a csapágyakat. Mondjuk a kompresszió 11 bar lett....
Irtátok kicsit előbb hogy lehet teljesitményt növelni hogyha leveszünk a hengerfejből de ne menjünk 1mm alá.Alapból hány mm?Hol van mérve ez az 1mm?Kb mennyi plusz hp/nyomaték érhető el ezzel a módositással?
LC2-esbe ablakos való, az R-be meg nem. Kicsit lejjebb írták,hogy miért.
Hát ha valódi carbonból csináltatod akkor nem lesz olcsó
Mit számit az hogyha a dugó ablakos vagy sem?Hogy kell kicserélni a teljes fékfolyadékot?Első telóból hogy kell leengedni az olajat és feltötlteni?Köszike
Valami olyat akarok mint a gyári, mert sikerült keresztülmenni rajta és már amúgyis elég csúnya, el van öregedve az anyaga.
Viszont a carbonos topic-ban rátaláltam egy régi ismerősre, nála kérek árajánlatot, eddig úgy van hogy megcsináltatom carbon-ból.
Szijasztok nincs valakinke egy fölösleges kiegyenlitö tartály kupakja ha van szoljon kérem
Sziasztok!Yamaha rd-hez kellene nekem kiegyenlítő tartály kupak, nincs valakinek eladó?A 30W motorszámú DT-be is ez a blokk van, az stimmelne nekem.Köszi
msn