Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

+húzva nincs csak a kipu nyílásnál van benne 1kis hiba, de azt kilehet javítani. 57,50 es dugó van benne elvileg. csak nekem a szerelő azt mondta a nyáron mikor belerakta h. ez az utolsó túlméret!prox dugó volt benne.most cserélhetem +int. a gyűrűk darabokban +a dugóból is letört 1 darab. csodálkoztam is h. a hengernek nem lett nagy baja! ha tényleg olyan drága a persely akkor jó lesz ez még!
pesten szerintem a kelomotornál meg tudod rendelni, kelomotor.hu én álltalában innét szoktam rendelni a dthez dolgokat.
érdekes, én a napokban szedtem szét, és kézzel toltam ki belőle a csavart, miután az anyát letekertem róla. minden probléma mentesen. a moci alá volt bakolva , és már a lengővilla is ki volt szedve. tök jól hozzáfértem.
80-as dt hez valaki tudja mi az utolsó tulméret és hogy pesten hol tudok hozzá tulméretes dugót kapni? előre is köszi.
sziasztok srácok!
keresek kipufogódobot a dt125r-emre! reális áron max 10 000 ft ha vki tud használtat, vagy vmit de persze nem gyárit az szóljon! előre is köszi mindenkinek
Köszönöm
Az alap 56mm és a www.pinkmotors.hu-n rendelhetsz, vagy az ott megadott telszámon.
Köszi! Még annyi hogy az alapméretű dugó mérete mennyi?,meg hogy hol lehet túlméretes dugót venni (Prox vagy hasonló minőségűt) Egyébként a gépkönyvben csak 57 mm -t írtak túlméretnek maximum ,ezért is paráztam hogy hengert kell vennem:SSS
A hajtókarról fogalmam sincs, de 58mm az utolsó méret, szóval még nyugodtan lehet fúrni.
Egyébként ha szétszedted akkor nézz felülről rá lehet látni a perselyt.
Én megcsináltam az enyimet....adatlap.
Mi azzal kb 3 órát szórakoztunk... Lánggal pirosra melegítettük aztán ütöttük mint a disznó egyszer csak megadja magát aztán kell egy csavarboltban venni egy másikat
Alapméret, még eredetinek néz ki. Minek szedted szét? Unatkozol?
Halottunk már itt egy két módszert a ccm szám eltüntetésére és megváltoztatására...neked van esetleg más, használható ötleted?
köszi
Tök mindegy, hogy műanyag vagy igazi fegyverrel rabolsz bankot...
Az év ugyanannyi...Ha valaki oda vetemedik, az majd vállalja a következményeit. Amúgy meg ha megállítanak legalább van esélyed az 50 cm3-vel. Ha meg baleset van nem mindegy, hogy mi van a hengerben? Az a lényeg hogy ne kiskanállal szedjenek össze!
Hali mindenkinek! Ma szétszedtem a DT-t és megmértem, a dugattyút ami 57mm! A kérdés hogy ez már az utolsó túlméret volt ,vagy van még ezután is? A másik hogy a képen látszódik a hajtókar is és ez vajon még gyári?Válaszokat előre is köszönöm.
Am valami olyan rémlik (én alábakoltam) mintha mi azért bakoltuk volna alá merazzal néha kellett szórakozni hogy súlyt rátenni vagy épp teljesen megemelni a moci seggét mert úgy lehetett kiszedni. remélem valamennyit tudtam segíteni a halvány emlékeimmel
én szedtem már szét de minden olyan ésszerűen következett a szétkapkodásnál hogy gőzöm nincs hogy szedtem ki nekem minden simán ment mindenhet odafértem hajrá!
az enyémből ki van köszörülve de még egyik se érdeklődött mivel az alvázszám és a motorszám is 5-össel kezdődik mindegyik úgy hitte hogy 50 es télleg... párszor meg le is kérdezték ,de mivel még sose volt magyarországon rendszámozva ezért a rendőrök adatbázisában nem szerepel se az alváz se a blokk száma tehát mivel nincs adatuk el kell fogadják 50-esnek!
Sziasztok! Lenne egy kérdésem himba rendszerrel kapcsolatban a 25-ös pirossal jelölt csavart hogy kell kiszedni a helyéről? kikell ütni?csakmert a csavar fejét nemlehet csavarni, mert a váz neki fekszik. A 30-as kék csavart már kicsavartam, csakmert kiszeretném szedni a másik képen látható öntvényt. Ha valamelyikőtök szedte már ki az mondja el legyen szíves hogy kell kiszedni azt a csavart!Köszi szépen.
lényegtelen, hogyha a hengerrel szaroztok mert már a legtöbb rendör tudja, hogy ha beküldik a motorszámot/vázszámot akkor kb évjáratra pontosan meghatározzák a motor tipusát :) szoval ha ezeket nem változtatjátok és egy kicsit eszesebb rendörrel találkoztok, esetleg balesetben vizsgálodnak akkor bukta van
persze egy 49es leállithat egy rendört további áskálodásrol, csak ez korántsem ad 100% biztonságot : /
hát nekem semmilyen maróm sincsen...úgyh egyenlőre marad az olilaci féle megoldás :S
én 2 dolgot találtam ,ki valamelyik nemsokára meg fog valósulni:
1. síkraflexelem az adattáblát, majd egy bármilyen ócska, leharcolt 500 ft-os yamaha 50 es hengerből kivágom az adattáblát, alját síkra köszörülöm és ráragasztom az eredeti helyére
2. 7-es szám síkba, majd kis maróval egy négyest belemarok, majd odahegesztek co val egy méretes pöttyöt és ebből kismaróval kimarhuk a négyest (az elején azért kell a 4-est belemarni, hogy ott a hegesztés jobban fogjon)
Ha elbontanék egy 125r-t,lenne érdeklődő az alkatrészekhez itt?
Amit nem adnék el róla:műszerfal,2db tankidom,első sárvédő,spirálok,meg esetleg a hátsó kerék.

A többi cakk-pakk minden ami egy 125r-en van az utolsó csavarig eladó lenne,ha van kereslet,ha nincs nem bontom meg 1-2 darabért!