Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az nem olyan egyszerű, meg nem is olcsó. Miért akarod perselyezni? 58-as, vagy olyan mélyen meg van húzva?
Amúgy perselyt hol tudok csináltatni? vagy csak szólok valami esztergályosnak és ő +tudja oldani?
A hengert már levettem!úgy néztem perselyes, csak nem láttam még nikocilos hengert és gondoltam biztosra megyek! azért köszi!
ledobod a kipuffot, alsó holtpont, aztán mehet a rúdmágnes a lyukba
Nincs mit. Tudtommal az"R" széria nem nicasilos...
köszi a segítséget!
Kívűlről sehogy....Ha le van véve a hengerfej, beledobsz egy mágnest.
Ha tapad a falára akkor vas, ha nem akkor alumínium-niccasil bevonattal....
Hali!
Kellene 1kis segítség! miből tudom +különböztetni h. a hengerem nikocilos vagy már persely lett bele csináltatva?
sziasztok keresek egy fekete ballos hüttötakaró idomot ha valki tud valmit szoljon meg egy fekete fejidomot DT 125 R re kellene 1992 es
Köszi, ez használható 5letnek tűnik, ezzel megpróbálkozom.
Egy ötlet: A 7-est leköszörülöd és kis drótból egy 4-est oda ragasztasz. Matt feketével lefújod és kész.
Chh hetek óta azon töröm a fejem, valami megoldáson, hogy abból a 79ből nálam is 49 legyen
Mázlim volt. A henger nagyon szuper volt rajta, még a 79ccm is át volt hegesztve 49ccm-re.
hol az isten haragjába kaptál 20000 ért 80 as dt blokkot? :O nekem annyiért hengert+dugót akarnak adni...:S 20 ért engem is érdekelne blokk!
Nem, nem ez volt a baj, hanem az, hogy megnőttek a rések is. A 125-ösben sincs erő, ha a power nyitott állapotban van állandóan, pedig ott mérnökök terveznek hozzá karbit, torkot, mindent. Ment is az a 100-as motor, csak 5ezer alatt nem volt ereje. Az biztos, hogy ha mindent hozzá állítasz, akkor sokkal nagyobb teljesítmény jön ki belőle. Én így vettem és nem mentem vele sokat, amikor letört a dugó szoknyája. Nem kaptam hozzá sehol, rendelésre akartak 40ezerért hozni. Hát inkább vettem egy komplett 80-as blokkot 20-ért.
Azért kellett nyelezni, "mint leírtam" mert utána kellett volna menni levegővel és benzinnel +25%! Ha 19-es a karbi torokátmérő, akkor kellett volna egy 24-es torkos, ha a főfuvi 100-as akkor kellett volna egy 125-ös fuvi...Nem? Vett valamelyiktek rá karbit? Vagy legalább fúvókacsere? A hengerrel elszegényítettétek a keveréket...pedig hogy mehet az a 100-as henger....
vissza néztem és igazad van, a főtengelyes hszra válaszoltam, de a 100ccm-es témához akartam szólni. Nekem volt rajta, meg annak idején beszéltem Malamut67-tel is ( nem messze lakik). Ő is azért adta el,mert nyelezni kellett.
A DT125R olajpumpában 2 simmering van. Az egyik nagyon mini, méret sincs rajta, csak annyi, hogy A28. Holnap megpróbálok venni, majd írok, hogy milyen sikerrel. A fehér téglatest egy orbit rágó, hogy érzékeltessem az arányokat.
Nade arról beszélünk, nem?
Ez nem teljesen így igaz...a niccasilos eggyűrűs hengerre igaz ez.
Azok üzemelnek magas fordulaton...Itt kapsz még 20 cm3-ert.
És nem kell elfelejteni, hogy annak több nyál, több levegő, és több keverékolaj is kell! Ezek apró dolgok amit mindenki elfelejt...csak mire megvan a szett, akkor jönnek rá...-én is most tapasztalgatom...
Az a baj,hogy nyélen kell vele menni. Alul semmi erő nem lesz benne.
és ha valami tuning főtengelyt tennék rá meg csapikat?
Hát igen!

Már rég elment, nekem nem jött be, valószínű, hogy a kipufogót is kellett volna módosítani.
De az is igaz, hogy én öregpapásan szeretek vele pötyögni az erdőben gombázás közben.
Egyébként eladó!
Váltottam nagy, de szintén nyomatékos brutál 1200-es banditra, a fiamnak meg még túl nagy , így elcserélném, egy kiváló állapotú Simsonra is!
Szia!

Hajtókar kiderékszögelés megvolt?, bár annak csalhatatlan jele, ha melegen egyszer csak megáll, és még ki nem hülik nem indul.
állítgatáshoz türelem kell, meg még több türelem
én 2 napig basztattam a 350est és mégsem lett jó
különféle fúvókák, tűállások, aztán mégis torpan gázhúzáskor
eddig minden motort be tudtam állítani, de a sajátom nem sikerült.....