Nem, nem ez volt a baj, hanem az, hogy megnőttek a rések is. A 125-ösben sincs erő, ha a power nyitott állapotban van állandóan, pedig ott mérnökök terveznek hozzá karbit, torkot, mindent. Ment is az a 100-as motor, csak 5ezer alatt nem volt ereje. Az biztos, hogy ha mindent hozzá állítasz, akkor sokkal nagyobb teljesítmény jön ki belőle. Én így vettem és nem mentem vele sokat, amikor letört a dugó szoknyája. Nem kaptam hozzá sehol, rendelésre akartak 40ezerért hozni. Hát inkább vettem egy komplett 80-as blokkot 20-ért.
Azért kellett nyelezni, "mint leírtam" mert utána kellett volna menni levegővel és benzinnel +25%! Ha 19-es a karbi torokátmérő, akkor kellett volna egy 24-es torkos, ha a főfuvi 100-as akkor kellett volna egy 125-ös fuvi...Nem? Vett valamelyiktek rá karbit? Vagy legalább fúvókacsere? A hengerrel elszegényítettétek a keveréket...pedig hogy mehet az a 100-as henger....
vissza néztem és igazad van, a főtengelyes hszra válaszoltam, de a 100ccm-es témához akartam szólni. Nekem volt rajta, meg annak idején beszéltem Malamut67-tel is ( nem messze lakik). Ő is azért adta el,mert nyelezni kellett.
A DT125R olajpumpában 2 simmering van. Az egyik nagyon mini, méret sincs rajta, csak annyi, hogy A28. Holnap megpróbálok venni, majd írok, hogy milyen sikerrel. A fehér téglatest egy orbit rágó, hogy érzékeltessem az arányokat.
Ez nem teljesen így igaz...a niccasilos eggyűrűs hengerre igaz ez.
Azok üzemelnek magas fordulaton...Itt kapsz még 20 cm3-ert.
És nem kell elfelejteni, hogy annak több nyál, több levegő, és több keverékolaj is kell! Ezek apró dolgok amit mindenki elfelejt...csak mire megvan a szett, akkor jönnek rá...-én is most tapasztalgatom...
Már rég elment, nekem nem jött be, valószínű, hogy a kipufogót is kellett volna módosítani.
De az is igaz, hogy én öregpapásan szeretek vele pötyögni az erdőben gombázás közben.
Egyébként eladó!
Váltottam nagy, de szintén nyomatékos brutál 1200-es banditra, a fiamnak meg még túl nagy , így elcserélném, egy kiváló állapotú Simsonra is!
állítgatáshoz türelem kell, meg még több türelem
én 2 napig basztattam a 350est és mégsem lett jó
különféle fúvókák, tűállások, aztán mégis torpan gázhúzáskor
eddig minden motort be tudtam állítani, de a sajátom nem sikerült.....
Ha tapad a falára akkor vas, ha nem akkor alumínium-niccasil bevonattal....
Kellene 1kis segítség! miből tudom +különböztetni h. a hengerem nikocilos vagy már persely lett bele csináltatva?
Azok üzemelnek magas fordulaton...Itt kapsz még 20 cm3-ert.
És nem kell elfelejteni, hogy annak több nyál, több levegő, és több keverékolaj is kell! Ezek apró dolgok amit mindenki elfelejt...csak mire megvan a szett, akkor jönnek rá...-én is most tapasztalgatom...
Már rég elment, nekem nem jött be, valószínű, hogy a kipufogót is kellett volna módosítani.
De az is igaz, hogy én öregpapásan szeretek vele pötyögni az erdőben gombázás közben.
Egyébként eladó!
Váltottam nagy, de szintén nyomatékos brutál 1200-es banditra, a fiamnak meg még túl nagy , így elcserélném, egy kiváló állapotú Simsonra is!
Hajtókar kiderékszögelés megvolt?, bár annak csalhatatlan jele, ha melegen egyszer csak megáll, és még ki nem hülik nem indul.
én 2 napig basztattam a 350est és mégsem lett jó
különféle fúvókák, tűállások, aztán mégis torpan gázhúzáskor
eddig minden motort be tudtam állítani, de a sajátom nem sikerült.....