jóestét! nincs véletlenül valakinek egy fölösleges jó vízhőmérséklet jeladója 80 LCII 1996 -ba? mert mindíg is furcsan melegedett a mocim a műszer szerint. Most mértem meg ,hogy 80 foknál már kiakasztja az órámat.:(
köszike az okos tippet, holnap megnézem, ill állitom is. a "nagykönyv" szerint 1350-1400 fordulaton kéne lenni, lehetséges ezt a tartományt tartani, vagy nem, mert nálam 3000 alatt megfullad szegény motorom, és jöhet a tolás :D
előre is köszike
Sokat kap szerintem...adjatok még neki levegőt a keverékcsavarral, (kifelé) vagy ha nem tudtok akkor engedjétek lentebb egy fokkal a suberttűt. A helyzetelő zégert eggyel fentebb....
Hali.
Ha tuning hengert akarsz rátenni, szerintem felejtsd el. Mivel szét fogja cseszni a főtengelyed alső hajtókar-csapszegét, és a f.tengelycsapágyakat is. Nem most, hanem 200 km után, mikor megjön a lóerő...Higgy nekem én is most itt tartok a robogómmal.. Ha tuningot szeretnél, tegyél nagyobb fúvókát, meg karbon membránlapokat a karbihoz. Így hangold össze, esetleg a présteret vedd le rajta. De ne menj 1mm alá!
Ennyi elég lesz, és olyan lesz mintha kicserélték volna.
Javítgatjuk a motort, de még mindig van furcsaság rajta, és ehhez szeretném kérni a segítségeteket.
A motor berugásra nem indul (elsőre szépen megmozdul, de aztán annyi). Ha viszont elkezdem tolni, akkor pár méter után már beindul. Gyertyát már cseréltünk benne, lendkerék kitakarítva, karburátor kipucolva, szikrát ad rendesen, akku feltöltve.
Szívesen vennék bármi tanácsot.
Esetleg Pécs környékén van olyan, akinek 80 DT-je van, és még ért is hozzá (szerelés)?
Ha valakinek van új vagy használt de jó állapotú, Dt 80 LC2-höz valami tuning henger az írjon! meg hogy nemtom mennyire bírja a tuning hengert a gyári főtengő valaki segítsen! és ha abból is tuning kell az kb mennyi?
A kedvenc gatyám bánta, nekem semmi bajom csak egy két horzsolás. Hát gondolhatod, hogy meglepődtem, hogy egy másodperc alatt full fent volt az első kerék. amúgy vicces volt, hogy amikor már éreztem, hogy ez borulás lesz, akkor beszartam, de nem azért, hogy megsérülök, hanem, hogy mi baja lesz a motornak
nem lehetett kellemes, nem lett bajod? nem egy lóerőgyár ez a 80-as ,de azért igen nagy meglepiket tud okozni. Esőben pl. aszfalton nekem még néha 4. ben is járkál a hátulja.
én nem vennék használtat, mert az ilyen dolgokban szerintem csak újat! pesten van bowdenkészítő, úgy 3-4000 ft környékén profi minőségben elő tudja állítani. http://www.bowdendoctor.hu/
Megvolt az előbb életem első esése, visszaváltottam csak éppen a gáz csutkán maradt, teljesen felkapta az elejét és egykerón rá az út padkára. Hál az égnek csak az index hajlott el oszt annyi.
A tűgörgő melegen hangosabb! Hidegen általában a dugattyúnak van nagyobb hangja! Valszeg méret alá van esve, és bebilleg...Én a helyedben elfelejteném, főleg ha esztétikailag is egy leharcolt darab mindamellett számolhatsz egy motorgenerállal is...
A dugattyú meg nem érhet bele a powerbe, ha mégis beleér ott nagy a gond.
Nagyon szép, tetszene is, de ha csak a külföldi forgalmija van meg akkor 400 ezer lesz mire rendszámoztatom. Ettől függetlenül lehet rátudom beszélni édesapámat egy megtekintésre a télen
A hátsó lengővillán kivül van még valami amit érdemes bezsirozni zsirzóval?Első telóban hogy kell olajat cserélni?Hogy kell kicserélni a fékolajakat és hogy kell ezeket légteleniteni?
előre is köszike
Ha tuning hengert akarsz rátenni, szerintem felejtsd el. Mivel szét fogja cseszni a főtengelyed alső hajtókar-csapszegét, és a f.tengelycsapágyakat is. Nem most, hanem 200 km után, mikor megjön a lóerő...Higgy nekem én is most itt tartok a robogómmal.. Ha tuningot szeretnél, tegyél nagyobb fúvókát, meg karbon membránlapokat a karbihoz. Így hangold össze, esetleg a présteret vedd le rajta. De ne menj 1mm alá!
Ennyi elég lesz, és olyan lesz mintha kicserélték volna.
A berúgókarral nem forgatod a motort? Mert akkor lesegetheted a szikrát, hogy van-e.
Javítgatjuk a motort, de még mindig van furcsaság rajta, és ehhez szeretném kérni a segítségeteket.
A motor berugásra nem indul (elsőre szépen megmozdul, de aztán annyi). Ha viszont elkezdem tolni, akkor pár méter után már beindul. Gyertyát már cseréltünk benne, lendkerék kitakarítva, karburátor kipucolva, szikrát ad rendesen, akku feltöltve.
Szívesen vennék bármi tanácsot.
Esetleg Pécs környékén van olyan, akinek 80 DT-je van, és még ért is hozzá (szerelés)?
Köszi a segítsége előre is
Ma "magátol" elszakadt a fordulatszám mérő SPIRÁLOM. Milyen árba van? Nem tudjátok? Használtat érdemes venni?
A dugattyú meg nem érhet bele a powerbe, ha mégis beleér ott nagy a gond.