Nem tudtam, hogy segédmotorként hordják őket, azt hittem csak simán feldobják a futóra, mivel nyáron voltunk németben, és ugye nincs a határon ellenőrzés. Azt viszont nem tudom megérteni hogy miként tudja valaki nyugodt szívvel használni mindenfelé a 125öst 50esként. Mert én nem csak a határba meg az udvarban szeretek motorozni..
Igen, lopottak! De mivel Te is megveszed, és utána eladod, így lopottként fogod árulni...Mindenki orgazda, csak senki nem tud róla...Sőt a sok hülye orgazda ráírja az adásvételire az adatait is....
Én 165-ért vettem januárban. 1 hátsó gumit vettem hozzá, meg egy dugattyút, mivel 1000Km után szétment a benne levő. A Giannelli rendszert nem számolom, mert az nem az üzemeltetéshez sorolom. Szerintem nem jártam rosszul vele.
Ha jól tudom, kell hozzá a külföldi (EREDETI) forgalmi, be kell fizetni a reg. adót, biztosítási díj, forgalomba helyezési díj műszaki vizsga zöldkártya eredetiség vizsgálat, rendszám tábla ára stb...
Egy ilyen öreg csótánynál közel 100-120.000.- es nagyságrendről beszélünk...Nem tudom megéri -e? Annó Én is szerettem volna az enyémet, de gyorsan letettem róla...
Sziasztok
Régóta tetszik a 125ös DT. Augusztus óta folyamatosan nézegetem a magyar használmotor piacot (hasznaltauto.hu, kepesmotor.hu, hasznaltmotorok.hu...). Hiába van fenn sok DT, a 98%-ának még nemhogy papírja nincs a rendszámozáshoz, hanem olyan sz*r állapotban vannak... Szóval miért van az, hogy 250-300ezer ft környékén alig találni 1991 utáni normális-papíros (legalább rendszámoztatható, A1-el vezethető) DT-t? Főleg a kékvázas-fekete ami tetszik, de ez elég ritka. Néztem más motorokat is (etx, mtx, w8, husky wr) de egyik se fogott meg. Télen szeretnék venni, esetleg nincs valakinek eladó? Olilaci-é tetszene :)
Még valami eszembe jutott. A power-t is megfordítva rakták bele az elején, hogy fojtva legyen. Ha már leszeded a kiput, akkor nézz be a szelephez, hogy nyitva van-e?
Ez tuti! A fogalmival szarul jártál, mert így A1-el nem vezethető, pedig valójában csak 11KW a fojtott. A fojtás egyébként a rezóban van (mivel '90-es) valószínűleg közvetlen a hengerhez csatlakozó könyökben. Későbbi gyártásúaknál mélyebbre tették, de azt is ki lehet szedni.
Ez tuti, mert egy hete vettem én nem tom milyen mert nagyon gyenge állítólag le van fojtva mert csak 13kw van írva a forgalmiba:!A blokkjának nincs rossz hangja csak nehezen pörög ki:SS meg a blokkja még érintetlen nincs kiszedve a fojtás sem csak nem tom hol van a fojtás benne:S
Mán csak az az 5000.- hijjányzott...zsebbe a 130.000.-.,...
mérik, de nincs papír
http://hasznaltmotorok.hu/hirdetesek/30669/
yamaha-dt-80
Egy ilyen öreg csótánynál közel 100-120.000.- es nagyságrendről beszélünk...Nem tudom megéri -e? Annó Én is szerettem volna az enyémet, de gyorsan letettem róla...
Ezt találtam:
http://www.okmanyirodak.hu/kek...
Ha már a papíros 125-s DT-nél járunk,engem az érdekelne hogy egy 125-t hogyan lehetne lepapíroztatni,és honnan tudhatnám meg hogy nem lopott-e?
Régóta tetszik a 125ös DT. Augusztus óta folyamatosan nézegetem a magyar használmotor piacot (hasznaltauto.hu, kepesmotor.hu, hasznaltmotorok.hu...). Hiába van fenn sok DT, a 98%-ának még nemhogy papírja nincs a rendszámozáshoz, hanem olyan sz*r állapotban vannak... Szóval miért van az, hogy 250-300ezer ft környékén alig találni 1991 utáni normális-papíros (legalább rendszámoztatható, A1-el vezethető) DT-t? Főleg a kékvázas-fekete ami tetszik, de ez elég ritka. Néztem más motorokat is (etx, mtx, w8, husky wr) de egyik se fogott meg. Télen szeretnék venni, esetleg nincs valakinek eladó? Olilaci-é tetszene :)