Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Arra gondoltam, hogy szegény lehet a keveréked, de nem..nem az.
Akkor én a helyedben megpróbálnék egy 9-est. Sztem azzal nem lesz gondod egy darabig....
erdekes, az bizti ,hogy most kisebb a kompresszíód mivel ezzel növelted a kompresszíóteret. Lehetséges ,hogy nem érdemes rövid menetűvel használni mivel az nem fedi végig a gyertya menetét és a menet alsó részébe lerakódhat talán egy kis korom, ami a legközelebb amikor belevalót akarsz bele rakni okozhat problémákat. sztem
Na ezt nem vágom, mert amit most bele raktam Magneti Marelli 7es, az rövidmenetes.
tokre meglepodtem a képeden, mert mivel még soha nem vettem ki belőle a gyertyát tutiera vettem, hogy rövidmenetes való bele. Erre leszaladok a pincébe, elő a mindíg kéznél lévő gyertyakulcs és tényleg hosszúmenetes van benne.

az enyim (champion N9YC) bocs a minőségért
Igen.
ez hosszúmenetes gyertya?
Ez a 7es NGK, amivel most nem megy, amit beleraktam most az szintén 7es csak nem ngk.
bocsi
mummy
Lefotózhatnád a gyertyát....konkrétan az elektróda, és környékére gondolok...
én 9-essel használtam........
kapott hideget-meleget aztán mindig jó volt

jó motor mindennel elmegy már ha nem alacsony a hőérték
Igen mummy dt leírta, és ez így igaz...
Kérdem én...miért 9-est ír hozzá a gyár?
Többször megbeszéltük már a fórumon, hogy milyen való bele..ha visszaolvasol kicsit, linkeltem be képet a belevaló olajakról és gyertyákról stb...De egyesek itt olyan pengék, hogy nem fogadják meg, sem a tanácsot sem pedig ha az ember tényeket ír le, és azt képekkel, adatokkal alátámasztja. Igen nekem szerelő a szakmám.
De ha te is annyira értesz hozzá, meg a nagyvolumenű motorszerelő haverod is, akkor rájönnél magad is hogy mi a megoldás. Amúgy a hőértékre csak a léghűtéses motorok az érzékenyebbek. Hideg-meleg időre gondolok...
Egy kicsit felidegesítettél....
jaja, ez a gyertya téma olyan mint a "melyik a jó motorolaj?"

DT 80 LCII-ben /már aki szétszedte/ a tank alatti fő vezetékkötegen van egy kis cetli. rajat van: 53v-..... . Ez a szám megegyezik nálatok az alvázszámmal? Mert nálam köze nincs hozzá és még egy számjeggyel kevesebb is.
Minek új mi a baj?
Hát a gyertya kérdésről szerintem felesleges vitázni, meg beszólni másnak (nem rád gondolok), mert ebben sehol nincs egyetértés.
félre ne értsd nem vitatkozni szeretnék, de véleményem szerint ez a "hideg időben más hőértékű gyertya" dolog nem teljesen igaz. a DT-t múlt héten vittem le a pincébe addig aktív használatban volt. SEMMILYEN változás nem volt a nyári 40 fok és a mostani reggel 2 fokban történő indítás és menettulajdonságok közt. ugyan úgy ha pl 2-3 napot állt első főtengelyfordulatra indult. Nem tudom a gyertyám hőértékét ,csak annyit hogy champion gyártmány és nem tegnap került bele. Ezen kívül a a robogóim amikkel tavaj télen is jártam ugyan úgy indultak agyanazon gyertyával mint nyáron. Ezek az én tapasztalataim, nem biztos ,hogy mindenre igazak.
Ismét sikerült magadat kultúráltan kifejezni, amit beleraktam az is hetes, a szerelő mondta, hogy régi kopott motorba nem lehet gyári hőértéket rakni, és így van ez a hideg időben is.
Vazze...fogjátok már fel, hogy nem bele való a 7-es gyertya!
Az milyen, hogy gyakorlatilag vadonatúj ngk7essel nem mentem 10 km-t és nem indul vele, berakom a több éves használt zsiguli gyertyát és pöccre indul?
ha ez az olaj (nem vagyok otthon a márkákban) olyan mociba való ahol a motorolaj és a váltó-kuplungtér olaj ugyan az akkor szerintem jó bele. amúgy nem kell túlbonyolítani ezt az olaj témát sima ATF (Automatic Transmission Fluid) olaj kell bele azt kész. Kipu tömítést ha sehol máshol nem akkor a yamahánál lehet kapni, de az többe fog kerülni mint az itt lévők összes dtjének együttes értéke . ha minden kötél szakad pl MUFLIT /elég hülye neve van/ kipufogó tömítővel szivárgásmentesre lehet tömíteni.
Sziasztok!
Ma voltam egy motoros boltban és váltó olajat kerestem a DT-be, erre nekem castrol actevo x-tra 4T 10w-40es olajat adtak, mondván hogy ez jó lesz bele... szerintetek?
Másik, hogy nem tudjátok hol tudok kipufogó tömítést kapni, mert már kezd olajosodni a blokknál.?
Hali!
125R-hez keresek a hátsó telóhoz cuccokat! nem tudom mi a neve,asszem valami himba rakok fel 1 képet a biztonság kedvéért! ha valaki tud eladót szóljon!
binghez van cucc
mofaker vagy moped91 vagy sok más
Nah beszámolok egy kis örömhírről. Bekötöttem direktbe a gyújtást, minden vezeték pöpec, megreszeltem a megszakítót is mert azért még bírja egy darabig, a többi cucc a trafóval meg hibátlan, szinte új. Most szép nagy egészséges szikra van, kezdtem is örülni, de ezekután fényt derítettem egy másik hibára is, miszerint a rajta lévő 21-es BING karburátor tűszelepe nem bírja már a strapát. Van esélyem valahol ilyet szerezni? Jó ez a BING karbi, bár egy MZ-é szerintem könnyebben javítható.