Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszönöm a sok infót.
Még egy kérdés, hogy az index relém elszállt.
3 lábas. Tudtok róla valami információt (típusszáma, Watt száma, stb.)?
Köszi
Szia! bocs hogy erre irok választ de te értesz hozzá mert nekem nemvolt még ilyen bajom sose. Na szóval lenne egy olyan bajom hogy 125ös dt-(LC2-es) nem pörög csak 6500 ig, és ott olyan mint ha leszabályozna,és a power sem nyit. mi történhetett vele? egyik pillanatrol a másikra kezdte el csinálni :S
A gyertyához még egy tanács a hidegben. Kicsit kisebbre lehet venni a hézagot és jobban indul a moci.
Gyárilag a 9es kell bele, én pár napja vettem új gyertyát egy olyan helyen, amiben megbízok, és ott mondta a szerelő, hogy hideg időben kisebb hőérték kell, és régi ezért már nyilván kopott motorba szintén a gyárilag előírtnál kisebb hőértékű gyertya használata ajánlott.
A kiégetést sokféle képpen lehet csinálni, én azért égettem mert levolt benne rakódva az olaj és ömlött belőle a dzsuva ha mentem a motorral. Én csak a végdobot égettem kis, az nálam elég is volt. Én simán csak benzint öntöttem bele és begyújtottam, és vártam míg kiég belőle aztán átmostam. Am a kiégetést tényleg olyan helyen kell csinálni, ahol nincs a közelben semmi éghető, valami beton placcon csináld ha rászánod magadat.
A karbi valszeg azért folyik, mert nem jó a tűszelep. Annó nekem is ilyen volt, rohadt drágán akartak adni.
"Aksi nélkül se lámpa...."
Lámpa van, csak parkir nincs.
Hali!

Az aksi infót köszi, utánanézek.
A gyertya biztos, hogy 7-es kell? Nem lesz az kevés?
A folyadék cserék természetesen mennek, kipufogó kiégetése az elég veszélyes, úgy hallottam.
Karbit szedjem szét gondolom, kitakarítani az úszóházat is, és vissza.
Köszi az infót, ezer hála.
Nincs mit.
Na az szuper lenne, ha csinálnál róla részletesen képeket! THX a segítséget!
Jha, amugy a kályhatömítő az 1300 fok ig jó, a ragasztót azt meg nem tom holnap megnézem. De az is birja szerintem mert kocsihoz használtuk tömíteni. Ahoz hogy szépen meglehessen csinálni, le kéne venni a hengert. Mondjuk én hülye voltam, mert nem szedtem szét semmit, csak ugy szenvedtem oda ahogy hozzáfértem nagyjából, és utána bontottam le a csöveket, meg ilyesmiket az oldalról. Ha letudom bányászni, holnap újból megcsinálom az egészet szebbre. Részletesen csinálok képeket. (ha kell)
Na ezt lehet megpróbálom én is, és köszi majd a képet.
Hát...legelőször ilyen kályhatömítővel csináltam, az elég jó lett, csak megkeménykedett, és nem birta a sterimót. Aztán tettem rá megint kályhatömítőt (Ez is sziloplaszt), meg ilyen K+D ragasztó, és tömítőt. Fekete mindegyik. Ma meg lefestettem a hengernek azt az oldalát, meg a sziloplasztot is. Nem lett olyan rossz, nyilván jobbra is meg lehet csinálni. Holnap lefényképezem!
Megkérhetnélek, hogy egy fényképet tegyél be róla ha kész van? THX! És bírja a hőt az a sziloplaszt? Van belőle hőálló fajta?
Hali

Én aksiból ezt ajánlom: Banner Bike Bull - YB3L-B. Aksi nélkül se lámpa, se üresjelző, se index.

Az, hogy nehezen indul: jelentheti, hogy gyertyát kéne cserélni. Ha a gyertya jó, akkor szedd ki, és nézd meg, hogy kap e benzint: ami itt hiba lehet, vagy nem kap vagy beáztatja. (Ha gyertyát veszel ne 9est, hanem 7est tegyél bele). Egyébként ha minden más rendben van a motoron, akkor egy olajcsere (motor és váltó olaj is), fagyálló, kipufogó kiégetés, karbi tisztítás. Am kérdezd olilacit, ő elég jól ért hozzá.
Nem azért, de itt senkisem ért a DT-khez. De még a motorokhoz sem! Nem tudjátok megmondani, hogy milyen égő van a motorotokban, mert ha vmi szétmegy rajta vagy megáll egyből elviszitek szerelőhöz.!
ENNYIT ÉRTEK! Gondolkozzatok már el!
(Nem érdekel ha ezek után mindeki fikázni fog! Mondom NEM érdekel!)
én meg direkt hangsúlyozom hogy ÉRTEM
*79ccm
*sziloplasztal
Nekem amugy a 79ccn le van sziloolasztal kenve, az ennyi. Ma lefestettem, és nem látszik....
Sziasztok!

Hozzájutottunk egy Yamaha DT 80-ashoz, váz szerint 1989-es évjárat, azért feltöltöm a képét.
Szükségem lenne egy bal oldali idomra a kipufogóhoz, illetve pár infóra a motor működéséhez.

Előre is köszönöm a segítségeteket.
Infók:
1., A motor tárolása során a benzincsapot elzárva is csöpög a benzin a karburátorból. Kérdésem az lenne, hogy ezek szerint nem zár tökéletesen a szelep benne? Tömítés nem hiszem hogy gázos lenne, mert kívülről nem benzines.
2., Nem ugrik be a gép első pár berugásra. Ez lehet valami elektronikai probléma (gyertya, üzemanyag, stb.) Minek lenne érdemes utána nézni?
3., Nincs benne aksim, sajna az előző tulaj kidobta, és nem vett bele újat. Működést gondolom befolyásolja, mert az irányjelző és a lámpák is erről mehetnek. Milyet ajánlotok?
4., Egyéb észrevétel, amelyre egy generál során érdemes odafigyelni, megnézni, hogy állapota megfelelő-e.

Thanks mindenkinek.

Baleset, rendőr és fa mentes közlekedést mindenkinek.
PFF, direkt hangsúlyoztam, hogy NEM az smkp meghatározása változott, hanem az, hogy mennyi a mximum sebesség, amit mehetsz vele úton. NEM a 45km/h lett 40re változtatva!
akkor majd nagyi az elektromos rollerrel megelőz XD eddig se nézték nagyon ezt, sztem ezek után sem fogják, mindenki tudja h (főleg az újabb 50es motorok) mennek 80at kis tuninggal 100at...
Az jó lenne! Szerdán vizsgázom. :D
ma kimentem egy kicsit terepezni...na jó nem kicsit.. , és miután megálltam nem zártam el a csapot. A légszűrőből csöpögött a benzin. Meg mostanság a túlfolyón is jön a benya ha nem zárom el. Meg ütögettem a karbit, de semmi hatás.
Kéne jövőre egy (csak) dt találkozó!
köszi
1aszem 60 fok
2 80
3 90
4 ezt már ne várd meg álj meg piheni fok:D