Hááát, sztem nem normális, de ez csak az én véleményem. Ha megy rendessen, melegen is indul rugásra stb, akkor semmi gond. Volt már pár motorom, úgy vettem észre, hogy a magas fordulaton működő vasaknál kell a szivató hidegen, sőt a melegítés is. Nekem ilyen hidegben csak szivatóval indul, és kell neki fél perc járatás, hogy hirtelen gázadásnál ne fulladjon vissza. Ha korábban visszanyomom, akkor befullad. De kiváncsi vagyok mások véleményére is természetessen.
üdv
A hőmérő 3 fokot mutat kint, garázs nincs, így a 80asom csak úgy áll a kertben. Szóval ezek a régi DT-k tudnak valamit. 18 éves és szivató nélkül első rúgásra.
szerintetek ha lefestem az idomokat feketére, vmi olyan festékkel, ami jó műanyagra is meg benzint is bírja, lejönne? a meghajlásnál lejönne? ja és hozzáteszem, egyszerű spray-es megoldás, amit a boltba lehet kapni
helló laca! nem igazán jó a kép, de rendes vagy, h feltetted ezt. ha megkérhetnélek rakj föl egy világosabb képet, ahol jól lehet látni, és ez amúgy jó a dt-re és a kábelcsatlakozók ugyan olyanok?
Azt a kicsi lámpát kidobtam mert el is volt törve..
Most jutott eszembe.
Van egy másik lámpám, tessék!
Kettő csavar áll ki a végén, ki kell fúrni a sárvédőt, beledugni és hátulról rácsavarni egy anyát. Talán 6osat
Van egy kicsi lámpám de hát elég furán néz ki, neked is teszek fel képet ide.
Csak töltöm a telómat, 10 perc annyit töltődik hogy lehet fényképezni, és megcsinálom.
Van egy eladó Mikuni karbim is (gyári)!
Ha a kiherélésen a fojtás kivételét érted a rezóból, akkor azt nyugodtan csináld meg. Teljesítményben sokat jelent, és a max LE 9300 f/p körül lesz. 10500-ig húzhatod neki, ha jó olajat használsz, de ez a for.számmérőn is rajta van.
A rezót nem heréltetném ki a helyedben mert akkor mehet is a kukába Am meg szerintem fölösleges 12.000ig forgatni mert úgy is 8-9000nél adja le a max. teljesítményét Meg aztán a 12.000es fordulat se a főtengelynek se a hajtókarnak se a dugónak se semminek nem tesz jót
gyertya milyen?