Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

na de ha faszán megy nem eszik sokat akkor hagyni kell a fenébe, max a szivatót megnézni hogy zár
gyertya milyen?
Hááát, sztem nem normális, de ez csak az én véleményem. Ha megy rendessen, melegen is indul rugásra stb, akkor semmi gond. Volt már pár motorom, úgy vettem észre, hogy a magas fordulaton működő vasaknál kell a szivató hidegen, sőt a melegítés is. Nekem ilyen hidegben csak szivatóval indul, és kell neki fél perc járatás, hogy hirtelen gázadásnál ne fulladjon vissza. Ha korábban visszanyomom, akkor befullad. De kiváncsi vagyok mások véleményére is természetessen.
üdv
na de jó, én meg azt hittem milyen f*sza
tuti sokat kap......
vagy a szivató nem zár jól
hidegen nem lenne szabad szivató nélkül indulni
Nem, szombaton használtam utoljára. Am necseszki ez tényleg utalhat valami problémára?
Szivató nélkül? Sztem ez nem normális. Nincsenek beállítási problémáid? Vagy azt nem írtad, hogy elötte 2 perccel állítottad le
A hőmérő 3 fokot mutat kint, garázs nincs, így a 80asom csak úgy áll a kertben. Szóval ezek a régi DT-k tudnak valamit. 18 éves és szivató nélkül első rúgásra.
Ehhez ilyen "5szög" alakú lámpa való?
1000ft
Hát a lámpa az nem gyári amúgy, a csatlakozó az meg sztem jó hozzá.
Rakok fel világosabb képet holnap, mert ezt este lekaptam a kedvedért :)
Menyi lenne az ára?
szerintetek ha lefestem az idomokat feketére, vmi olyan festékkel, ami jó műanyagra is meg benzint is bírja, lejönne? a meghajlásnál lejönne? ja és hozzáteszem, egyszerű spray-es megoldás, amit a boltba lehet kapni
helló laca! nem igazán jó a kép, de rendes vagy, h feltetted ezt. ha megkérhetnélek rakj föl egy világosabb képet, ahol jól lehet látni, és ez amúgy jó a dt-re és a kábelcsatlakozók ugyan olyanok?
Ja és volt már javítva a sárvédő belülről.
Gondolom megrepedt.
Sárvédőről kép.
Le kell festeni, lámpa az nincs rajta, de van lámpa is amint látjátok
Azt a kicsi lámpát kidobtam mert el is volt törve..
Most jutott eszembe.
Van egy másik lámpám, tessék!
Kettő csavar áll ki a végén, ki kell fúrni a sárvédőt, beledugni és hátulról rácsavarni egy anyát. Talán 6osat
Van egy kicsi lámpám de hát elég furán néz ki, neked is teszek fel képet ide.
Csak töltöm a telómat, 10 perc annyit töltődik hogy lehet fényképezni, és megcsinálom.
Van egy eladó Mikuni karbim is (gyári)!
hátsó lámpája nincs vkinek olcsó pénzért? már a 2. tört el
képet tudsz küldeni?
msn: jozyka84@hotmail.com
Ha a kiherélésen a fojtás kivételét érted a rezóból, akkor azt nyugodtan csináld meg. Teljesítményben sokat jelent, és a max LE 9300 f/p körül lesz. 10500-ig húzhatod neki, ha jó olajat használsz, de ez a for.számmérőn is rajta van.
Nekem van egy hátsó sárvédőm, csak lámpa kell rá.
ok köszi darknox! akkor maradok a réginél
A rezót nem heréltetném ki a helyedben mert akkor mehet is a kukába Am meg szerintem fölösleges 12.000ig forgatni mert úgy is 8-9000nél adja le a max. teljesítményét Meg aztán a 12.000es fordulat se a főtengelynek se a hajtókarnak se a dugónak se semminek nem tesz jót