Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát nem tom nézegettem de nem találtam sehol se rá 50 es hengert :S
De jólenne ha lenne valami hozzá vagy tudna valaki iet.
internet használtan:) am semmi bajom nicsn a perselyezésel de akkor csak átkéne cserélned a 80 asra és akkro van 2 hengered és netán a 80 ast elviszed furatni akkor belerakhatod az 50 és mehetsz azzal
És hol vegyek 80 az vizes LC2-es Dt-hez hengerszettet ? meg mibaly ha perselyezett henger? A lényeg hogy 50 ccm-es legyen a motor meg ugyis alapból 80 as.
eszedlehetne! rögenel megtudják nézni ha bele ütöttek:) pl h 50 es
és nem egyszerűbb ha veszel 1 50 es hengert + dugót?
Jaja mert hallotam olyat hogy ott azonal behívhatnak bevizsgáltatni, mert ha pl 1-2 hónap mire behívnak
szolok ismerősömnek rak bele egy perselyt simó dugót belefaragok 50 ccm.....ennyi :)
vagy ha náald van a gyári szerszámkészlet:)
am tudod mi a gáz h a dugatyú benne van:P
nem viheti be a rendőr :) am meg csak feltartóztathat :) addig meg megfogod keresel egy szerelő műhelyt ahol van 14es krova kölcsön kéred és leveszed a hengert :) meg a dugót :D az viheti vizsgálni :)
Volt ügyem :) A rendőr megmondta h az 50ccm-es változatnak rövidebb a sorozatszáma. De am a helyszinen nem foglalhatja le és nem tehet semmi eljárást a motor ellen. Csak behívhat KPM-es vizsgálatra. Mivel a rendőrnek nincs joga a motorhoz nyulni :)
gyorsanmész megálít megkérdezi hány ccm hazudsz h 50 közbe 80 megkérdezi h be e viheti kpm re beviszed megnézik 80 cumi pár év jogsi elvonás :) ennyi
Taktika:ne száguldozz,ha megkérdezi 50 es mond azt h igen bevihetjük kpm re ha gondolja úgy is megakartam mérni a le-ket és már el is ment a rendőr mert iszonyt pénz xD
Én nem ajánlom a Viktorékat(Nv bontó) lehet h van alkatrész de kibasott drága :) én is oda jártam és az elötem szólónak üzenem h nem tudja a címet 2143 Kistarcsa, Rózsa utca 1. tel.:06-30-635-5500
Nyitvatartás: Hétfő:szünnap kedd-péntek:9-18 szombat:-9-14 Vasárnap:szünnap
A Bolt tel.:06-28-471-350(sokára veszik fel mert lusta gecik )
vagy mobilon:06-30-635-5400
Esetleg ha mailt szerenél nekik írni(nem sűrűn nézik) nvmotors@fibermail.hu

Jó motor szerelést:)
Üdv!
Szeretnék csinálni 80 as hengeremre egy 49ccm-es feliratot csak egy 4-est kellene csinálni csak nincs ötletem valaki tudna segíteni ?.
És 80 as Dt vel volt már valakinek rendőrségi ügye abból hogy 80 ccm-es a motor ?
Meg hallotam erről a bevizsgáltatásról erről mit lehet tudni ?
kistarcsán NV motorso boltban sztem rendelnek neked, kerepesen szőlő utcában van egy jó bontó...amúgy keress rá a gugliban bontókra.
Ezt a 2 bekarikázott dolgot mennyiért adod? és mien állapotba vannak? pl: a membránból kijövő és karbiba menő gumi nincs megtöredezve és elöregedve? LC2esébe jó ugye?
Üdv!
DT 80-nt be lehet kötni úgy hogy akksiról menjen a lámpa? Miért? Hogyan? Nektek milyen égő van benne? Hány W/W-s?
Sziasztok!

Van egy régebbi yamaha dt80-as blokkom 6 sebességes, megszakítós gyújtással, léghűtéses verzió.

Az a baj, hogy nincsen szikra, pedig a trafó és a tekercsek is jónak tűnnek, egyedül a megszakító van nagyon-nagyon elkopva.

Kérdésem az lenne, hogy okozhatja-e ez a hibát, és hogy Budapesten vagy annak környékén hol tudok biztosan ilyen megszakítót kapni?

Másik kérdésem, hogy a legegyszerűbben hogyan kell bekötni a gyújtást, kapcsolási rajz alapján nem igazodok ki, csak nem akarom, hogy a bekötés miatt legyen rossz az egész. Csak a gyújtás a lényeg, ha már megy a többit ki tudom mérni meg bekötni nagyjából.

Előre is köszi a segítséget!
Felvettelek MSN-re!
Sziasztok vannak bontott 125ös blokk alkatrészeim, hibátlan főtengely, váltó, kuplung, stb
Van 32es dellorto karbi is, hűtőm is, cdi is gyujtótrafó.
Ha valakinek kell vmi irjon és megbeszéljük.
Ja és még valami, nincs valakinek egy eladó bal hátsó Idoma? (LC DT-re)
Sziasztok!

Van egy DT 80 LC1-em 1984-es. Hibátlanul működött, egész nyáron. De nyár végén gondolt egyet, és elment a szikra. Kipróbáltam több trafóval, CDI-vel gyertyával kábellel, mindent kimértem, a könyv szerinti gyári értékeket mérem mindenen. Néha probálkozok és van hogy tök váratlanul egyszer csak sikerül beindítani, majd leállítás után megint nem tudom napokig.
Sok emberrel beszéltem már erről a problémáról, nem nagyon tudott senki tanácsot adni. Pár Hete egy Yamahaás szaki azt mondta ő is kűzdött egy DT-vel, pont ugyanezek votlak a tünetek, végül a megoldást az jelentette, hogy újratekercselték a gyújtótekercset annak ellenére, hogy gyári értékeket tudtak rajta mérni. Kérdésem az lenne valaki találkozott-e már iylesmi problémával, és létezhet-e hogy a gyújtótekercs tekercseltetése után rendbe jön a gép?
mire a 80 as dt re?:D else bírná xD
na haggyad már, azért jár minimum egy sm szett
oké jövőre ingyé aqua park:D tied a tömítés:D
pedált rá xd
motor úgy is kivan szedve baszunk rá 1 dinamót takot kimossuk lefessük tele töltjük capy-vel :D + jégkockával és go a vilégvége
dt125r tömítésekről volt szó...
Nem tudom, nincs is szimóm, de ha annyi az alkatrész majd összedobok belőle valami hibridet