Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jegyezd meg h hogy szedted szét(fényképedle) az a legkönyebb ha meg nem érted akkor vidd el szerelőhöz rakja ő össze :)
de ebböl még mindig nem derült ki melyik az 1 - es és a 3 mas váltóvilla
a kép csalos a valoságban egyforma a válto villák
Én csak azért írom ezt nektek mert nekem is volt dt-m
Szeretnék is 1 et mert a világ legjobb motorja:) ezt tagadni sem lehet és ha megbecsüljük ezt a kis motort akkor sok szép örömötök és örömöm lesz benne mikor feltöltitek a videókat:)
hát igen... ,de sztem egyértelmű h ezeket a motorokta azért illik karbantartani. legalább is ha én bármi rendellenességet ,nem szokásos zajt hallok rögtön, vagy amint a pénztárca engedi javítom. ha figyelsz rá , néha leszeded a kis műanyag fedelet és ahogy az előző hozzászóló írta kitakarítod néha , kiveszed az oda nem való dolgokat pl.10 es Crowa fej (az előző tulaj hagyhagyta benn a pumpa mellet én meg multkor megtaláltam ) akkor nem lehet gond
Én jobban szeretem a külön olajzást:) mondjuk évente 1 szer illik rápillantani mi lapul a kis műanyag ház mögött kitakarítani esetleg és 2-3 évente felujítani vagy újajat bele :) attol függ h menyi használja az ember mert kicsit kellemetlen mikor elmész vele kirándulni és pont akkor szarik be
te tudod... szerintem simán meg lehet bízni ebben a különolajzásban. tök egyszerű szerkezet, kétlem, hogy barmi baj lenne vele.Egy ideig én is keverékeztem ,de a franc fog vele bajlódni tök jó ez így ahogy van. Nem voltak azé annyira hülyék akik ezt megtervezték majd még el is merték adni. egyébként amíg nem volt a csöved átlátszó zavart ez a visszafolyás téma?
Igen-igen, ugyan ez, de hát szerintem nem a legjobb hogy szinte vissza megy az összes olaj. De mindegy, mert kikötöm. Jobb a biztonság.
pl mert lejjebb van a pumpa mint a karbi, 2. megszűnik a szívóerő, legalábbis ha én menet közben lehúzom az olajcsövet akkor kb 1500 al megnő az alapjárat és sziszeg, ha befogom ujjal, visszaesik az alapjárat és érzem hogy szíííjja az újjam.

gondolom nálad is így van,
Ma utána érdeklődtem a gyertyás dolog után.
A fickó olyat is mondott,hogy koksz rakódhat le a dugón ha nincs hajtva,kevés fordulaton forog a benzinmotor hosszútávon,ez ha úgy van beizzik,és a beszívott keveréket idő előtt robbantja be,ez okozhat durrogást,vagy előgyujtáshoz hasonló kopogást is.
Fingom sincs, de ha működik kit érdekel?
Valaki tudna választ adni a kérdésemre?
Ez egy bontó szerelő ember sok dolog van DT-hez jó áron szerintem itt fogsz találni.
Vecsésen van Kardos Zolinak hívják 06-20-974-5559
Na megvan hogy kell nem egyforma a két léptetővilla.
a 60. oldalon van a titok nyittya
A váltóház(selector drum) amire passzolnak a léptetővillák ha úgy van magad előtt hogy a az a kis csöcs ami kilóg egyik oldalán az jobb oldalon van akkor ugye egyértelmű hogy melyik megy középre bal oldalra meg az megy amelyiken az öntvény az oldalán meredekebben van öntve a másik meg jobb oldalra sza ez így jól elmagyaráztam de asszem érthető
a 88-as szervizkönyvben nem ír sorrendet
Ha teljesen egyforma akkor szerintem mind1 de csak akkor ha teljesen egyforma!
Ha nem akkor meg szerintem abban a sorrendben ahogy a képen van balról jobbra 1-2-3
Ha már úgyis szétszeded akkor az a legegyszerűbb ha magaddal viszed és akkor tuti olyat adnak amilyen kell.
Hali!
Kicseréltem a külön ólajzás csövét, ami megy a karbiba átlátszóra, hogy lássam mi is zajlódik ott. :D Megfigyeltem, hogy amikor leállítóm akkor visszafolyik belőle az olaj, a pumpába. Miért folyik vissza?
kálminka vagy micsod a motor kovács gmail .com ugye annak nicsenn ugy tudom márr
ja ést azt szeretném megkérdezni hogy a váltó villákat hogyan kell feltennia váltóraa mert ugye 3 db van logikus hogy a második középre valóó de az 1 es és a 3 as számu full egy formma hogy meliyket hova kel raknii
Annak nincs,akit ajánlottam?
szijasztok kellene nekem egy fordulatszám mérö a DT 125 R be

meg mégg jobbos és ballos tank idom meg egy fejidom feketében
valaki tud valmit szoljon elöre is kösz mindenkinek
Bekéne állítania szelepeket csak nem tom a méretet meg h hogy a francba kel am egész jól áll a garázsban már szikra is van :)
Hy..2 db 4 sebis simot cserélnék jo állapotu dt re..a simok felujitottak uj fötengely kuplung szimering csapágyak festés egyiken uj 60as henger...ha érdekel vki képetkérek..
Zoll vaze ezt nekem való pont :D enyém is 88as. XL hogy áll?