hali 2 célbol használják azt a dugaszt:)
1 azért mikor mosod le a 2ill 4 t mocikat megfogják bele tolják és nem megy bele a víz és nem baszza szét a mocit :) (láttam már rá példát)
a másik h nem másznak bele semmiféle ilektéktelen szemályen (állatok)
azon kívül meg dt hez tök felesleges:)
Szedtem szét, enyémet, a másikakat is, semmi ilyen jellegű probléma nem mutatkozik. Mindig szépen ki van égve, de sajnos gyertyagyilkos a motorom, mert ált. 1-2 hónap latt tönkre vág egy gyertyát, el kezd vele nagy fordulaton dadogni, kihagyni, meg melegen nem akar könnyen indulni rúgásra. Bolti új gyertyával mindig jó egy darabig. De aztán újta előjön ez a hiba, faksznis a gyertyára. Legelőször én is vettem bele drágapénzen BR9-es NGK-t, hát hagy ne mondjam, hogy kb órákig ment vele jól, aztán jöttek a dadogások. A Magneti marelli7-es még egész sokáéig szokta bírni. Most épp valami Beru van benne tesztelni, valamelyik MÉH telepen találtam, szépen ki volt égve, mondom kipróbálom. De lehet az én motoromnak van valami egyedi hibája, bár haver is panaszkodott gasonlóra. Neki perpillanat egy rövidmenetes Beru van benne!de nem hajlandó kicserélni, mert ibátlan azt mondja.
A kollégák jól mondják, az a dugó, csak is kizárólag arra való, hogy beleteszed a kipufnyílásba, amikor áll a motor, ez védi hogy ne juthasson bele semmi sz*r. Pl a repülőgépek hajtóműjébe is szoktak ilyet rakni. Az, hogy "silncer" az max egy picit megtévesztő, de csak a nevét, nem a funkcióját jelenti.
ok. kösz.de akkor miért az a neve hogy silencer plugs... nekem az jött le hogy biztos a halkabb zúgás a célja, bár elég érdekes egy ilyen narancssárga vacak a kipufogóban
azt írtam ilyen motorja volt. Nem most, hanem régen. A "volt" múlt idő. Ezért gondolom,hogy ért hozzá. Most 125ös van neki. Ez a gyertya egy használt, elfekvőben lévő gyertya. Fogalmam sincs milyen motor meddig milyen sebességgel milyen útviszonyok között használta. Én csak érdeklődök és örülök ha nálam okosabbak "tanítanak". EGyébként korábban egy 7es gyertya volt benne. Aztán egyszer csak hülya hangja kezdett lenni, az alapjárat teljesen eltűnt. Alig iindult. CSeréltem 9es gyertyára, de semmi. Akkor elvittem hozzá. A szivatót állította, mert szerinte olyan volt, mintha folyamatosan be lett volna húzva. Aztán meg kiderült, hogy a benzincsap lyukas lett. Azt kicserélte és azóta minden jó Mikor próbálgatta, akkor került bele az 5ös gyertya, mert annak idején ő az 50es DT-hez 5 v 6 hőértékűt használt. De hogy magamat és téged is megnyugtassalak: péntek reggel megy be az NGK BR9ES, mert van belőle 2 db zsírúj!
Hali! Vki esetleg nem tud Budapest közelében egy helyet ahol értenek 2004 utánni dt khez? Pontosabban az elektronikai folytást szeretném kiszedetni belőle.Vagy ha erről vki tud vmit hogy hogyan tudnám házilag megcsinálni akkor azt is megköszönném.
Ez sem teljesen igaz
Pl.: BP6ES B a menetátmérőt jelenti, P túl nyúló középelektróda, 6-os a hőérték, E=menethossz(jelen esetben 19mm) S megnövelt hőérték-tartomány
Én a vizes 80-ast Magneti 7-essel használom, tesóm, meg haverom a levegőst szintén ilyen értékű Brisk n15-el, nem szokott olvadni semmi. Pedig már több mint 3 éve berregtetem.
A 125-ösöket nem ismerem.
"Túlzottan kis hőérték esetén maga a gyertya izzik fel, a túl nagy hőértékű gyertyán a rásülő koksz felizzása okoz öngyulladást. Az öngyulladás túlmelegedést okoz, a tartós, jelentős túlmelegedés pedig akár a dugattyútető megolvadását, akár a dugattyú gyűrűs részének besülését válthatja ki"
Ez nem teljesen igaz!
A kis hőérték az oké... viszont nagy hőértéknél, olyan nincs hogy nem tiszta az égés, és koromlerakódás jön létre. A koromlerakódás csak a dús keveréktől lehetséges. Ha így volna, nem tudnád beindítani hidegen.
Koyo te meg ellenőrizz gyújtást a vasadon, szerintem elállítódott bár nem tudom milyen autóról van szó. Utógyújtás gyanús...
Egy költői kérdés, amire azt hiszed megint "kekec" vagyok.
Ha neked adta a gyertyát mi volt a motorjában?
Mivel adta el? Lehet vett bele, egy másik ugyanolyan hőértékűt?
Akkor az egy igazi hülye ember lehetett...
1 azért mikor mosod le a 2ill 4 t mocikat megfogják bele tolják és nem megy bele a víz és nem baszza szét a mocit :) (láttam már rá példát)
a másik h nem másznak bele semmiféle ilektéktelen szemályen (állatok)
azon kívül meg dt hez tök felesleges:)
NAGYON szép ez a DT!
Pl.: BP6ES B a menetátmérőt jelenti, P túl nyúló középelektróda, 6-os a hőérték, E=menethossz(jelen esetben 19mm) S megnövelt hőérték-tartomány
Skodi valszeg azért írják hogy 9-es kell bele....Szétszedted azóta a motorját? Belelátsz?
Látnok vagy!
A 125-ösöket nem ismerem.
Ez nem teljesen igaz!
A kis hőérték az oké... viszont nagy hőértéknél, olyan nincs hogy nem tiszta az égés, és koromlerakódás jön létre. A koromlerakódás csak a dús keveréktől lehetséges. Ha így volna, nem tudnád beindítani hidegen.
Koyo te meg ellenőrizz gyújtást a vasadon, szerintem elállítódott bár nem tudom milyen autóról van szó. Utógyújtás gyanús...
Ha neked adta a gyertyát mi volt a motorjában?
Mivel adta el? Lehet vett bele, egy másik ugyanolyan hőértékűt?
Akkor az egy igazi hülye ember lehetett...