Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

volt rá példa aszem itt sp-n volt videó h egér volt a légszűrőben:D
kösz. ha belemászik vki, akkor az gyorsan kijön, mikor elindulok, és melegedik a helyzet
hali 2 célbol használják azt a dugaszt:)
1 azért mikor mosod le a 2ill 4 t mocikat megfogják bele tolják és nem megy bele a víz és nem baszza szét a mocit :) (láttam már rá példát)
a másik h nem másznak bele semmiféle ilektéktelen szemályen (állatok)
azon kívül meg dt hez tök felesleges:)
Szedtem szét, enyémet, a másikakat is, semmi ilyen jellegű probléma nem mutatkozik. Mindig szépen ki van égve, de sajnos gyertyagyilkos a motorom, mert ált. 1-2 hónap latt tönkre vág egy gyertyát, el kezd vele nagy fordulaton dadogni, kihagyni, meg melegen nem akar könnyen indulni rúgásra. Bolti új gyertyával mindig jó egy darabig. De aztán újta előjön ez a hiba, faksznis a gyertyára. Legelőször én is vettem bele drágapénzen BR9-es NGK-t, hát hagy ne mondjam, hogy kb órákig ment vele jól, aztán jöttek a dadogások. A Magneti marelli7-es még egész sokáéig szokta bírni. Most épp valami Beru van benne tesztelni, valamelyik MÉH telepen találtam, szépen ki volt égve, mondom kipróbálom. De lehet az én motoromnak van valami egyedi hibája, bár haver is panaszkodott gasonlóra. Neki perpillanat egy rövidmenetes Beru van benne!de nem hajlandó kicserélni, mert ibátlan azt mondja.
A kollégák jól mondják, az a dugó, csak is kizárólag arra való, hogy beleteszed a kipufnyílásba, amikor áll a motor, ez védi hogy ne juthasson bele semmi sz*r. Pl a repülőgépek hajtóműjébe is szoktak ilyet rakni. Az, hogy "silncer" az max egy picit megtévesztő, de csak a nevét, nem a funkcióját jelenti.
Hát ti nagyon komolytalanok vagytok...
vagy else indul:D
Hát mert ezzel bedugaszolod és olyan csöndes lesz hogy le is áll
ok. kösz.de akkor miért az a neve hogy silencer plugs... nekem az jött le hogy biztos a halkabb zúgás a célja, bár elég érdekes egy ilyen narancssárga vacak a kipufogóban
azt írtam ilyen motorja volt. Nem most, hanem régen. A "volt" múlt idő. Ezért gondolom,hogy ért hozzá. Most 125ös van neki. Ez a gyertya egy használt, elfekvőben lévő gyertya. Fogalmam sincs milyen motor meddig milyen sebességgel milyen útviszonyok között használta. Én csak érdeklődök és örülök ha nálam okosabbak "tanítanak". EGyébként korábban egy 7es gyertya volt benne. Aztán egyszer csak hülya hangja kezdett lenni, az alapjárat teljesen eltűnt. Alig iindult. CSeréltem 9es gyertyára, de semmi. Akkor elvittem hozzá. A szivatót állította, mert szerinte olyan volt, mintha folyamatosan be lett volna húzva. Aztán meg kiderült, hogy a benzincsap lyukas lett. Azt kicserélte és azóta minden jó Mikor próbálgatta, akkor került bele az 5ös gyertya, mert annak idején ő az 50es DT-hez 5 v 6 hőértékűt használt. De hogy magamat és téged is megnyugtassalak: péntek reggel megy be az NGK BR9ES, mert van belőle 2 db zsírúj!

NAGYON szép ez a DT!
Hali! Vki esetleg nem tud Budapest közelében egy helyet ahol értenek 2004 utánni dt khez? Pontosabban az elektronikai folytást szeretném kiszedetni belőle.Vagy ha erről vki tud vmit hogy hogyan tudnám házilag megcsinálni akkor azt is megköszönném.
Am lehet hogy azért lesz kokszos mert magasabb hőértékű gyertyának magasabb fokon van az öntisztulása?
Ez sem teljesen igaz
Pl.: BP6ES B a menetátmérőt jelenti, P túl nyúló középelektróda, 6-os a hőérték, E=menethossz(jelen esetben 19mm) S megnövelt hőérték-tartomány
18"-os!
Skodi valszeg azért írják hogy 9-es kell bele....Szétszedted azóta a motorját? Belelátsz?
Látnok vagy!
karika 17 vagy 18 az hátsó gumi van a dt-n?:)
Én a vizes 80-ast Magneti 7-essel használom, tesóm, meg haverom a levegőst szintén ilyen értékű Brisk n15-el, nem szokott olvadni semmi. Pedig már több mint 3 éve berregtetem.
A 125-ösöket nem ismerem.
"Túlzottan kis hőérték esetén maga a gyertya izzik fel, a túl nagy hőértékű gyertyán a rásülő koksz felizzása okoz öngyulladást. Az öngyulladás túlmelegedést okoz, a tartós, jelentős túlmelegedés pedig akár a dugattyútető megolvadását, akár a dugattyú gyűrűs részének besülését válthatja ki"
Ez nem teljesen igaz!
A kis hőérték az oké... viszont nagy hőértéknél, olyan nincs hogy nem tiszta az égés, és koromlerakódás jön létre. A koromlerakódás csak a dús keveréktől lehetséges. Ha így volna, nem tudnád beindítani hidegen.
Koyo te meg ellenőrizz gyújtást a vasadon, szerintem elállítódott bár nem tudom milyen autóról van szó. Utógyújtás gyanús...
Egy költői kérdés, amire azt hiszed megint "kekec" vagyok.
Ha neked adta a gyertyát mi volt a motorjában?
Mivel adta el? Lehet vett bele, egy másik ugyanolyan hőértékűt?
Akkor az egy igazi hülye ember lehetett...
125 r nek? akkor em 17 :( én 17 esre emlékeztem:D
hali skacok:) lehet vissza térek a 2t és ott is a dt-khez:D valaki megtudná mondani h 17 es vag 18 as hátsó kereke van a dt -nek?
Keresek 80asra gyári végdobot, gyújtáskapcsolót kulccsal, kormányzárat, az LC1-esnek bal oldali idomát!
Nézd meg a gyertyát!