Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

http://www.pinkmotors.hu/
itt tudsz rendelni dugattyút ~20.000Ft hajtókar ~20.000Ft.Csapágyak: ~10.000 Ft ebből sztem Koyo a nyerő, de SKF is megteszi Szimeringek nemtom mennyibe mennek de az nemvészes. Nekem ezek vannak benne és szépen bírják.Ezekkel ha Normálisan mész 20ezret simán ellehet menni.
Hali mindenkinek!
Érdeklődnék hogy egy 125-ös DT blokk(1995-ös kb) mennyibe lehet teljesen gatyába rázni főtengely, dugó ,csapágyak, szimeringek stb...
Ja! És mennyit bírnak(km-ben) egy felújított blokk ,nem nyúzva?_
Válaszokat előre köszönöm
És ha valaki belinkelne egy két helyet .ahol lehet jó minőségű blokk alkatrészeket kapni azt külön megköszönném:D
5000 utángyártott, 11000az eredeti az szép.Simson bowden meg 500 Ft a motorosboltba.ezt a lehúzást.Én mindig Simson bowdeneket veszek, max egy kicsit alakíttani kell rajta,de aki nem szerencsétlen az simán megtudja csinálni, és sokat lehet spórolni.
Simson kuplung bowden csak 800FT volt és 2éve kiválóan működik.
Átmérőre ua mint, ami a dt-n volt eredetileg.
Bármiféle bowden, spirál kell akkor : http://www.bowdendoctor.hu/

Ma voltam náluk mert elszakadt tegnap a kuplungbowdenem. Odamentem, vittem a maradványt és 15 per múlva jöttem el a profi, vadi új bowdennel. Mindenkinek ajánlani tudom aki hasonló gondokkal kűzd. Az új kuplungbowden 4800 ft-ba került. /a Yamahánál 11000 /
Ugyan ezt csinálta nekem is (csak az enyém 80as), raktam bele egy másik gyertyát és ment tovább. Próbáld meg a gyertya cserét.
Van amelyikben ugyan az a blok van.
A 125 ös DT blokkok ezekkel sorszámokkal jöttek ki amikről én tudok, persze leht hogy még van.
3DB1, 3RN1, 3RN9, 3RM9, 4BL, 3RM8
Szerintem is gyertya lesz
Ügyes vagy, én is így tudom!
:)
Ha kifelé tekerődik a csvar=kevésbé zárja el a csatornát,azaz többet fog engedni tovább,mind levegőre mind benzinre igaz.

Ha a Dt-t veszed alapul,és a manuális tekerőscsavart nézed,amit kézzel is lehet állítani,az a levegőé,és befelé tekeréskor elzárod,ergó benzinben dúsabb keverék lesz az eredmény.
nem, nekem a 125ös volt mind a kettő :D nyugi nem 80as az:D azt megéreznéd :D
jaa, értem!
üdv
Skoda 120L-ről van szó!
Bocs rosszul fogalmaztam a levegőcsavart kell kifelé...mert ott nem keverékcsavar van...
Nem, csak nyugodtabb lennék amikor beáll elém a fakabá t
DT 80 LCII. Miért fütyül a blokkja? Vagyis szerintem a kuplungja.
Nekem is 3BN-es cuccok kelletek hozzá mikor szervizbe vittem és 125 R/RE-m van. Nem tudom ez segít-e valamit. Ugyanígy vizes,poweres, és nem önindítós.
Valaki akkor +tudná mondani h. a 3BN típusú blokk az akkor most mégis gyárilag milyen motorba van? poweres,vizes,nem önindítós.
van önindítós dt is limitált széria:)
teljesen más a két blokk a TDR blokk öninditós a Dt blokk nem :)nagyon sokban más a két motor.
Ez 1000% hogy gyertya nekem is ez volt.
szeretném kérni a segítségeteket!Elindultam motorozni(dt125) és 1 kanyarba csak annyit vettem észre ööööö-öööö-ööö-ö pöf és leállt benzin csurig volt olaj is és mikor rugdosom akkor meg a kipufogó kilő.mostmár be se indul nemtudom mi lehet a baja..
előre is köszi a segítségeteket....
Köszi az infókat!
A TDR blokk ugyan az mint a DT-é. Tehát a TDR, DT blokkos nem?
Amugymeg a vázad is 125 ös mivel hátul tárcsás.
Sztem ha fehér a gyertya, akkor benzinben szegény keveréket kap és akkor a keverék csavart nem kifelé, hanem ellenkezőleg, befelé kell tekerni.