Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nyelezed neki akkor akár 1 menet után is hazvághatod
Hello!
A 4BL és 3BN számú blokkok között van valami különbség? valaki tud róla valamit? elvileg mind a kettő 125R.
Ez arra jó hogy ne párásodjonjanak be a belső alkatrészek.Ez nem zajcsökkentő hanem hogy amikor leállitod a motort ne mennyen tele minden szarral a kipufogó meg kitudja még mi.
És a hangja nem lesz sokkal hangosabb? Van ez a kipufogó dugó. Használt már valaki ilyet? Érvalamit? Egyéb hatások?

http://www.yamahamathe.hu/kieg...

Tavass
zal olyan helyen szeretnék motorral menni, ahol a lehető legkevesebb zajt kellene csapni. És nem akarom tolni
Gondolom nekem írtad . aki azt mondta hogy elég a kisebb, annak ugyanolyan motorja volt mint most nekem, pár évvel ezelőtt. Szóval nem hiszem hogy direkt kiakart szúrni velem. ráadásul ingyen adta az alig használt kisebb hőértékű gyertyát. Ha kisebb hőértékű van benne, mint amilyen kell, akkor észre lehet venni a gondot, még mielőtt nagy kár lesz? Gondolom, nem egy mp alatt csinálja a kárt.
Felhúzom akkor felemelkedik az alapjárat utána kb. 2percig melegítem akkor elindulok kíméletes tempóban olyan 4-5ezernél elváltogatom így megyek amíg a mutató nem ér el az első harmadban utána huzogatom neki 7-8ezerig és akkor szoktam megnézni hogy a szivató visszament-e és akkor már visszaállt alaphelyzetbe. De szerintem csak akkor áll vissza ha nagyobb gázt húzol neki. A szegény keveréket a levegő benzin arányával értem kevesebb benzin több levegő.
Lehetséges, egy kíméletes kör után is ez a jelenség?
Mikor ugrik vissza neked?Beinditod ugye akkor rajtavan a szivató aztán felugrik a fordulat 3-4ezerre utána visszaesik alapjáratra akkor vagy amikor a hőmérséklet elér egy bizonyos értéket?Hogy érted hogy szegény a keverék?Mármint az olaj/benzin vagy a levegő/benzin?
?
Kisebb hőértékű gyertya kellene?

Nekem kocsinál van nagy hőértékű,és mostanában a semmi 95-ös benyával azt csinálja hogy nem akar leállni egyből,hanem fordul még egy párat.
Túlzottan kis hőérték esetén maga a gyertya izzik fel, a túl nagy hőértékű gyertyán a rásülő koksz felizzása okoz öngyulladást. Az öngyulladás túlmelegedést okoz, a tartós, jelentős túlmelegedés pedig akár a dugattyútető megolvadását, akár a dugattyú gyűrűs részének besülését válthatja ki
Ezt a jelenséget előidézheti a túl benzinszegény keverék is.
Nekem visszaugrik magától
Csinálni kellene egy oldalt,vagy egy word szerű dokumentumot,amit mindenki elérhet,és ha tud valami okosságot azt beleírhatja,vagy ha épp keres valamit akkor ott van,és nem kellene havonta a fojtást,vagy karbi beállítást,vagy épp a powert,gyertyát boncolgatni!

---- Ez egy ötlet volt!
ha mikuni karbid van.akkor azon nem ugrik vissza, csak ha visszatolod, szal indulás elött azért nézd meg, am ugyanolyan motorod van mint nekem, ugyan az a matricázás
Na ez a hsz most neked megy, mert ha rákattintasz az előzményre, akkor ezt levágod. Mivel az előző hsz-t amin felkaptad a cukrot, nem neked szántam, így nem kérek elnézést. Általánosságban írtam hogy a kimondott szóért, az emberek- szerelők nem vállalják a felelősséget.
Nem csak Te, hanem többen is feltették ezt a kérdést utánad. Feltesztek egy kérdést válaszolok rá, erre TE itt nekiállsz akadékoskodni...
Én sem feltétlenül arra voltam kíváncsi, hogy kinek a szájíze szerint fogalmazzak, miszerint nem vagyunk egyformák.
Van ami másnak poén, van ami mást vérig sért.
Nem tehetek róla, hogy neked az érzelmi küszöböd alacsonyan van.
Ezért írtam, hogy mindenki olyat tesz bele amilyet akar.
Leírtam a véleményemet, és nem kifejezetten személyre szólóan!
Köszi...
Sokan írták, hogy a kipuban van a folytás, valahol ott keresd, látható helyen lesz ha leveszed.
És kapsz még +ba 3-4 lovat
Ok amúgy nem tudom miért írsz ilyen ellenszenves hangnemben, nem értek hozzá azért írtam le amit máshol olvastam, nem kell itt tenni "az én profi vagyok szóltam, te meg csinálsz amit akarsz hülye gyereket"...kezdő vagyok és akkor mi van? Mindenki tud itt normális hangnemben beszélni a másikkal és ha valakinek segítségre van szüksége senki nem ír fennhéjázó stílusban, mert ő már kitudja hány éve motorozik. Köszönöm, a választ és a továbbiakban, kíméld meg az ujjaidat attól, hogy nekem valamilyen kérédsre segítséget gépelsz be.
Nagyobb a hőérték!
A BR-BP-BN stb. pedig a menetátmérő, menethossz, menetemelkedés, stb...vágod?
A 7-8-9 pedig a hőértéke. Ha nagyobb, abból nem érzel semmit, de ha kisebb akkor szoktak ilyen dolgok történni, meg az öngyulladásos égés, durrogás stb...
Ha nagyobb a szám akkor az az erősebb?pl B8 B9
Nézd meg a kipufogót a toroknál, szerintem ott van egy szűkítő, meg a karbiban van egy réz lemezke amin furatok vannak...levegőfojtás...
Ez elvileg tud 80-90-et. Lehet így többet ártasz neki a fojtásokkal, mert kínlódik a motor...
Mellékelek egy képet, amin elolvadt a dugattyú...
Mindenkinek szíve-joga mi mellett dönt.
Én szóltam! Ha a BR-9-est írják hozzá, vajon miért?
Ha odaviszed a szerelőhöz, hogy bazze te mondtad hogy jó a 7-es...
Most meggenerálozod a motorját, vagy mi lesz?
Behúzza a tolókaput oszt szevasz.
Amúgy meg 1000-1500 Ft, és nem 30.000.- mint egy generál...
65 max. nem vagyok már 16 éves hogy ész nélkül rohangáljak vele, de azért mehetne gyorsabban na majd ha lesz egy tenerém...
Szép a mocid...de ez 60at megy csak? Ha minden fojtást kiveszel, egy olyan 2-3 lóerőt nő szerintem a mocid teljesítménye (nőhet többet is). Nem azt mondom, hogy tönkre vágja, de gyorsabban fog kopni.
A fojtást érdemes kivenni? Pontosan milyen teljesítménybeli változás várható? És milyen egyéb hatásai lesznek? Nagyon nem akarok száguldozni, 50essel nem is nagyon lehet, de azért a 60-65 néha kevés...
Jah tényleg ha már itt a szivatónál tartunk.A 125R-nél a szivató visszaugrik magától vagy vissza kell tolnom.Mert ugye fel kell húzni a kis kallantyút.Eddig még nem néztem meg gondoltam nem ugrik vissza.Nekem B8ES van benne tán vagy nem tom de B8 teljesen jó haveroknak is ez van a cross gépekben gond nem lehet vele.Jah és mi az a habosodott dugó?