Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez egy TDR blokkos dt mint az enyém :)
eladnád 125cm3-isként?
Szivesen...Nincs rajta? Na annak örülnék ha az enyémen sem lenne rajta
nincs rajt. de power az van! akkor +nyugodtam! annyira nem vágtak át köszi a segítséget.
am nem nagyon lehet összetéveszteni, a 80ason nincs power szelep és sokkal sokkal kisebb. A hengeren nincs rajta a köbcenti?
nem, sztem 125ös a blokkod.
arról van szó! de akkor ezek szerint a blokk az 80as? nem tudod mekkora dugó van a tiédben?
ha arról a gépről van a szó amiről kint van neked a kép, az k**a élet, hogy 125ös!
A 80as ugyan azt a vázat kapta mint a 125ös, nem tudom, hogy más számmal jelölik e, mindenesetre ugyan az a két váz!
Akkor ezek szerint 80as blokk van a 125ös vázamban? mert a blokk az 3bn +a hengerre is +a hengerfejre is az van írva. a dugó mérete mekkora a 80asban? az enyémben asszem 57,5 ös van. honnét tudom +különböztetni h. akkor a váz az 80as vagy 125ös? mert ha tényleg csak 80as akkor nagyon dúrván átvágtak!
valahol neten olvastam hogy hamisítják az ngk gyertyákat is, hiába van ráírva hogy made in japan, több dolog is van amiből fel lehet ismerni, már pontosan nem emlékszem rájuk, a gyártási szám az biztos hogy nincs, vagy hitványul van beleírva.érdemes rákeresni.
Ha fehér a gyertya akkor szegény a keveréked!
Nem hőérték függő a gyertya színe. Mivel szegény a keveréked, a hengerben kisebb a hűtés, ezáltal jobban melegszik és ezért következhet be az öngyulladás. A keverékcsavaron tekerj kicsit kintebb, meglátod jobban fog menni, és kevesebbet! mondom KEVESEBBET enni... A gyújtás mehet 7-10 fok közé a megszakítóhézagot először állítsd 0,4-re.

És ne szójjatok be hogy ez dt fórum....dobjatok fel értelmes témát!
Sorry!
Csak érdeklődtek utánna,tom off volt!

Még 1x sorry!
:)
ngk gyertyát aki tud nézzen meg egy régit (minimum 5 éveset) meg egy újat
egész más a betű, és hiányzik az a fura jel róla, és a testelektróda is máshogy van rögzítve
régi ngk-k 5x többet bírtak mint most
YAMAHA DT fórum emberek nem autószerelősdi!
Cseh csoda 120L-ben!
Legalább emberi kéz rakta össze a benne található dolgok 99%-át = könnyen lehet szerelni,csak szeret is szívatni!
:)

Olyan hogy emelkedőn csörög (nagy előgyújtásnak kellene lennie,de 5-6fok),leállításkor meg ezt csinálja,mintha utógyújtása lenne,én sem tudok elmenni rajta,fehér a gyertya,szerintem nagy hőértékű.
Addig míg volt 98-as szuperül ment,azóta csak kínlódás,meg benzinkút válogatja a minőséget 95-ben!
?
Satu+kombinált fogó?

Amúgy nyárelején olvastam valahol újságban,hogy nagy divat lett a gyertya hamisítás,és miért ne kína + meglepetésre románia csinálja.
Bosch-ról van eddig tudtuk,meg valamilyen másról,de azt nem jegyeztem meg,de nem NGK.
amikor eladtam a dt-m akkor új gyertyával adtam
a régit betettem nemrég a cagivába aztán avval járok
dt-ben olyan 3 ezret ment cagivába olyan 1000felé járok
szóval nem mind selejt.... igaz én a forgalmazótól rendeltettem egyik autószerelővel
drágább volt a nagykerár mint a motorosbolti ár.... szóval a motorosboltos máshonnan rendeli....
BR9essel úgy jártam, hogy nem lecsavarható róla a bumszli, vagy mi. Vennem kellett még egyet, ami menetes, mert egy NGK pipa drágább lett volna. Figyeljetek erre, ha vásároltok!
Meglehet, hogy pont egy olyan br9-est fogtál ki, amelyik éppenséggel szar volt...A helyedben én vennék mégegyet, és megpróbálnám azzal.
Nem gondoltál arra, hogy lehet a kis hőérték miatt nyírja ki a motorod a gyertyákat?
Vettem már én is úgy gyertyát, hogy szar volt....előfordul a mai rohanó világban..
nem, nekem az lc2 es dt imbe pont hogy mind a kettőbe ilyen van, egyikbe ez másikban az :D és sztem ég és föld a külömbség
18as van zoll :D
Köszönöm

Am én eléggé kímélem, csak ritkán hajtom meg.
Nekem nem, de lehet csak az én motorom kivétel :)
Bár kötve hinném, hogy bármi gondot okozhatna, hacsak nem naphosszat fúrón hajtod:)
Hali nekem most a magneti marelli cw7lp van benne, és itt mondta vki, hogy azzal tönkrevágom a motoromat, mert nem jó hozzá. Szóval te használtad már vele, és ment korrektül és nem kokozott semmilyen gondot?