Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jó a ford számmérője....! A 80 as lcII-es folytott rezóval gyárilag 4500től 6000-6500ig adja le a teljesítményét......Bár meglepő de így tökéletesen használható "nyomatékos" motor...végsebessége is ezért nem igazán haladja meg a 80km/h-t....LC1 ek amik nem voltak folytott rezóval ellátva(nem mind1 ik!),jóval "használhatatlanabbak"...Gianelli tuning rendszerre is ez igaz....Tapasztalt ! Tehát ezen részével nincs semmi gond! Viszon arra mérges vagyok,h a fogyasztásokra ilyen hülyeségeket írtok....4,5 volt nekem a max 90kg-m alatt szinte csak csutkán és terepen használva! 1* tankold csurig,ha mér a km órád menny 100km et tankolj utána és meglátod közel sem fogyaszt annyit...
2T motorok résvezérlésűek: amikor a dugó elindul felfelé, akkor a dugattyúpalást kinyitja a szívótorok beömlő nyílását. A felfelé mozgás vákuumot hoz létre a forgattyús házban, ami beránt valamennyi benzin-levegő keveréket. A dugó a felső holtpont után elindul lefelé, ami a vákuum után sűrítést, a kétütemű esetében elősűrítést eredményez, de mielőtt bezáródna a szívótorok nyílása, már elkezdődik a nyomásnövekedés, és sajna valamennyi keverék visszaáramlik a karburátor felé, ezért a karburátorban a levegő rezeg.
Ez nagyobb fordulatszámon nem számottevő, mert a nagysebességű benzin-levegő keverék a lendületből eredő tehetetlensége miatt benn marad, a probléma a közepestől kisebb fordulatszám tartományban jelentkezik számottevően. Na, ezt a visszaáramlást hivatott a reed szelep kiküszöbölni. Egy egyszerű nyomásra nyitó csappantyús szelep, ami a vákuum keletkezésekor kinyit, hagyja beáramlani a keveréket, a vákuum megszűnése után bezár, és nem engedi visszaáramlani az értékes naftát. Ennek köszönhetően ezeken a motorokon jobb a kis fordulatszámú teljesítmény leadás és a közepes fordulatszámokban is jobb a teljesítménygörbe. U.I.: reed szelep= membrán
tény és való hogy máshogy nyit mind1ik fordulaton és ez valamennyire igaz mert tényleg több benzint kap
Hűű...nekem teljesen mást mondtak.
Pl: hogy amikor kinyit akkor több benzint kap és azért megy jobban.
Hát röviden tömören annyit szolgál hogy nem köpköd vissza a karbiba mint egy sima résvezérlésünél
Jahhh kössz!
És akkor mi célt szolgál a membrán? Vagy valamit félre értettem?
Nah most megyek le megnézni az OIL pumpát/szivattyűt!
DRUKKOLJATOK! Majd irok!
Egy kis javitás. A membránt mindig nyitogatja a szivásütem amikor jár a motor.Az ereje a rezó hatás miatt jön meg nem a membrán miatt.
Szerintem neked nem jó a fordulatszámmérőd. Normális esetben 5 ezer felett kezd élni egy 2 ütemű motor. Az enyémet most újjítottam fel, fúrás, dugó, stb. Tehát nyomatékos, mivel jó a kompresszió, de 3000 alatt már nem lehet vele menni 6.-ban, az alapjáratom olyan 1300. A másik fele meg, hogy full gázon se 6 ezret kéne mutatnia, mert annyit egy simson is pörög.
hangja egész más lett
erősebb? azt nem tudom, szerintem minimálisat
inkább mintha jobbam kipörgött volna
ha aszfaltom tébláboltam ritkán pörgettem én is,
sárban, homokban lett kenve a szája
csak alattam homokban mindig forralta a vizet, aztán lett xt-re csere
Hát nálam nem :D! Nálam 4-4,5 feke már niytva van a membrán. És sosem mebránon váltok. Általába ilyen 2-3 ezres fordulaton mászkálok. Ha jó lesz a külön olajzás le videózom majd. Meg 6-ba elmászlálok 2 ezres fordulaton. Ezer fele fullad le. :D :)
És a kiégetés után volt érezhető ,tényleges teljesítménynövekedés?

Hogy lehet 3000 nél váltani? Az enyémet elég "nyomatékosnak" tartom ,de azért a 4500 alatti váltás nem a kedvence. Vagy ez nálatok nem így van?
kipuff kiégetés:
patronos gázos égő és egy kompresszor kell hozzá
begyújtod az égőt odateszed a kipuffhoz, levegőt lassan fújatod be
elkezd füstölni, majd egyre nagyobb nyomással kened be a levegőt
végén begyullad rendesen kb sugárhajtómű hangja lesz izzik a kipuff és a végén kijön egy méteres láng
ha beizzik a gázos égő nem is kell bele
lehet látni a kipuffon hol ég a koksz
füstöl is majd kegyetlen
így kiég teljesen, ha rendes a kompresszor akkor kb 10 perc a vég 15 a rezo
nekem kb fele súlyú lett utánna a kipuff
ha elkapta utánna már nem szabad leállni a levegővel mert akkor utána nem lehet begyújtani
elég látványos attrakció lesz
kompresszoros kézre vastag védő kesztyűt húzz mert meleg lesz......
Előfordulhat....de nyilván annak nincsen értelme hogy öntök bele benzint azt felgyujtom...! Normális disznó pörzsölőve kéne :D.
Amugy haveromnak volt egy ugyanilyen dt je és neki is ugyan igy 6-7 et pörgött. Nah meek aludni majd holnap olyan 2 fele irok hogy mire jutottam a pumpával/szivatyuval :D. PÁÁÁS köszi a válsazokat!
kipuffot meg érdemes kiégetni, többnyire teli van kokszal
8ezerig simán ki kell neki pörögni
kompressziót mérni meg a gyertya helyére betekernek egy mérőkét, rugdosod aktívan és amikor már nem megy feljebb a mutató annyi a kompresszió
Neked mennyit pörög? 12? :D Jah és kompótot hogyan mérjünk?
Le van folytva a kipu mint állat. Amugy a blokknak szép hangja van.
nyugi....... egyszerű csak ahogy szeded szét úgy pakold sorba az asztalon, de nem sok alkatrészből áll
ha csak 6ot pörög akkor betegeskedik a motorja
mérjetek kompressziót
Köszi a válaszokat!
Ini nekem 6 ot pörög max, és 3 ezernél már váltok.
Holnap szétszedem csak attól fosok hogy nem fogom tudni összerakni majd....
Szerintem ne háborogj mert én 220ért vettem az enyémet és széttört a dugó 300km után kapásból 50 forint.De mégsem rinyálok hogy szar motor.Bennevan hogy elromlik.Gondolom szar a motor azért van 88tól javitsatok ki mai napig ugyanaz a motor a DT-ben.Amúgy a fogyasztásról annyit hogy a bal lábfekjednél van egy kar azt fel is lehet húzni.Nem teli pohárba kell belerakni csak üresbe és a henger meg a karbi közötti csövet kell belerakni úgy a jobb hogyha nem lóg a cső mert akkor kifolyik ami bennevan.Nemhinném hogy buborékoznia kéne mivel tele van olajjal abban meg nincs levegő
még annyit hogy amikor összeraktad és beindítottad a szivattyún lehet tekergetni(bowden is húzza gázadásra) ha betekered fullra akkor többet nyom és gyorsabban kiér a kis cső végére
a szivattyú meg tök egyszerű, de majd meglátod
1: 140 iszonyat sok volt, verd pofán aki adta
2: terepen ha téped nem fog 10 alatt enni
próbáld ki 5-6 ezres fordulaton használni ha akkor is 10 fölött van érdemes megnézni mekkora a kompresszió, kisebb fúvókákkal variálni stbstb
3:takarítsd ki az olajtartályt és a tartály és a szivattyú közti csövet, vedd le a szivattyút szedd szét mosd ki
nézd meg hajtja e a szivattyút rendesen a meghajtás
a szivattyú és a karbi közti csövet is takarítsd ki
rakd össze az egészet, a olajzó csövét ne tedd rá addig amíg a tartályból nem jut le az olaj a cső végéig úgy dugd csak rá
vakítsd le a karbin a csőcsonkot, ne dugd rá az olajzót
kevés keverék benzint tegyél a tankba indítsd be és figyeld az olajzó csövet
néhány perc és jönnie kell az olajnak
ha nem jön kuka az egész
akkor használod keverékkel.... sok ember még a jó olajzást is megszünteti és inkább keverékkel jár
4: ha faca lett jössz egy sörrel, nyáron megisszuk
Eddig kaptam rohadt 1 értelmes választ, hogy légtelenícsem le.
Nem hiszem hogy itt mindenkinek mindig tökéletesen működött volna.
Valamit irhatnátok legalább hogy h a faszba működik, és mi baszodhat el rajta!
Hát...nem azért, de anyira mondta mindenki hogy milyen fasza egy motor...eddig nekem nem jött be. Terepen eszik kb 15 litert. Első telója puha mint a barom. Szar a berugója, be sazrik az olajzója.... és 140 ezerért vettem.
Már próbáltuk. Semmi. Bele raktuk egy pohár vízbe a csövet hogy bugyborékol e vagy vmi, de semmi. Ki tisztítani nem lehet? Mert eléggé ganyés volt sár meg falevél.. :D
és addig keverjek be egy kis keveréket? :D Jah és mégis hogy néz ki az a csavar? :D
Szivattyú oldalán van kis csavar, az a légtelenítő!
Légtelenítsd ki alapjáraton, és utána nézd meg a csövet, hogy jön -e a ganyé...de ha alapjáraton jár, húzd fel a bowdent, akkor többet adagol....majd meglátod...