Afelől érdeklődnék, hogy nem-e tud valaki 92es évjáratú 125R/RE-hez 3BN-es hengerfejet jó áron? Nagyon kéne mert már 2hete szervizbe van a gép és nem haladnak vele..:( Ezért gondoltam rákérdezek itt!
Ha valaki tud akkor erre az e-mail címre írjon: udvardi.tomi@gmail.com
Volt már itt, aki azt mondta h ez nem gáz, de azért gondoltam hátha van ötlete másnak is.
Járatáskor a kipufogómból valami fekete trutyi csöpög, ha meg adok neki egy gáz fröccsöt, akkor meg aztán rendesen jön belőle. Én arra gondoltam, hogy a hideg idő miatt a pára kicsapja a kipufogóból a koszt meg a kormot. szerintetek?
Sztem kezdd azzal, hogy rámérsz a feljövő szálra a gyujtótekercstől, ha megrugod, van-e feszültség. És így tovább követheted, hogy hol akad meg a fesz.
üdv
Hűha köszi, ez egy fokkal érthetőbb, bár ettől sem érzem úgy, hogy megjönne az isteni szikra és meg tudnám csinálni :)
Az alkatrészek vizsgálata közben rájöttem, hogy a megszakítót ki kéne cserélnem, úgyhogy most arra megyek rá, hogy Budapesten találjak megszakítót, vagy yamaha alkatrészeket áruló boltot.
Hello Olilaci.
Tényleg mondtad, de reménykedtem benne h. valami kisebb baj lesz! de úgy tűnik igazad lesz! odáíg még nem jutottam h. leszedjem. talán 7végén lesz rá időm.
Üdv Mindenki!
A DT-m kisebb-nagyobb fordulaton amikor odahuzom neki a gázt, akkor ilyen kis nyivákoló vagy nem tom h milyen hangot ad ki. De sztem a kuplung lehet. Mi ez a hang? Gyári? Mert olyannak hangzik.
Szeretem bütyülni az ilyeneket, főleg mivel alapból egy sima mezei egyszerű megszakítós gyújtás, csak ezzel megakadtam, mivel nem találok valami nagyon egyszerű bekötési rajzot, vagy pedig valami magyar leírást, manualt, sajnos a Német nyelvből semmit nem értek.
Egy egyszerű megszakítós gyújtás vázlata is jó lenne nekem, vagy csak, hogy egyáltalán hogyan kéne jól bekötni a dolgokat rajta.
Sajnos nagyon a bekötésekre sem jöttem rá, mert az ott lévő kapcsolási rajz elég kusza, de szerintem nem kizárt, hogy nálam valami rosszul van kötve :)
Sziasztok!
Nekem egy kis segítség kéne, van egy Yamah dt 80-as motorom, sajnos a blokk nem tudom mikori, de 6 sebességes, nem poweres és léghűtéses.
Az a gond, hogy nincsen szikra, a gyújtás megszakítós, de nem tudom mi lehet a gond vele. Leszedtem a lendkereket, a megszakító tutira kinyit, külső sérülés nem látszik, a trafót állítólag kicserélték és az jó is.
Hogyan érdemes elindulnom a hibakereséssel, illetve tud-e valaki jó kapcsolási rajzot?
Sajnos nem nagyon tudom, hogyan is tudnám kimérni a tekercseket meg a kondit, pedig van multiméterem.
Esetleg boltot tudtok mondani, ahol alkatrészt kapok ehhez a motorhoz?
Én nagyrészt aszfalton használom, földútra csak akkor megyek, ha arra visz az utam. Tökéletesen megvagyok vele elégedve az aszfalt úton is, persze, hogy nem lehet egy gyorsaságihoz hasonlítani, az aszfalton bemutatott futás teljesítményét. Ez nyilvánvaló, de szerintem (legalábbis az én tapasztalataim szerint) maximálisan megállja a helyét beton úton, olyan használat mellett, ahogy én szoktam.
Egy odavaló motorhoz képest szenved....alapvetően magas kivitelű, gumikkal lehet szórakozni, de sose fogja úgy venni az ívet, mint egy aszfaltmotor. Nem véletlenül endúró a lelkem, földutakra, erdőkbe van kitalálva, nekem teljes felüdülés amikor lekanyarodok vele az aszfaltról a földutakra. Ott van elemében. Persze elmegy aszfalton is....de akinek több, mint 70%-ban oda kell, az vegyen inkább egy SR 125-öt.....
Afelől érdeklődnék, hogy nem-e tud valaki 92es évjáratú 125R/RE-hez 3BN-es hengerfejet jó áron? Nagyon kéne mert már 2hete szervizbe van a gép és nem haladnak vele..:( Ezért gondoltam rákérdezek itt!
Ha valaki tud akkor erre az e-mail címre írjon: udvardi.tomi@gmail.com
Köszi!