Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

NEEEEM! :) De ez is hasznos volt. :D Én a blokban lévő olajra gondoltam. Amit a berugó karnál kell beleönteni.
Én sima Repsol 2T olajat használok. Bemész a boltba és mondd a csókának, hogy adjon neked egy liter full sima Repsol 2T olajat (3800Ft). Verseny olajat, meg amire rá van írva, hogy "racing" olyat ne vegyél...hiába kábít az eladó, hogy talma meg rossi is ezzel tolja...a verseny olajok nem tartalmazzák, azokat az anyagokat, amik egy utcai motornak nagyon fontosak...Aki verseny olajat használ, az 3 havonta kb rákölthet 40 rongyot alsóhangon a motorjára. A szintet ellőnőrizni meg csak annyi, hogy ráadod a gyújtást, és ha nem alszik ki a piros olajikonos lámpa akkor önts bele, ha meg ki alszik pár másodper múlva akkor rendben van az olaj szint.
Hát hogy miet kap még nem tom majd a boltban kiderül :D
Olaj szintet akarom ellenőrizni.
Halogén égő? az olyan 2ezer kb nem?fehéret kap?biztos zsír lesz

Még1x légyszi mit szeretnél az olajjal?
Jah az lesz :P Meg holnap teszek bele halogen égőt.
Huu még egy kérdés :D Blokkban az olajat hol tom ellenőrizni?
Akkor ellenőrizd a vezetékeket, szerintem az ilyen hol felvillan hol nem, az érintkezési hiba lesz, vagy a vezeték lehet megtörve.
Háát. Aksi az jó. Feszszab. is sztm mert minden működik rendesen. Kábeleget meg nem tom mert én nem nyultam hozzá. Van bőven azt tom mert ma levettem a fejidomot. Lehet h akkor csúszót le vmi vagy nem tom.
Nem nagyon értek az elektromos részéhez, de én az aksiban vagy pl a feszültség szabájzóban keresném a hibát. Lehet, hogy kiment benne az égő/led vagy csak az érintkezés nem oké...Vezeték kötegek? Sokszor kókányolnak össze vissza vezetékekötegeket, ide oda aztán törik meg rendesen.
Jaja! Mert a blokkjának gyönyörű hangja van. :D
Őőő lenne még egy kérdésem. A fordulatszám mérőnek nem jó a háttér világítása. Rá rakom lámpára jó egy darabig pislákol meg ilyenek azt elmegy. Hiába ütögetem meg mozgatom semmi. Leveszem lámpáról viasza rakom megint jó majd lemegy... mit nézzek meg először?
Azt elfelejtettem, hozzá tenni, hogy csak szétszedéssel tudod biztosan megnézni. Ha a motorod jó állapotban van, de nem megy 80 fölé, akkor nagy valószínűséggel benne van a fojtás.
Értem....hát nem is akarom kivenni. De ma néztem hogy kb 80 nál pörög mint a barom. És ha nem is lenne benne fojtás akkor meg csak szétpörgetném. Gondolkodtam hátulra kisebb lánc kereken....
Nekem is 7ig pörög, megy feljebb is csak ott már kegyetlen hangja van. Az előző hozzászólásomban linkeltem egy oldalt ahol képes leírás van a kipufogó fojtásról. általában van fojtás a rezóban, 125ösöknél van olyan, hogy a powert gyárilag fordítva teszik be, azt csak megkell fordítani. A rezót meg vagy szét kell vágni vagy venni kell rá egy olyat amiben nincs, esetleg sport kipufogó...
DE! A fojtás eltávolítást csak olyan csinálja, aki tudja mit csinál és ért hozzá, mert ha úgy csinlják, hogy nem biztosak a dolgukban, azzal szép sok 10ezres kárt lehet okozni a motorban.
Hali!
Ez a folytás dolog engem is érdekelne.
Hol található? A dobban? Hogyan tudom megnézni hogy benne van e a kipumban? Jah és nekem a motorom max 7, 7,5 pörög üresben.
És 4 fele már simán tok váltani.
http://scooterdealer.eu/index/...

Itt van egy leírás képekkel, nem DT de használható, ezt viszont hozzáértőre kell bízni. Nem, nekem kivan véve a fojtás, és 6ezernél szoktam váltani. A fojtás kivétele után a fogyasztás kicsit megugorhat, de nem számottevő szerintem. Fojtással is korrekt a DT 80, de sztem fojtás nélkül annyiban jobb, hogy jobban tudod pörgetni, és mint tudjuk a két ütemű gépek a fordulatszámból élnek.
Hali lefeusource!

Erről a fojtáskivételes dologról tudnál kicsit bővebben írni? Nem mint ha nem lennék megelégedve a teljesítményével, csak néha nem ártana ,hogy csak rövid ideig is ,de 90 fölé mennni. Ez a folytás hol van a kipuban? Ennek kivétele után nem veszti el azt a jó tulakdonságát hogy már alacsony fordulaton is nagyon jó és simán lehet 5-6 ezernél váltani?

Válaszod előre is köszönöm!
Sziasztok.

Az lenne a kérdésem hogy a Dt-nek a fordulatszámmérője az elektromos vagy mechanikus? Van egy 50-esem és azon nincs fordszámmérő csak km-óra meg "checklámpa", és ha vennék mondjuk egy fordszámmérős óraegységet azt be lehetne e kötni?

Előre is köszi.
amikkel én eddig motoroztam a legges leg motorozhatóbb legkényelmesebb motorok a 80as dt-k,najó nem az exc 125ös a legjobb :D
Attól függ, hogy benne van e a gyári fojtás. Ezeket a japánok a német piacra vitték, ahol az akkori jogszabályoknak megfelelően 80km/h-ra fojtották vissza. Ha kivan belőle szedve a fojtás, és jó állapotban van a motor, akkor lazán fölmegy száz fölé, én az enyém végét még nem próbáltam, de úgyhogy pontosan nem tudom mennyit vinne. A fogyasztás attól függ mennyire húzod neki, és hogy váltasz. Ha mindig a pirosban váltasz és nyélgázzal mész orbaszájba, akkor megeszi az 5 litert, ha normálisan használod és nem gyilkolod, akkor elmegy 3 literrel. Gyorsulás, na most ahhoz képest, hogy ebben nincs power, nagyon húz. Össze sem lehet hasonlítani egy szimóval vagy egy robogóval, szerintem ebben a kategóriában nagyon jól gyorsul. Kényelem, szerintem szuper, széles és hosszú az ülés, még utasnak is nagyon kényelmes és van hely bőven.
Hy!DT-t szeretnék ezért lenne pár kérdésem felétek.(DT 80-at)
Mennyit mennek?Hogy gyorsulnak?Mennyit fogyasztanak?Mennyire kényelmesek?
Előre is köszi a válaszokat
szép bizony
Szép város ez a Budapest, de azért a mocim szebb:)
RMC Motorshop
Budapest Üllői út 124/B. 0620 999 9742

http://www.lancszett.hu - ők nagyon jók, a szentendrei úton vannak, de nem emlékszem a házszámra, de ott van az e-mail címük, írj nekik és megmondják.

http://universalmotor.hu/shop....

htt
p://www.robogotuning.hu/


http://www.nagyvas.hu/motoro
sb...


Szerintem ezek jók, meg az a kettő amit valamelyik nap írtam.
És van még egy, ahol egy nagyon jó szaki dolgozik, de annak nem vágom a címét, de könnyű megtalálni, XVI. kerületben van, nagyicce és sashalom hévmegálló között, ha kifele mész akkor a jobb oldalon van egy utca sarkon, nem lehet eltéveszteni, ajánlom h érdemes megkeresni, mert tényleg értik a dolgukat rendesen.
Nem, ezzel ki tudod zárni a tekercs hibáját. Ha mérsz feszültséget, akkor nagy valószinűséggel nem a tekercsel van baj
Hát de ha rossz valami más akkor tévesen gondolhatok a tekercs hibájára is pl, vagy nem jól gondolom?
Dél pesten lakom, de elég rugalmasan mozgok, megköszönnm ha írnál bolt címeket, vagy internet elérhetőséget, vagy akármit :)