Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csak mert mondták hogy nem gyári mert ilyen gumi cuccal van megcsinálva. Azt mondták hogy Xl 125 karbi.
ez egy gyári DT-karbi.miért kérdezed?
*embernek
Oks.
ez gyári lesz, de várd meg Skodit, ő vágja a 80-asokat.
Csak ez pár ebernek fura. :D Karbiról tudsz mondani vmit?
jah, hogy 2ezren mész 6-ban. vágom
Hogy 6. ba tudok menni 2 ezres fordulaton.
húvazze ez a vidi. Mit akart szemléltetni
Ez nem gyári DT-karbi ugye?
Nah levideóztam! Végig 6. ! A minőségért bocsi!
Amugy kiganyéztam a karbit. Már nem fulladozik.
oks köszi szépen. Azért akarok rajta állítani mert alapjáraton nem jön az olaj, és nem is jön ki az a kis anya.
ez így van. Azon kívül szerintem a gyári beállítás biztos, hogy megfelelő és ideális mennyiséget ad. A többlet olaj jobb kenést nem biztosít, viszont a teljesítményre komoly hatása van. Volt egy táblázatom, hogy milyen arányban rontja az oktánszámot az olaj arány, de most nem találom. Ha meg lesz, akkor beteszem.
én még mindig azt állítom új motornál érdemes a benzinbe is tenni olajat amíg ki nem derül mennyit tol az olajzó
Hello! Elől van egy anya. Azt vedd le és alatta rézből lesznek hézagolók. Azokkal lehet állítani, hogy mennyit kapjon, de az sajnos nincs leírva, hogy mennyit jelent pl 3tized. Növeld a hézagot, ha többet akarsz neki adni.
feszíts a bowdenen......
Ja olvazsd visza én kérdeztem szal ott lesz magyargyerek név alat a kérdés.
Felvetődött bennem egy kérdés. Alapból hivatalosan és legálisan ez a nyolcvanas nem pálya motor kategória /dt, rd stb./ Mire jó?
Ugyan is ezeket rendszámozni kéne és minden nagymotoros dolognak vonatkoznia kéne ezekre is pedig ez a kategória klasszisokkal gyengébb mint a nagymocik. Viszont ezzel is lehetne menni kétszeméllyel az autópályán? És így szerintem ha legalizálnánk a motort akkor ez a kategória egy baromság lenne mivel szinte ugyan annyit fizetnénk rá mint egy 250-es re, pedig ez csak 30 ccm el nagyobb mint az smkp.

Vagy esetleg régen '80-'90 években pl németországban ezeket sem kellett rendszámozni? mert nem hiszem ,hogy a precíz szabálytisztelő német fiatalság rendszám nélkül járkált. Már pedig ha igen akkor biztos nem vettem volna ilyet akkoriban mivel nem annyival jobb mint amennyivel drágább a rendszám. sztem
Csak kíváncsiságból kérdezem. (lehet rosszul gondolom)
Áhh nem találom! Valaki le tudná esetleg irni?
Olvass vissza, ott lesz pár oldalnyira leirva :)
És nem lehetne állítani hogy kicsit több olajat kapjon? Mert inkább füstöljön egy picit..... Valakik beszélgették egy pár napja hogy lehet állítani valahogy rajta.
jó lesz az
alapjáraton nemigen nyomogatja az olajat
de magad megnyugtatására(is) tegyél a benzinbe 1:100 arányba olajat az olajtartály töltsd teli és mászkálj vele egy darabig és meglátod mennyi benzinfogyás mennyi olajfogyással jár
aztán ha jó az arány akkor ki lehet hagyni az olajat a benzinből
-szerintem-
fogyasztás
nekem aszfalton 70es tempóknál 4-4,5 liter volt
terepen ez kb. 10 re nőtt
Nah itt vagyok! Szétszedtem. Rendellenességet nem találtam.
Lelégtelenítettem. Ha ráhuzom a bowdent, mintha nyélen mennék vele, akkor tolja kifelé az olajat ilyen nyomások ként. És ott a bowdennél az a csavar ki be jár. De alapjáraton mikor nem huztam rá a bowdent akkor nem nagyon akart jönni az olaj. És nem is mozgott az a kis csavar. Ez igy jó vagy nem,? Esetleg valaki nem nézné meg hogy alapjáraton mozog e neki az a kis csavar? Vagy lehet állítani?
kell egy multiméter ami mér fordulatot és a trafó egyik ágáról lehet a jelet venni
nekem az xt-t bemérték kíváncsiságból, alig volt némi eltérés
Hali, sztem érdemes lelellenőrizni a fordulatszámmérőd hitelességét, mert nekm jóformán hihetetlen ,hogy az ŰRön kívül máshol lehet menni 6.-ban 2000 ford/percen. Szerintem még üresen pilot nélkül is rángatna. Vagy nem?