Az olajat sztem csak után kell töltened. Aksi, meg vagy veszel egy töltőt és feltöltöd, vagy elmész egy üzletbe és veszel egyet, megmondod, hogy milyen motorba kell, náluk meg kell, hogy legyen egy táblázat, amin ott van, hogy adott típusú motorba milyen aksi kell.
Leveszed a hőtősapkát /NEM A KIEGYENLÍTŐNÉL/ és beledugod az egyik újjadat a vízbe ,majd ujjat ki és megnyalod. Ha fincsi édes akkor van benne fagyálló:D ez egy igen primitív módszer, de azt meg tudod mondani van -e benne, az arány már másik kérdés...
Ha nem te töltötted fel érdemes egy friss tuti keverékkel feltölteni
És nem tudjátok hogy milyen akksi kell gyárilag 94-es dt50be?
Rekedten szól a duda, nem megy az index, csak kicsiket pislákol jobb oldalra, meg nem világit a check lámpa csak ha beinditom.
Ja és az oil csak akkor alszik el, ha huzom neki a gázt, magas fordulaton, amugy alapjáraton ég. Ez gáz?
Afelől érdeklődnék, hogy nem-e tud valaki 92es évjáratú 125R/RE-hez 3BN-es hengerfejet jó áron? Nagyon kéne mert már 2hete szervizbe van a gép és nem haladnak vele..:( Ezért gondoltam rákérdezek itt!
Ha valaki tud akkor erre az e-mail címre írjon: udvardi.tomi@gmail.com
"...a verseny olajok nem tartalmazzák, azokat az anyagokat, amik egy utcai motornak nagyon fontosak...Aki verseny olajat használ, az 3 havonta kb rákölthet 40 rongyot alsóhangon a motorjára."
Ezt a marhaságot honnan vetted? Lehet, hogy Te nem pörgeted a 80-ast 5ezer fölé, de a 125-ösök 10ezret is lazán forognak. Na itt egy sima Repsol, robogóknak gyártott olaj már nem biztosít megfelelő kenést.
Esetleg olyan motorbontóról nem tudsz, ahol van esélyem ilyen 80-as DT blokkot találni, nekem csak a gyújtás részéről kéne infó meg ilyesmi, de szívesen körülnéznék amúgy is.
Egyenlőre most valami általános megszakítós gyujtás kapcsolást keresek, mert ki akarok zárni minden más hibát, valahogy bekötni direktbe az egészet, hogy állandóan legyen gyújtás, csak egyszerűen nem jövök rá mi a hiba.
A trafó is jónak tűnik, de az a baj azon sem nagyon tudom mit kéne mérni, mert hogy ennek csak egy kivezetése, meg egy gyertyakábel kimenete van és ennyi.
Hát eljutottam én is oda,hogy ha kell valakinek vigye a gépet,200 db ezrest kérek érte!
Szép hófehér,igaz van itt-ott rajta karc,meg repedés,de mind javítva!
Mindene meg van,azaz tükör,csomitartó,indexek,stb.,csak előző gazdája levette,én meg nem tettem vissza rá,mind hibátlan.
Pöcc-röff moci,mindenki saját vételára alatt adja,de én azért adom 40e-vel olcsóbban,mert nem tagadom kellene bele egy dugó,akkor meg jó egy 20-as,meg egy 20-as mert jobb lenne kp.-ben a motor ára most.
Minden müxik rajta kifogástalanul,összes csatlakozója megcsiszolva+kontaktspré,nem lóg,nincs kontakthiba.Azzal a gummákkal adom amivel vettem.
Nem minden áron akarom eladni,de ha valakit érdekel így és ennyiért hát vigye!
:)
Én még nem hallottam róla. De az, hogy egy olaj kevésbé ismert az nem azt jelenti, hogy nem jó. A nagy márkák repsol, castrol, valvoline áraiból sztem legalább egy ezres csak a márkanév.
Ha nem te töltötted fel érdemes egy friss tuti keverékkel feltölteni
nekem van 1 eladó yamaha dt50-em 45e-ft
a motor nem tökéletes, de müködik,
esetleg érdekel valakit?
Rekedten szól a duda, nem megy az index, csak kicsiket pislákol jobb oldalra, meg nem világit a check lámpa csak ha beinditom.
Ja és az oil csak akkor alszik el, ha huzom neki a gázt, magas fordulaton, amugy alapjáraton ég. Ez gáz?
Afelől érdeklődnék, hogy nem-e tud valaki 92es évjáratú 125R/RE-hez 3BN-es hengerfejet jó áron? Nagyon kéne mert már 2hete szervizbe van a gép és nem haladnak vele..:( Ezért gondoltam rákérdezek itt!
Ha valaki tud akkor erre az e-mail címre írjon: udvardi.tomi@gmail.com
Köszi!
Ezt a marhaságot honnan vetted? Lehet, hogy Te nem pörgeted a 80-ast 5ezer fölé, de a 125-ösök 10ezret is lazán forognak. Na itt egy sima Repsol, robogóknak gyártott olaj már nem biztosít megfelelő kenést.
Egyenlőre most valami általános megszakítós gyujtás kapcsolást keresek, mert ki akarok zárni minden más hibát, valahogy bekötni direktbe az egészet, hogy állandóan legyen gyújtás, csak egyszerűen nem jövök rá mi a hiba.
A trafó is jónak tűnik, de az a baj azon sem nagyon tudom mit kéne mérni, mert hogy ennek csak egy kivezetése, meg egy gyertyakábel kimenete van és ennyi.
Szép hófehér,igaz van itt-ott rajta karc,meg repedés,de mind javítva!
Mindene meg van,azaz tükör,csomitartó,indexek,stb.,csak előző gazdája levette,én meg nem tettem vissza rá,mind hibátlan.
Pöcc-röff moci,mindenki saját vételára alatt adja,de én azért adom 40e-vel olcsóbban,mert nem tagadom kellene bele egy dugó,akkor meg jó egy 20-as,meg egy 20-as mert jobb lenne kp.-ben a motor ára most.
Minden müxik rajta kifogástalanul,összes csatlakozója megcsiszolva+kontaktspré,nem lóg,nincs kontakthiba.Azzal a gummákkal adom amivel vettem.
Nem minden áron akarom eladni,de ha valakit érdekel így és ennyiért hát vigye!
:)
Ez egy nem fizetett hirdetés volt!