Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Felveszlek msn-re oks?
Ott könnyebb addig csinálok képet.
Tennél egy képet róla az adatlapodra? Kíváncsi vagyok rá. Nagyon sok féle DT van. Ezek a képek pl mind 50-es dt-kről készültek.
Na az átmérőlyét már tudom. csak a menetemelkedését nem. ha valaki esetleg tudja akkor ne tartsa magában! ja és én eddíg csak olyan lendkereket láttam amiben volt menet a lehúzónak! pont azért h. ne úgy kelljen kokkányolni.
Ez egy 1991-es 50-es léghűtéses, de az ülés már rányúlik a tankra, nem külön van.
Ha LC2, akkor az olajtartály az ülés alatt van, a kiegyenlítővel együtt.
Yamahához 3ezer körül kapsz, Simsonhoz 4-5száz forint.
Tök jó ez a lehúzó+menet ,de azért arra kíváncsi lennék honnét és mennyiért lehet egy ilyet beszerezni, persze ha magad nem tudod megcsinálni...
te is abba a hibába esel, mint sokan mások. azt hiszed,hogy mindenki tudja, hogy te milyen motorról beszélsz.
Félek hogy nehogy egyszer elromoljon, és ne kapjon olajat, nehogy megragadjon.
Amugy az ülés alatti tartály, az akksitartó mögött az a keverékolajzás tartálya ugye?
Mert kopp fekete olaj van benne, azzal adták ide, de holnap gyorsan kilököm belőle ha az.
azt is leveheted, de az nem a bowden. Miért akarod megszüntetni?
No ugy néz ki hogy az olajtartályból egy vastag fekete cső megy a blokk jobb oldalába, és a blokkból közvetlen mellőle egy vékony fekete cső meg a membránhoz megy.
Csak huzzam le a vastag fekete csövet az olajtartály aljáról és kész?
ezen jobban látni
"Lehet ,hogy az én tudásom hiányos"
Az lehet, mert a lendkerékben VAN menet, mégpedig pont a lehúzónak.
Lendkerékben menet?
Lehet ,hogy az én tudásom hiányos, de álltalában a lendkerékben tudtommal nincs menet. A főtengely vége álltalában kúposra van kialakítva. A lendkerékben ennek a kúpnak az ellendarabja található. A főtengely kúpjába pedig van egy bemarás, vagy köszörülés amelyben telálható egy íves retesz/ék/. Ez tartja a lendkereket elfordulás ellen. Ha ez is ilyen ,márpedig furcsállnám ha nem ilyen lenne, akkor le kell venni a rögzítőanyát, és egy agylehúzóval lehúzni a lendkereket. Lehetőleg a kalapálást érdemes elkerülni, és ajánlott fogyelni főtengyely végén lévő finom menetre. A levétel útán az éket ne hagyd el, vagy ha már nyíródás nyomai látszódnak rajta cseréld. Sok sikert!
Hali!
Kellene 1 kis segítség! valaki +tuná mondani h. a lendkerékbe mekkora és milyen menet van! mert kellene csináltatnom 1 lehúzót! anélkül sajnos nem tudom leszedni. rohadtul rá van szorulva.
előre is köszi a segítséget!
hello!
odaírhattam volna, de egyébként az adatlapomon is ott van...
igazából azért kérdeztem mert régebben volt itt a fórumon egy-két ember aki Miskolcon bontott dt-t, és hátha nekik van még. Ha nincs akkor meg elvileg lehet csinálni Wartburg bovdenéből is, szerintem ez a legolcsóbb megoldás...de ha nem akkor marad az autósbolt
Szia

Az csak azért ég ha üresben van hogy tudd h müxik a visszajelző!
és nem olajnyomás hanem olajszintjelző!
Milyen méreten van a hengered? találtam egy +0,25-ös vadi új gyári dugót az egyik oldalon, piszok olcsón.
Nem kötekedés képpen írom, de igazán idebiggyeszthetnék egyesek, hogy milyen motorhoz keresnek alkatrészt, mert nem u. olyan egy pl levegős 80-as spirálja, mint egy vizes 2002-es 125-ösé. Egyébként nekem amikor elszakadt, akkor elmentem egy autósboltba, és ott hossz, átmérő és lapolás alapján rendeltem bele. Kb 2ezer Ft volt.
Nincs mit.
Sziasztok!

Eladó km óra spirálja nincs valakinek?
Nagyon köszönöm.
A lámpa így jó,ahogy leírtad. Az olajfogyasztás pedig sz.tem kb 1000Km/l-nél megfelelő.
Sziasztok. van egy dt 125 r mocim nem tudom mitől van az ha jár a motor ég az olajnyomás lámpa, ha beteszem sebességbe elalszik. Ez normális és szerintem nagyon kevés olajat fogyaszt bár fogalmam sincs mennyi a normális. ezt hogyan tudom megnézni hogy elég olajat kap e a motor, vagy lemérni. Előre is köszönöm...