Azért, mert sz@r a lánc. Nekünk is ilyen volt, a jelenség u.a. Állandóan húzni kellett, aztán kuka. Volt ez itt már téma, de nem emlékszem, hogy mi lett az eredmény.
: D 1valamibe még segíthetnél van egy 80-as DT m és a lánc úgy nyúlik mint a gumi :S miért van ez szerinted?(minden motorozás után húzni kell rajta pedig DID lánc van rajta)
Szevasztok!
Yamaha DT125R 5. sebességig kipörög normálisan ha 6.ba váltok és gázt adok lassan esik a fordulat vagy megáll egy ponton a mutató! Esetleg tudna valaki segíteni a megoldásban? Előre is köszönöm!
én DT-m is huzott eggyet :D de az sem volt poweres. ja ha már itt tartunk van a 80as DT-k be membrán. ez hogy működik? és mi célt szolgál? érdekelt mindig is de nem találtam különösen semmit :)
szijasztok kellene nekem jobb és ballos elsö idomok feketében ha van valkinek szoljón vagy estleg hol tudok szerezni meg egy fejidóm is kéne az is fekete meg egy power kupak ami jobb oldalt van aszem mivel ball oldalt van a motor kösz elöre is szijasztok
100méteren mértem gyárival 65re gyorsult....gianellivel meg 70re...Motor tartóssága ó sztem drasztikusan lecsökkenne a gyári állapotához képest,fogyasztása meg igen csak megemelkedne mert 7000alatt szinte használhatatlan!
Sztem ne vegyél rá...nekem volt egy gyári állapotú dt 80lc2őm én is vettem rá...Az igaz,hogy sik úton jobban gyorsul 7-11000ig volt használható,alatta harmat gyenge...4. ben 11000rpm en ment 95 öt 5. ben még ment volna vmennyit 6. van már lassult! Terepen meg használhatatlan vele....agyon kell forgatni,nekem kb 2órát volt rajta,sztem semmire nem jó...sokkal jobb a gyárival igaz csak 80km/h közelében marad a végsebesség,de 5-6000rpm en teljesen jól használható! 6. ból vissza se kell nagyon rakni!
Az érdekelne, hogy ha dt80 lcII-re felkerül egy Gianelli kipu, akkor az mennyire változtatja meg a moci tulajdonságait? Azt hallottam ,hogy magas fordulaton jobb lessz és tovább lehet forgatni, de ezálltal elveszti az alacsony fordulaton lévő "nyomatékát"? Mert tetszik, hogy ha nem kell nagy gyorsítás,akkor 5500 nál nyugottan válthatok és a 6.at már kb4200-tól viszi:).
Sziasztok.Ismét segítséget kérnék.Van egy 80-as RD-m amibe olyan blokk van mint pár DT-ben.Szétment a váltórúd racsnija és ki szeretném cserélni.Azt csak blokkszéthúzással lehet?Vagy átlóg a kuplung oldalra és onnan is lehet?Ez a 30W jelölésű blokk.Köszönöm
Még mindíg keresek karburátort! ha valakinek van felesleges én vevő lennék rá!
Yamaha DT125R 5. sebességig kipörög normálisan ha 6.ba váltok és gázt adok lassan esik a fordulat vagy megáll egy ponton a mutató! Esetleg tudna valaki segíteni a megoldásban? Előre is köszönöm!
tel. szám?
kösz
Az érdekelne, hogy ha dt80 lcII-re felkerül egy Gianelli kipu, akkor az mennyire változtatja meg a moci tulajdonságait? Azt hallottam ,hogy magas fordulaton jobb lessz és tovább lehet forgatni, de ezálltal elveszti az alacsony fordulaton lévő "nyomatékát"? Mert tetszik, hogy ha nem kell nagy gyorsítás,akkor 5500 nál nyugottan válthatok és a 6.at már kb4200-tól viszi:).
válaszotokat előre is köszönöm, üdv mumi
Ezek után már csak főlök a saját levemben.
A képen egy yz125blokk van (1993)