Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azért, mert sz@r a lánc. Nekünk is ilyen volt, a jelenség u.a. Állandóan húzni kellett, aztán kuka. Volt ez itt már téma, de nem emlékszem, hogy mi lett az eredmény.
: D 1valamibe még segíthetnél van egy 80-as DT m és a lánc úgy nyúlik mint a gumi :S miért van ez szerinted?(minden motorozás után húzni kell rajta pedig DID lánc van rajta)
Hát akkor meg egyértelmű, hogy csak a csapágyrögzítővel kell beragasztani. És persze nagyon szívesen. Ezért vagyunk itt, hogy egymásnak segítsünk.
Köszi! hát szerintem ragasztás lesz mert 2mm tuti nincs mivel kivetük a csapágyat és szabad kézzel alig akar visszamenni.
Majdnem elfelejtettem! DT 125R-hez kellene!
Hali!
Még mindíg keresek karburátort! ha valakinek van felesleges én vevő lennék rá!
Szevasztok!
Yamaha DT125R 5. sebességig kipörög normálisan ha 6.ba váltok és gázt adok lassan esik a fordulat vagy megáll egy ponton a mutató! Esetleg tudna valaki segíteni a megoldásban? Előre is köszönöm!
Mennyit adtál érte?
én DT-m is huzott eggyet :D de az sem volt poweres. ja ha már itt tartunk van a 80as DT-k be membrán. ez hogy működik? és mi célt szolgál? érdekelt mindig is de nem találtam különösen semmit :)
Igen ugy tudom hogy ugyanolyanmegkérnélek hogy képet rakj fel párat róla; vagy küld email.re:kalaszka245@freemail.hu
tel. szám?
kösz
Maximálisan alátámasztom én is!
mi a gond?
szijasztok kellene nekem jobb és ballos elsö idomok feketében ha van valkinek szoljón vagy estleg hol tudok szerezni meg egy fejidóm is kéne az is fekete meg egy power kupak ami jobb oldalt van aszem mivel ball oldalt van a motor kösz elöre is szijasztok
100méteren mértem gyárival 65re gyorsult....gianellivel meg 70re...Motor tartóssága ó sztem drasztikusan lecsökkenne a gyári állapotához képest,fogyasztása meg igen csak megemelkedne mert 7000alatt szinte használhatatlan!
Sztem ne vegyél rá...nekem volt egy gyári állapotú dt 80lc2őm én is vettem rá...Az igaz,hogy sik úton jobban gyorsul 7-11000ig volt használható,alatta harmat gyenge...4. ben 11000rpm en ment 95 öt 5. ben még ment volna vmennyit 6. van már lassult! Terepen meg használhatatlan vele....agyon kell forgatni,nekem kb 2órát volt rajta,sztem semmire nem jó...sokkal jobb a gyárival igaz csak 80km/h közelében marad a végsebesség,de 5-6000rpm en teljesen jól használható! 6. ból vissza se kell nagyon rakni!
Sziasztok!

Az érdekelne, hogy ha dt80 lcII-re felkerül egy Gianelli kipu, akkor az mennyire változtatja meg a moci tulajdonságait? Azt hallottam ,hogy magas fordulaton jobb lessz és tovább lehet forgatni, de ezálltal elveszti az alacsony fordulaton lévő "nyomatékát"? Mert tetszik, hogy ha nem kell nagy gyorsítás,akkor 5500 nál nyugottan válthatok és a 6.at már kb4200-tól viszi:).

válaszotokat előre is köszönöm, üdv mumi
Nagyon köszönöm a segítségeteket.
Ezek után már csak főlök a saját levemben.
Van 2 powerral rendelkező motor(pl dt-r),1ik ből kikötöd...azt veszed észre h alul harmat gyenge lesz,fordulaton ugyan úgy megy...!
Minden 2T karakterisztikája eleve olyan...Power lényege h alacsony ford tartományban többlet nyomatékhoz juttatja a motort!
Szerintem is a Tiéd egy lc-1 es blokk
A képen egy yz125blokk van (1993)
Az én RD-m is húz egyet mégsem poweres!
Ha nincs benne power akkor miért érzem rajta hogy húz1et menet közben?
Sziasztok.Ismét segítséget kérnék.Van egy 80-as RD-m amibe olyan blokk van mint pár DT-ben.Szétment a váltórúd racsnija és ki szeretném cserélni.Azt csak blokkszéthúzással lehet?Vagy átlóg a kuplung oldalra és onnan is lehet?Ez a 30W jelölésű blokk.Köszönöm
Elnézést mester :D de csak elmondtuk neki hogy miaz...
Nézzetek már rá a hengerre,ha azon lát vki is powert....annak gratulálok...és még a vezetékekken vitatkoztok!