Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

köszi, nem egészen erer a válaszra számítottam. Kivan véve már minden a rezóból, engem az érdekelt volna hogy a fuvokákat ki kell-e cserélni vagy valami más beállítás a karbin
hali.. van egy eladó 120/90-18as enduró gumim eladó!
500km-t nem futott!
ha valakit érdekel akkor írjon vagy hívjon, mert nagyon sürgős!
06203386215
lebar14@freemail.hu
nekem hátul a 125 ös dt-n 120/90 es gumit vettem pedig 90/90 van irva a service manualba de gondoltam megprobálom és semmivel nem megy rosszabul a 90/90 nél:) de figyelj hogy ne noname sz*r gumit vegyél mert az nagyon visszafojtja!
Elviszed egy karosszériáshoz,vagy lakatoshoz,ő szétvágja,meg nézitek mi a gáz,vagy mit kell kiszedni belőle,aztán szépen összehegeszti,vagy veszel másik rezót!
Nem sok mindent lehet vele tenni!
Még mindig nemtudom hogy mit hogyan kell :(
Hy, semmi baj, hogy most jött.
kösz, érdekel, de nekem csak a fordulatszámmérő kell.
mia z ára?
küldd el inkább a számod aztán egyezzünk meg.
Hi!
E-mail ment
szijasztok kellene nekem jobb és ballos elsö idomok feketében ha van valkinek szoljón vagy estleg hol tudok szerezni meg egy fejidóm is kéne az is fekete meg egy power kupak ami jobb oldalt van aszem mivel ball oldalt van a motor kösz elöre is szijasztok
Sejtettem... Lenne még egy kérdésem. A motor leírásában azt írják hogy 80/90-es gumi kell előre. Ha 90/90-est teszek fel az okoz vmi problémát vagy nem.
Csá hát nem hiszem h a kerékcsapágyam rossz mert nem rég lett cserélve lehet h a rugó van szarul beállítva mert olyan mint a beton x D :S
huhuu :D szép lenne ha a felnit is tartalmazná :) sajnos nem ilyen egyszerű szerintem a 2 felniér gumikkal egy 60at fogsz fizetni körülbelül. Bontókba érdeklődj a kerekek miatt mert máshol nemnagyon hiszem hogy találsz olcsón.
Hali!

Mi a teendő akkor ha egy dt50r típusú 2004-es kiadású motornak a rezonátor dobjából kiégett/kitört egy spirál alakban feltekert és (szerintem) aktív szén rudakkal áttűzdelt valami? Megfektettem a motort és kicsit odakoppant a kipu is. Azóta nincs végsebessége és 5. 6.ba ereje.
Mit tudok csinálni vele? Mivel olvastam már pár oldallal visszább ezt a durrogást, azt nekem is csinálja de már régóta és azt is csak 1-2 pöff gézt vissza engedtem és tudtam menni tovább vele.
Szevasztok!

Két hónapja vettem egy Yamaha DT 50-et. Supermoto gumik vannak rajta, ezért le akarom majd cserélni valami terepen alkalmasabbra. Már ki is néztem a megfelelőt. Continental gumival első+hátsó kijönne 26ezerből. A webáruházakban található ár tartalmazza a felnit is, vagy csak a gumit? Ha nem akkor milyen árakra számítsak egy 18as és egy 21es felninél?
oké, de a legfeszesebb mindíg akkor, ha egyvonalban vannak a tengelyek.Ha túl rugózik akkor már megint lazul a lánc, ezért kell ott megnézni, hogy ott legyen pontosan feszes a lánc
Ezzel a szervizkönyves dolgokkal is óvatosan kell bánni mert itt az új alkatrészekhez képest van leírva a beállítás na már mint mondottam volt ha egy használt öregebb motorról van szó lehet hogy kicsit már "lágyult" a központi teleszkóp és akkor jobban berugózhat.
Enduroknál azért picit jobban is berugózhat annál hogy egy vonalban legyenek a tengelyek főleg ha már egy kicsit ki van a központi teló
Nem azért írtam, mert nem értek veled egyet, nagyon jó, hogy adtál egy általános beállítást, ami minden motorhoz használható. Egyébként köszönünk minden segítséget, nézz be sűrűbben
Ez igy is van, de ha nem ismered azt az adatot, hogy álló helyzetben mennyi legyen a lánc lógása, akkor beállítod valamire, majd leellenőrzöd azzal a módszerrel amit leírtam, hogy nem lett e túl feszes.
Terep és enduro motornál sajnos sokan túl feszítik a láncot, mert nem hiszik el hogy ennek ilyen sokat kell lógnia alap helyzetben.
A szervízkönyv szerint a láncot úgy kell beállítani, hogy a motor áll a kerekein, nem ül rajta senki. Ilyenkor a belógásnak középen 25-40mm-nek kell lenni.
cső!
lehet hogy a kerékcsapágyad rossz, az enyémen későn vettem észre és nekem az nyujtott szét egy láncot!
Hát lehet tényleg az van h akkor kéne beállítani mikor rajta ülök de az én telóm alig rugózik szinte semmit de jön a tél úgy is szét lesz szedve a motor majd beállítom a rugózást rendesen azé kösz : D
nem biztos, hogy a lánc a hibás!
A lánc beállításánál nagyon fontos, hogy ne legyen túl feszes.
A motor kirugózott állapotában a láncnak akár nagyon nagy lógása is lehet, pedíg jól van beállítva. Ez azért van mert mikor kirugózik a motor akkor az első lánckerék tengely, a lengővilla tengely és a hátsó lánckerék tengely nincsenek egy vonalban, tehát szöget zárnak be és így közelebb kerülnek egymáshoz.
Ha te ilyenkor túl feszesre állítod a láncot akkor berugózáskor, mikor egyvonalba kerülnek nagyon megfeszül és valaminek engednie kell, ezért nyúlik meg a lánc, de a lánckerék csapágy is tönkre mehet.
szerintem úgy állítsátok be a láncfeszességet, hogy lenyomjátok a motor hátulját, hogy egyvonalba kerüljenek a fent említett tengelyek, mert ekkor a legfeszesebb a lánc és ha ekkor nem túl feszes a lánc akkor biztos hogy jól van beállítva.
Ha nem ez a baj akkor kuka a lánc bár DID-ről én nem tudom elképzelni, hogy rossz minőség lenne.
bocs hogy ilyen hosszan írtam.
Kraft hiány,vagy power állítás.
Tudsz vmi lánc márkát mondani ami jó?de menetközbe nem veszít a tejesítményből h nem feszes láncal megyek?