Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok nincs valakinek fölösbe egy hátsó lámpája? dt125 r hez 95-ös, vagy nem tudtok valami jó bontót ahol lenne ,rosszul sikerült a kerekezés :) a választ előre is köszi
Közvetlenül a karburátor tetején.Van a bowden elaosztó utána maga a bowden utána van ez a 3-4cm-s állitós és ez megy bele a karbi tetejébe.Ebben húzódik a gázbowden
Amúgy leszedtem az ülést mielőtt próbáltam és nem indult be, az a gyorsállító hol van a karbin, amit mondtál?
Akkor elsőkörben sztem megpróbálkozok majd egy gyertya cserével.
Hát nekem annyi volt a gond hogy beinditottam és egyből 5ezerre ugrott a fordulat és mivel nem tesz valami jót neki hidegen ezért egyből leszoktam állitani.Nekem ilyenkor mindig az szokott lenni a probléma hogy a gáz bowden háza felakad a karburátor tetején található gyorsállitó szélére.Igy olyan mintha húznám a gázt ugye mert megfesziti a bowdent.Csavarhúzúval meg kell lökni valamelyik oldalról és visszaugrik a bowdenház a lyukba és a fordulat is visszaesik.Ha durrog akkor gyertya vagy beköpi vagy a gyertyában eltört valami.Nekem ez akkor szokott előjönni amikor szerelem és leszedem az ülést vagy tankot.
linkaska!

Visszaolvastam kicsit, és láttam írod régebben, hogy volt ilyesmi problémád, nekem is hasonló: én üresben járattam, kicsit pörgettem 5ezerig aztán pöffent egy nagyot fordulat szám vissza esett, és leállítottam. Ez két napja volt, azóta nem indul be, szted a gyertyával/gyertyánál lehet a gond?
HELP PLS!

Megint próbáltam beindítani a 80ast, és most sem ment, egyszer beindult egy pillanatra, valami kicsit koszos szagú füstöt eresztett a kipufogó, de ilyen fél lehellettnyit...aztán annyi...és nem hajlandó beindulni.
Én desztillálttal csináltam az átöblítést is, de végülis a lényeg, hogy az legyen desztvíz ami benne, van, amúgy elvileg olyan másfél liter megy a rendszerbe.
Na leengedtem a hűtővizemet!Öcsém hát egy 4 literes vödörbe engedtem le de úgy tele volt búvárral hogy nem látni le az aljára.Magát csak a hűtőt ha átöblitem csapvizzel (felül betöltöm alul kifolyik) az baj vagy muszáj desztilláltal csinálni?Hány liter megy a rendszerbe?Ha a hűtő és a blokk (blokkhoz közelebbi) részen húztam szét a rendszert akkor kifolyt az összes viz a rendszerből vagy maradt valahol még?
Tudnátok segíteni, hogy a 80asból, hol kell leengedni a váltóolajat?

Köszönöm!
Olyan szép idő van, gondoltam kiviszem a 80st egy laza körre...és a gép, ami világéletében indult első rúgásra ma ezredszerre sem akart beindulni
Köszi igy tökéletes!Csak azért kérdeztem nehogy rosszul kössem vissza ha meglesz csinálva.
Ez az ember lakhelyem fő látványossága a cigányok mellett
Csudaszép egy szerzet és legalább olyan értelmes mint aminek kinéz link
Nem nagy ördöngösség ugye mivel az sm kerekek kisebbek előre nagyobb féktárcsa kell amihez kell egy átalakító amire felfogatod a féknyerget hogy passzoljon a nagyobb tárcsához ha a kerék agy nem DT-é volt akkor a csapágyakból olyat tegyél bele hogy passzoljon a keréktengelyhez. Az áttételezést rád bízom de ha a gyári lánckereket rakod erre a kerékre akkor jobban fog gyorsulni és végre kevesebbet fog menni és már csak a sárvédő maradt hátra de ez csak eztétika
A gyujtás vezezérlő elektronikából(fekete doboz 10+ vezetékkel) abból jön a fekete vezeték sárga csíkkal azt a szervo motoron levő feket sárgával(ez a vezérlés) kell összekötni aztán a szervó motornak kell egy test(sima fekete vezeték) és akkor márcsak a barna marad hátra(pozitív) amit a kapcsolási rajzon a hátsó fék kapcsolóján keresztül kap... De ha nem onnan kapja az sem baj sok sikert!
Ha ezt megcsinálja valaki azt én is megtapsolom link
Sziasztok
Lenne egy olyan kérdésem hogy miket kellene variálnom ahhoz hogy az R változatból SM-et tudjak csinálni? Ha megvan az SM szett akkor miket kellene állítanom? Lehet elég idióta kérdés, de nem tudtam hogy megfogalmazni.
hogyé' van?
Hát igen gyárilag úgy kéne lennie csak a kedves előző tulaj az összes aljzatot szétvágta.
Gyors kapocsal vannak egymásba rakva.De én is kiváncsi lennék hogy működik ez a szervo motor. Vagyis mi alapján emeli a power szelepnek a nyelvét.
Tudna valaki segiteni abban hogy a 3 vezetékes power szervó vezetékei hová csatlakoznak?Ha lehet szinük szerint.A vezérlő elektronika hogyan irányitja a power szervó mozgását?Fordulatszám alapján impulzust küld a szervóba és a benne lévő chip dönti el hogy mikor melyik helyzetbe kell állnia?Köszi
Lengéscsillapító:10W-30 motoroil
Keverékolajzás: Castrol Power synt
Hajtómű: 70W-90 hajtóműolaj (kuplungadalékolt)

Én ezt ajánlom, azután mindenkinek szíve joga más mellett dönteni...
És akkor a DT-be milyen olaj kell?
Szerintem érdemes lenne megmérni az égésteret mert lehet az R széria így is van folytva...
Egy dobcserétől ne várj nagy durranást, ahhoz rezót kell cserélni. Arra meg te is tudod a válasz, hogy ha nagyobb teljesítményt csikarsz ki a motorból, akkor az hogyan hat az élettartamára. A lánckerékkel elől is lehet variálni, még egyszerűbb is a csere.