Hello mindenki!
125R-en (96-os) milyen karbinak kellene lenni? henger vagy nényszög alakú súberesnek?mert a régebbi évjáratú motoroknál tuti nyészög alakú és a tzr-eké henger.lehet h. az enyémen rossz karbi van?
Ha elolvastad volna rendesen akkor rájöttél volna hogy nem a dugó volt 45000 bele hanem az összes többi alkatrésszel együtt volt 45 a vége. Ez a 45 tartalmazza a dugót, a csapágyat, a fúrást, a szimeringeket, a tömítéseket és még elég sok alkatrész esztergálását. Ja és persze a szerelési díjat. Ez a 45 000 ilyen problémára a lehető legkedvezőbb összeg ami csak lehet. Ja és úgy hogy a szerelő otthon rakta az egészet össze és ő futkosott az alkatrészekért, ami neki elég sok idejében benne volt.
45ezer? atyám nagyon át vágtak... mien dugót rendeltél hozzá? szerintem ha egy jobb minőségű dugót rendelsz(prox,vertex,wössner) akkor is kijössz egy 25-35 ből :S amugy nemtudom lehet hogy csak a gyujtásomat kell állítanom
Hát ádika a durrogás nem a legjobb dolog. Nekem is azt csinálta időközönént de megfigyeltem hogy inkább akkor ha kövérebbet húzok neki, vagy nagyobb sebességgel megyek(70-90). A baja az volt hogy a dugattyúról letöredeztek a tömítés darabjai amit azután jól oda is vágott a falnak meg mindennek. Nekem ezért durrogott a motorom. Aztán nekem is mindig jó lett, volt olyan hogy napokig tökéletes volt aztán tessék elszállt a kompresszióm is. Ki kellett cserélni a dugót, a szimeringeket, a csapágyakat, a tömítéseket és fúrni is kellett a hengert. Ez nekem így nagyon baráti áron 45000-be került.
Ha pedig nem a gyújtásoddal volt a baj akkor sztem minnél hamarabb nézesd meg mert aztán ki tudja hogy mi törik még szét a motorban ha a probléma ott van.
Nekem pont szerdán lett kész egy ilyen után a motorom és most éppen a bejáratással szórakozok...
Sziasztok!
Van egy kis gondom. Van egy 125ös LC2 es dt-m és amikor ugy gondolja megy normálisan viszont van olyan pillanata(egyre több :S ) amikor fogja magát, és el kezd durrogni. elősször azt hittem h gyertya, de sajnos nem, továbbra is durrog. Meg álltam egy kicsit melegitettem hátha az, abbahagyta, mentem vele 400m-t és ujra csak durrog és durrog:S Segitsetek kérlek!
Sziasztok akinek van yamaha dt 80-ashoz fékkar és kuplungkar eladó az kérem irjon!
e-mail: dances.0908@freemail.hu
msn: pubbi@windowslive.com
tel.:06205331168
Hello! Ma kiégett a DT-ből a biztosíték! Nagyon durván megy így mert állandóan nyitva van a power! De nem értem azt hogy 6ezertől amúgy is nyitva van de most jobban megy hogy nincs biztosíték! Miért van ez így?
Üdv.
Én úgy oldottam meg, szinte ingyen a hengerfejtömítést(kétszer csináltam, mind a kétszer bevált), hogy vettem csavarboltban tömítőanyagot...ami víz, benzin, olaj, és hőálló(egy tubus olyan 1000Huf körül volt)... fémtisztára megpucoltam a hengerfejtömítést, bekentem, vártam egy napot és úgy raktam össze... tökéletesen működik, nem rotyogtatja a vízet, jó minden...
Nos ha az egyik a + másik a kormány fele harmadik a kontroll lámpa akkor nem értem mert itt 2 kontroll lámpa van, vagyis jelzi konkrétan melyik oldal villog, szóval szerintem az indexről kapja a feszültség nem a relétől a kontroll, ezért nem értem miért 3 lábú.
Pinkmotors-nál 2600ft körül van a tömítésszett,nekem is ma hozzák,abban benne van a hengerfej tömítés is!
Pontosan: Ehhez a motorhoz Motopower-ben tudok komplett tömítés szettet ajánlani, az ára 2.420-Ft, és tartalmazza a hengerfej-, és hengertalp tömítések mellett a blokkhoz szükséges tömítéseket is!
Persze a postaköltséget vagyis a futárszolgálat árát számold bele!
Üdv:Gergely
Sziasztok nem tud valaki 80-as dt hez (93 évjárat) hengerfejtömítést? ?Vagy nemtudjátok hol lehet csináltatni minta után? Mert a yamahában meglkérdeztem ott 6300Hft és azt kicsit sokallom .
Az ilyeneknél szokott úgy lenni, hogy ahogy rákattintod az indexet, abban a pillanatban rögtön felvillanak a lámpák, míg az olyan típusúnál, ahol nincs külön gyűjtás (+) bekötés, ott azért szokott lenni egy kis idő, amig "behúz a relé". Akár gyorsan ki-be kapcsolhatod úgy, hogy fel se villannak az indexek.
Sziasztok!Lenne egy kérdésem.Van egy rd-m amin szét van hulva az index relém.Szeretném rendbe rakni az indexet és nem találok sehol index relét.Nekem 3 lábú csatlakozó van fent.Minek van 3 láb?Visszajelző lámpa a műszerfalon mind a két oldalt külön jelzi szóval gondolom párhuzamosan van kötve az adott oldallal.Akkor miért van 3 lábú relé most benne?Meg a gyári csatlakozó is 3 lábú.Ha segít L, F, és B felirat van rajta.Köszönöm a segítséget.
Szívesen. Még azt elfelejtettem, hogy természetesen, ha többféle feszültség is kapcsolható a töltőn, akkor figyelj, hogy 12V-on legyen. (ha nem valami régi 6V-os motorod van).
Nem lenne itt valakinek eladó DT-re való motorgumija, leginkább elsőre lenne szükségem. Utcai és terep egyaránt jöhet.