Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helló!
Nem lenne itt valakinek eladó DT-re való motorgumija, leginkább elsőre lenne szükségem. Utcai és terep egyaránt jöhet.
Hello 125-ös DT fordulatszámmérőt tud valaki eladót?
Kösz.
Hello mindenki!
125R-en (96-os) milyen karbinak kellene lenni? henger vagy nényszög alakú súberesnek?mert a régebbi évjáratú motoroknál tuti nyészög alakú és a tzr-eké henger.lehet h. az enyémen rossz karbi van?
Ha elolvastad volna rendesen akkor rájöttél volna hogy nem a dugó volt 45000 bele hanem az összes többi alkatrésszel együtt volt 45 a vége. Ez a 45 tartalmazza a dugót, a csapágyat, a fúrást, a szimeringeket, a tömítéseket és még elég sok alkatrész esztergálását. Ja és persze a szerelési díjat. Ez a 45 000 ilyen problémára a lehető legkedvezőbb összeg ami csak lehet. Ja és úgy hogy a szerelő otthon rakta az egészet össze és ő futkosott az alkatrészekért, ami neki elég sok idejében benne volt.
mindennel volt neki 45. nem csak a dugó volt annyi olvasd el még 1x:)
én Abaújszántón, de szerintem úgysem tudod h hol van
45ezer? atyám nagyon át vágtak... mien dugót rendeltél hozzá? szerintem ha egy jobb minőségű dugót rendelsz(prox,vertex,wössner) akkor is kijössz egy 25-35 ből :S amugy nemtudom lehet hogy csak a gyujtásomat kell állítanom
Hát ádika a durrogás nem a legjobb dolog. Nekem is azt csinálta időközönént de megfigyeltem hogy inkább akkor ha kövérebbet húzok neki, vagy nagyobb sebességgel megyek(70-90). A baja az volt hogy a dugattyúról letöredeztek a tömítés darabjai amit azután jól oda is vágott a falnak meg mindennek. Nekem ezért durrogott a motorom. Aztán nekem is mindig jó lett, volt olyan hogy napokig tökéletes volt aztán tessék elszállt a kompresszióm is. Ki kellett cserélni a dugót, a szimeringeket, a csapágyakat, a tömítéseket és fúrni is kellett a hengert. Ez nekem így nagyon baráti áron 45000-be került.
Ha pedig nem a gyújtásoddal volt a baj akkor sztem minnél hamarabb nézesd meg mert aztán ki tudja hogy mi törik még szét a motorban ha a probléma ott van.
Nekem pont szerdán lett kész egy ilyen után a motorom és most éppen a bejáratással szórakozok...
Hali!
Igen ott lakok.Miért?Te?
Sziasztok!
Van egy kis gondom. Van egy 125ös LC2 es dt-m és amikor ugy gondolja megy normálisan viszont van olyan pillanata(egyre több :S ) amikor fogja magát, és el kezd durrogni. elősször azt hittem h gyertya, de sajnos nem, továbbra is durrog. Meg álltam egy kicsit melegitettem hátha az, abbahagyta, mentem vele 400m-t és ujra csak durrog és durrog:S Segitsetek kérlek!
Sziasztok akinek van yamaha dt 80-ashoz fékkar és kuplungkar eladó az kérem irjon!
e-mail: dances.0908@freemail.hu
msn: pubbi@windowslive.com
tel.:06205331168
Hello! Ma kiégett a DT-ből a biztosíték! Nagyon durván megy így mert állandóan nyitva van a power! De nem értem azt hogy 6ezertől amúgy is nyitva van de most jobban megy hogy nincs biztosíték! Miért van ez így?
Üdv.
Én úgy oldottam meg, szinte ingyen a hengerfejtömítést(kétszer csináltam, mind a kétszer bevált), hogy vettem csavarboltban tömítőanyagot...ami víz, benzin, olaj, és hőálló(egy tubus olyan 1000Huf körül volt)... fémtisztára megpucoltam a hengerfejtömítést, bekentem, vártam egy napot és úgy raktam össze... tökéletesen működik, nem rotyogtatja a vízet, jó minden...
linkaska!
te ugye edelényi vagy?:D mert akkor nem laksz túl messze, csak 70kmre
Nos ha az egyik a + másik a kormány fele harmadik a kontroll lámpa akkor nem értem mert itt 2 kontroll lámpa van, vagyis jelzi konkrétan melyik oldal villog, szóval szerintem az indexről kapja a feszültség nem a relétől a kontroll, ezért nem értem miért 3 lábú.
Pinkmotors-nál 2600ft körül van a tömítésszett,nekem is ma hozzák,abban benne van a hengerfej tömítés is!

Pontosan: Ehhez a motorhoz Motopower-ben tudok komplett tömítés szettet ajánlani, az ára 2.420-Ft, és tartalmazza a hengerfej-, és hengertalp tömítések mellett a blokkhoz szükséges tömítéseket is!
Persze a postaköltséget vagyis a futárszolgálat árát számold bele!
Üdv:Gergely
Az egyik a fix pozitív oldal ahova a gyújtásról jön a szál, a másik kormánykapcsolóhoz megy, a harmadik pedig a kontrollámpa pozitív!
Sziasztok nem tud valaki 80-as dt hez (93 évjárat) hengerfejtömítést? ?Vagy nemtudjátok hol lehet csináltatni minta után? Mert a yamahában meglkérdeztem ott 6300Hft és azt kicsit sokallom .
Az ilyeneknél szokott úgy lenni, hogy ahogy rákattintod az indexet, abban a pillanatban rögtön felvillanak a lámpák, míg az olyan típusúnál, ahol nincs külön gyűjtás (+) bekötés, ott azért szokott lenni egy kis idő, amig "behúz a relé". Akár gyorsan ki-be kapcsolhatod úgy, hogy fel se villannak az indexek.
Van olyan fajta 3 lábú is autóba, hogy test(-), gyújtás(+), és az indexkapcsoló(+).
egyik oldal másik oldal meg a test, de ez csak feltevés nem 100%.ha van egy multimétered hamar kiderítheted hogy melyik mi.
Sziasztok!Lenne egy kérdésem.Van egy rd-m amin szét van hulva az index relém.Szeretném rendbe rakni az indexet és nem találok sehol index relét.Nekem 3 lábú csatlakozó van fent.Minek van 3 láb?Visszajelző lámpa a műszerfalon mind a két oldalt külön jelzi szóval gondolom párhuzamosan van kötve az adott oldallal.Akkor miért van 3 lábú relé most benne?Meg a gyári csatlakozó is 3 lábú.Ha segít L, F, és B felirat van rajta.Köszönöm a segítséget.
1991es DT 80as

Na akkor azt a töltőt bekell szereznem :S
Szívesen. Még azt elfelejtettem, hogy természetesen, ha többféle feszültség is kapcsolható a töltőn, akkor figyelj, hogy 12V-on legyen. (ha nem valami régi 6V-os motorod van).