Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Rálehet dobni a 25 dt re egy 25 ős yz dobot vagy sport kipufogó célszerű venni ? Teljesítmény nő ? Ha nő a teljesítmény jobban károsítja a motorját ? Vagy jobb neki a gyári ? Nagyobb lánckerékkel terepen jobban elboldogul és úgy egyben miben változna a gép pl 55 vagy 60 fogas tól ?
Egyébként én is városon belül rohangálósnak is használom,de mivel terepre való ezért oda is kiviszem ,meg hát jó vele elszórakozni!
Ha a benzin megmarta, akkor az nem gyári festés volt.
Nemtudja véletlenül valaki a DT125R fekete motornál hogy mi a fekete szinkódja?Mert leakarom festetni a tankomat mert szitszivta a benya.Nagyon köszi
Elég az nekem nem a világot akarom megváltani csak legyen valami amit lehet gyilkolni. A DT-met meg azért óvom ennyire, mert mint mondtam ez visz el A-ból B-be. Vidéken lakok, és erre felé két falu között legrövidebb út a föld út, amit nagyon bír, de ha aszfaltra megyek, ott is megállja a helyét (amennyire nekem kell)...Én ezzel a 80as DT-vel mindenféle szinten tökéletesen elégedett vagyok!
ezek a 80asok szerintem is sárbavalóak
másra amúgy sem jó....
segédmotornak nem segéd, rendes motornak meg kicsi
mentem vele párszor messzebb is de lezsibbadt a tököm mindig, ha meg óvatosan mentem mindig le akartak túrni az útról
néha olyan saras volt a gép hogy a karbi nem látszódott ki, és akkor is ment.......
1x állt meg saralás közben de akkor azért mert vizet szívott..... légszűrőig merültem a vízbe
de ilyen térdig érő vizeken simán ment
Ha így óvod, ne DT-ézz A DT-k kívánják a sarat, meg a veretést, vérükben van
50-es DT meg terepre vajnyi kevés, akkor inkább egy combos szimó!
most írtam, hogy kéne egy másik motor amit nyúzhatok erre itt van csak nekem Győr sajnos messze van
Hali!Elszeretném adni a Yamaha DT-met kihasználatlanság miatt!A blokk teljesen felújított, a felújítás után 1200Km- t mentem vele.1 éve lett teljesen felújítva.Megkímélten volt használva.Kitűnő állapotban van.A motor nagyon erős, és jól húz.Minden működik rajta.Nagyon megbízható motor.Fényes bordó színű.Most lett benne új gázbovden, motorolaj, gyújtás cserélve.Elérhetőség:e-mail címen, és telefonon.ALKUDNI LEHET!

Megtekinthető: Győr
Telefonszám: (+36) 30/6526734
Na ez csak az én felfogásom, meg mondjuk nekem a motor, arra is kell, hogy eljussak vele A-ból B-be...úgyhogy ha van rajta egy eső csepp már törlöm le ...Kéne valami 20 éves 50es DT index lámpa meg ilyesmik nélkül,, amivel mehetek én is a sz*rt dagasztani a mezőre
Nem, a váltó olaj és a motorolaj, nem ugyanaz. Pl más adalék anyagok vannak bennük.
Sziasztok srácok!
Gondoltam a mai "jó" időben kimegyek motorozni ,így is tettem!És úgymond ki is élveztem a dolgot! A mosás már nem volt annyira élvezetes...
schmidtd!
Itt megtalálsz általában naponta min1x- megszoktam nézni a forumot és ha esetleg valamit nem pontosan fogalmazok akkor itt ki tudnak javítani.
Üdv!
Ugyan azt tudom mondani, mint az előbb. Amig 80-as dt-m volt, addig én is azt a Recordot használtam, bár én a fullszintit. De a 125R 10 ezret is simán pörög gyorsításkor, míg a 80-asnak 6ezer után elszállt az ereje és jobb volt felváltani. Nem ugyan az a strapa.
Én speciel Recordot, vagy valami Challoist szoktam venni, kb 1000 ft/liter, sima ásványi, semmi extra, már amikor vettem a motort is bő 3 éve, erősen kopott volt, most is az, de lényegében nem változott semmit, és azért nem kímélem egyáltalán, javarészt terepen adom neki, ami a csövön kifér, de bírja, szerintem itt sem kell nagyon zsebbe nyúlni, hacsak nem versenyzel vele, vagy évi több ezer km-t teszel bele, vagy nem vagy maximalista. Arol 2T-t nem vettem még soha, nem tudom az milyen, alapvetően mindig piros olajat veszek, mert az jól látszik a különolajzó csőben a karbinál, hogy van-e, meg nem levegős-e. Amúgy ezen kívül nem érdekel az olaj minősége....a lényeg, hogy piros legyen és max 1000/liter (nyilván azért 300/literes tescósat nem tennék bele, még ha lenne akkor sem)
A váltóolaj ugyan az mint a motor olaj?
Nektek hátul mekkora lánckerék van?
ott
A váltóolajat a berúgókar mellett kell beönteni ugye?
A 80-asba még elmegy a normál 2t olaj, ha 5-6ezerig pörgeted, de a 125-ös be nehogy Mol 2t-t tegyél!
Váltóba ennek is ugyanúgy jó a 15W40, nem muszáj itt igényeskedni, a benzinhez meg ugyanaz a 2T olaj kell, mint a szimódba is kellett, csak itt jó esetben nem kevergetni kell tankoláskor, hanem az ülés alá a tartályba betölteni az egész flakont. Ennyi
Lehet igazad van!
Ne érts félre nem vitatkozni akarok, de én nem azért cseréltem le az olajat, mert már nem bírtam váltani. Ha az olajnak már nincs viszkozitása akkor szokott nehéz lenni a váltó, vagy ha nincs benne...
Én mindkettőt próbáltam, gondolom te nem...
Teljesen mindegy mit raktál volna bele, ha ami benne volt már sz@r volt...
( Nőkről is az az ember tud véleményt mondani, akinek már több volt----ergo: mindegyik ugyanolyan nincs különbség.... )
Helo !

Eladó a képen látható kerékszett (takasago felnik).
Elöl új pirelli gumi, a hátsó lassan cserére szorul.
Csak be kell tenni és már lehet is vele gurulni.
Érd: szaboadam125@citromail.hu
Tudna valaki felvilágosítást adni?
Miaz hogy motorolaj, hajtómüolaj, váltó olaj!?
Én leragadtam a simsonoknál hogy vettem bele 15W40-t bele öntöttem a blokkba azt ennyi. De most, dt hez 2 fajta olaj kell kel bele váltó olaj is meg motor/hajtómü olaj is? Vagy hogyan van?
Jah és nektek mekkora a hátsófogaskereketek? Mert nekem olyan 50 fog körül van, és 60-nál márt beindul a membrán meg a rezó hatása. És uton elég rossz lesz majd.
én amikor lecseréltem az olajat nem találtam 10-30ast, csak 10-40est kaptam 2T-t. Árban nem tudom mennyi a különbség de nekem ez teljesen jól üzemel.
látatlanba nehéz tanácsot adni......
én csak leírom a tapasztalataim