Kiváncsi lennék arra hogy mit kezdenének azzal a hengerrel aminek az oldalára a 49cm3 feliratos mart lemez van ráerősitve.Meg arra is hogyha már egyszer bevizsgálták hogy 50-es gondolom adnak róla egy bizonyitványt és akkor már lehet akármerre menni mert ha kötözködik a jard akkor ott a papir róla
Akkumulátortöltővel. Először az elektrolit szintet ellenőrizd, ha kevés akkor DESZTILLÁLT, vagy IONCSERÉLT vízzel kell utántölteni( semmi mással nem szabad). A töltőáram nem haladhatja meg a kapacitás 10%-át. A sarkokra polaritáshelyesen kell csatlakoztatni a töltőt.
Hát már az rég volt(2honapja) am nézték a hengert ugye(ami ki van reszelve ) meg minden mondtak hogy ez így hogy ez úgy zt végülis megállapítottak hogy nem tudják megállapitani ezért külsö szakértő kell.......... azt beszáltunk a kocsiba és ott hagytuk őket
Srácok,sehol sem tudok szerezni hőgombát a motorba,azt mondták a 2 Golf-é jó bele,ti tudtok erről valamit?Vagy esetleg gyári hőgombáról?A segítséget előre is köszönöm!
és ebben 100%ig biztos vagy? mert szerintem most tévedsz.de ez az én véleményem, illetve nem csak az enyém hanem olyané aki már biztos hogy több motor fordult meg a kezei között mint neked.
vigyázz, mert a levegős és a vizes csak majdnem egyforma.
Az alsó csapnál a hajtókar szélessége igaz csak 0.1mm-rel szélesebb a vizes és az alsó csap hossz 4.65mm-rel hosszabb a vizesnél.
Amúgy a prox csak 11000.-Ft
Citybike
Valamelyikőtök rendelt már az e-motors nevű netes boltból?
Kéne nekem egy levegős DT80(bár sztem a vizes, sőt még az 50-es is ugyanaz) hajtókar tűgörgőkkel, mert tesóm motorjában széthullt.
Itt 8500 körül van....a pinksnél 13E-t mondanak....szóval innen venném inkább. Tapasztalat valakinek? Vagy egyéb olcsó hely?
Én kérek elnézést mert nem gondoltam bele hogy mással nem is igazán lehetne teljesitményt kihozni max a forgó alketrészek könnyitésével. De ha most is hülyeséget irtam akkor hadjuk A DTR is 22 lovas vagy ez az LC-kre vonatkozik?
Ekkora hülyeségeket,h lehet kitalálni,ha gőzöd nincs hozzá legalább ne írnál már létszi ilyeneket! A nyitott dt 22lóerő,a fojtott 13...Még hogy nagy részük 30hp fölött van ...WRE és EXC az ami 36 és ...Többi jóval ez alatt van w8 27,crm 26,tsr 24 stb...Ott kezdődik a baj,h a hírdetésekben marhaságokat,abszolút nem mérvadó adatokat adnak meg és a hozzád hasonlók ezt elhiszik és így adják tovább,nevetséges....
én tudomásom szerint a fordulatból számolja valahogy attól függően mennyit forog a szekér, tehát ha már alapjáraton pötyög akkor is számol, csak akkor lassan.
Egy üzemórás motornál mi számit bele az üzemórába?Ha be van inditva vagy ha egy bizonyos fordulat felett forog?Vagy ha egyik sem akkor mi?2 és 4 üteműnél érdekelne.Köszike
DT 80asomban fullra lemerült az aksi. Kérdés, hogy hogy kell feltölteni?
Előre is köszi a segítséget!
nézzétek meg a tesztemet a dt-ről, és írjatok kommentárt!
Nagyon szépen köszi a segítséget!
kb 450 Huf volt.
eladóóóóóóóó
Az alsó csapnál a hajtókar szélessége igaz csak 0.1mm-rel szélesebb a vizes és az alsó csap hossz 4.65mm-rel hosszabb a vizesnél.
Amúgy a prox csak 11000.-Ft
Citybike
Kéne nekem egy levegős DT80(bár sztem a vizes, sőt még az 50-es is ugyanaz) hajtókar tűgörgőkkel, mert tesóm motorjában széthullt.
Itt 8500 körül van....a pinksnél 13E-t mondanak....szóval innen venném inkább. Tapasztalat valakinek? Vagy egyéb olcsó hely?
Mert ilyen nincs!
Mivel nincs rajta km óra, ezért üzemórában adják meg a használt időt...
Leszívja teljesen az akksit...nincs hozzá annyi töltés, főleg ha 125-ös!