Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kiváncsi lennék arra hogy mit kezdenének azzal a hengerrel aminek az oldalára a 49cm3 feliratos mart lemez van ráerősitve.Meg arra is hogyha már egyszer bevizsgálták hogy 50-es gondolom adnak róla egy bizonyitványt és akkor már lehet akármerre menni mert ha kötözködik a jard akkor ott a papir róla
Köszönöm!
Akkumulátortöltővel. Először az elektrolit szintet ellenőrizd, ha kevés akkor DESZTILLÁLT, vagy IONCSERÉLT vízzel kell utántölteni( semmi mással nem szabad). A töltőáram nem haladhatja meg a kapacitás 10%-át. A sarkokra polaritáshelyesen kell csatlakoztatni a töltőt.
Srácok! Nagyon láma kérdésem lesz, de hát ez van a kezdőknél :)
DT 80asomban fullra lemerült az aksi. Kérdés, hogy hogy kell feltölteni?

Előre is köszi a segítséget!
a motort nem szehetik szét nem?csak teljesítményt mérnek vagy mi volt?
Hát már az rég volt(2honapja) am nézték a hengert ugye(ami ki van reszelve ) meg minden mondtak hogy ez így hogy ez úgy zt végülis megállapítottak hogy nem tudják megállapitani ezért külsö szakértő kell.......... azt beszáltunk a kocsiba és ott hagytuk őket
http://www.sportmotor.hu/teszt...
nézzétek meg a tesztemet a dt-ről, és írjatok kommentárt!
Hali!Na mi volt a bevizsgáláson?
De a hőfokot mennyire mutatja helyesen?2Golf benzines,dízel?
Nagyon szépen köszi a segítséget!
Jó bele. Nekem is az van benne.
kb 450 Huf volt.
Srácok,sehol sem tudok szerezni hőgombát a motorba,azt mondták a 2 Golf-é jó bele,ti tudtok erről valamit?Vagy esetleg gyári hőgombáról?A segítséget előre is köszönöm!
Mi van, ma mindenki menstruál?
és ebben 100%ig biztos vagy? mert szerintem most tévedsz.de ez az én véleményem, illetve nem csak az enyém hanem olyané aki már biztos hogy több motor fordult meg a kezei között mint neked.
Ez a Dt-75 tipusú mezőgazdasági lánctalpas kotróra igaz lenne...
vigyázz, mert a levegős és a vizes csak majdnem egyforma.
Az alsó csapnál a hajtókar szélessége igaz csak 0.1mm-rel szélesebb a vizes és az alsó csap hossz 4.65mm-rel hosszabb a vizesnél.
Amúgy a prox csak 11000.-Ft
Citybike
azért a márkát is vedd figyelembe, én amit a pinknél vettem baj nem volt vele sosem
Valamelyikőtök rendelt már az e-motors nevű netes boltból?
Kéne nekem egy levegős DT80(bár sztem a vizes, sőt még az 50-es is ugyanaz) hajtókar tűgörgőkkel, mert tesóm motorjában széthullt.
Itt 8500 körül van....a pinksnél 13E-t mondanak....szóval innen venném inkább. Tapasztalat valakinek? Vagy egyéb olcsó hely?
Én kérek elnézést mert nem gondoltam bele hogy mással nem is igazán lehetne teljesitményt kihozni max a forgó alketrészek könnyitésével. De ha most is hülyeséget irtam akkor hadjuk A DTR is 22 lovas vagy ez az LC-kre vonatkozik?
2 üteműnél a henger be és leömlőivel és a rezonátorral tudnak változtatni a lóerőn Jól meg mondtad,komolyan ááá,nincs is kedvem ilyeneknek írni....
Ekkora hülyeségeket,h lehet kitalálni,ha gőzöd nincs hozzá legalább ne írnál már létszi ilyeneket! A nyitott dt 22lóerő,a fojtott 13...Még hogy nagy részük 30hp fölött van ...WRE és EXC az ami 36 és ...Többi jóval ez alatt van w8 27,crm 26,tsr 24 stb...Ott kezdődik a baj,h a hírdetésekben marhaságokat,abszolút nem mérvadó adatokat adnak meg és a hozzád hasonlók ezt elhiszik és így adják tovább,nevetséges....
én tudomásom szerint a fordulatból számolja valahogy attól függően mennyit forog a szekér, tehát ha már alapjáraton pötyög akkor is számol, csak akkor lassan.
Tudod mi az üzemórás motor?
Mert ilyen nincs!
Mivel nincs rajta km óra, ezért üzemórában adják meg a használt időt...
Ne tedd, ezt már Én is megpróbáltam...
Leszívja teljesen az akksit...nincs hozzá annyi töltés, főleg ha 125-ös!
Egy üzemórás motornál mi számit bele az üzemórába?Ha be van inditva vagy ha egy bizonyos fordulat felett forog?Vagy ha egyik sem akkor mi?2 és 4 üteműnél érdekelne.Köszike