Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello mindenkinek!
Van egy problémám, vagyis több:
Nincs töltés, és nem ég a lámpa elöl, vagyis ami elektromos az semmi nem működik.
Szerintem a fesszabályzó szart be, de biztosra akartam menni és végeztem néhány mérést multiméterrel:
Az akku levan merülve, az kivéve 8V (egyenáram)
Rákötve már csak 1,6V
A fesszabályzóba 6 V váltóáram érkezik.

Namostmár, azt én is tudom, hogy a töltéshez 1,6V nagyon kevés,
már csak azt kellene tudnom, hogy a fesszabályzóba mennyi áram kell érkezzen? Tudnátok segíteni? az a 6V elég? Nagyon fontos lenne, ha valaki tudná, mennyi áram kell ide érkezzen. Mert attól félek, hogy a tekerccsel lett valami és nem csinál elég áramot. Légyszi segítsetek...
Ha megállit a jard akkor szokta nézni az adattáblát?Ami a motor villanyakán van kis lemez 2 popszegecs fogja oda.Leginkább az érdekelne aki 50esként használja a 80-as vagy 125R tipust.Köszike
Ez butaság! A levegő a legmagasabb ponton lesz, a DT-n pedig az a hűtősapka. Ebből adódóan: NEM KELL légteleníteni!
ymaha dt 125 höz kéne fengerfej ill hengertalp tömités FONTOS lenne
A légtelenítést általában a henger oldalon lévő csavar kicsavarásával tudod megcsinálni. Fontos hogy ne vedd ki a csavart csak lazítsd meg ha csöpögjön, és többször ismételd.

A hengerfej tömítést én múltkor szükség miatt piros hő álló szilikon szerű anyaggal raktam össze, amivel a blokkokat is szokták.
az én 80-as DTm is '92 volt.. rajta volt a kis táblán elől.és lc2 volt :)
Ja és a menet próba! Fékezz egy más után többször kicsiket, és NE felejts a hátsó féket is ellenőrizni. A sebességeket többször is kapcsold végig mindet, hogy nem dobja e ki valamelyiket.
Hali

Én nem rég vettem egy 80as DT-t, kb ugyan azt érdemes megnézni rajta, amit bármilyen más használt motor vásárlása esetén. Szimeringek nem eresztik e az olajat. Az első villákon látszik e komolyabb sérülés nyom, ha egy motor ütközik, általában itt kap nagyot. Ülj rá a motorra és a kormány határozottan nyomd le többször, nem szabad be esnie, de az sem jó, ha kemény az ellenállás, DT-nek hosszúak az első teló, úgyhogy az a normális ha nagyot tudsz rajta tolni. Ha van lehetőség a motort megemelni, rángasd meg a telókat és az első kereket, hogy nem mozog e ki valamerre, nem kotyog e valahol. a fék tárcsát ellenőrizd még, hogy a betét nem mar e bele valahol. A 80 rugó valóban feltűnően kevés, de végülis vannak csodák. de nagyon nézd át a motort, ne ugorj be az eladó esetleges mézes-mázos stílusának. Te vagy előnyben, ugyanis a pénz nálad van!
Sziasztok srácok!Szétszedtem ma a nemrégiben vásárolt 80-as DT-met,és azt láttam ,hogy a hengerfej tömítés 3 lemez lapból áll és a 2 széle össze van fogatva,szilóval volt összetéve,érdemes ugyan úgy szilóval össze rakni vagy simán elég ha ráteszem és meghúzom a hengerfej csavarjait?Meg még annyit,hogy ha feltöltöm a hűtőt vízzel magától légteleníti magát,vagy van valami technika hozzá?A segítségeteket előre is köszönöm!
Üdv:Gergely
az én 80-as DT-m '95-ös volt
mitn minden más hasonló motoron, dugattyúszett, láncszett, kell ha nincs rendbe de egy ilyen felújítás után viszonylag sokáig elmegy, használattól függően.nekem nagyon sok belső kell, meg sok benzin.olajat hűtővizet vásárlás után érdemes lecserélni.
Jah, értem. Amugy köszi szépen mindenkinek.
És mi szokott tönkremenni a 80 asokon leginkább?
mégvalami , a 125ösből kiindulva írtam hogy 90 után nem gyártottak 80ast, utána jött az r-es ami már elöl hátul tárcsás, 90 előtti pedig csak elöl tárcsás(LCII-es)
85 től tárcsásak, azaz LC2.
azt írtam hogy nem vagyok benne biztos.még anniy hozzá hogy az nem feltétlen a konkrét gyártási dátum ami a felniben van nyílván valóan kicsit korábbi a felni.de ha megnézi akkor majd kiderül.
Szerintem tévedsz. nÉzd meg neten is az eldó 80 asokat. Vannak 86-tól 96 ig. Ugy tom hogy 90 feltiek már elől tárcsásak.
nem vagyok benne biztos de 90-ben már nem gyártottak 80ast. elöl hátul tárcsás? ha igen akkor lehetséges, ha csak elöl tárcsás akkor 90előtti az tuti. de a felnikben benne van, neke például 586 van írva ami azt jelenti hogy 86 májusi. ha a két felniben nagyon eltérő a szám akkor nem lehet abban sem bízni, valószínűleg felnit cseréltek.
egyébként meg a csörgéseket zörgéseket, egyenesfutást, meg úgy álltalában ugyan azt mint más motornál.
Nagyon változó..de állt 110-120 vagy még több.
Hello!
Mindent nézz meg rajta, amit általában kell egy motoron, de a legfontosabb, hogy ismerd az előéletét. Ilyen alacsony árnál leginkább az merül fel bennem, hogy lopott, de ugye, ha ismered az eladót és tudod, hogy pl 2 éve az övé, akkor nincs baj. Index szettet 4-7ezer között találsz. Ha a vezetékek megvannak( szerintem nem tépik ki) akkor egyszerűen összedugod a csatlakozókat és kész.
Sziasztok!

Uj vagyok a DT-kben, és a fórumon is.
Hétvégén szeretnék venni egy 80 as dt-t. 90 valahányas évjárat, és feltünően olcsó 80 ezer ft. (Lilás) egyit tudok róla. Mit érdemes megnézni rajta? Mivel foggalmam sincsen hogy mi szokott szétmenni DT-n. :D Meg ha pl: nicsen rajta index, mibekerül bekötni.. stb. Remélem értitek hogy mit mondok. :D
Köszönöm előre is.
103 Km/h
Hello! Yamaha DT 125R-nek mennyi a végsebessége?
h4es valamit a mi az égőt fogja azt például egy 4ütemű trabiból is lehet belerakni, az nem nagy móka, nekem nem abból van de ugyan az, egyébként tényleg semmit nem ér a h4 se.
Hülyeség,meg kér kidobni érte a pénzt!
Haverom anno Xt-be vett xenon szettet,aztán a foglalat háta nem fért el a foncsor mögött,mi is próbáltuk Dt-be,de annak sem nagyon fért el,így eladta.

Szal be kell érni ami van,max. lehet átalakítót venni kb.50ft,és H4-es izzót lehet belerakni,csak a peremén lévő fülekből köszörülni kell+nincs ami a helyére fogja,azt szigetelőszalaggal kell körbetekerni,hogy ne essen ki.
Aztán még hátrány,hogy foltban világít,nem terít mint a normál,bár lehet erősebbet visz,de nekem jobb a nagyégő mint H4!

A H4-ben 55/60-at elviszi (125R).
Oké kössz a segítséget:)