lehet, értelme nem sok, meg az élettartama sem biztos hogy annyi mint egy autóban.magában egy izzó az még kevés kell hozzá trafó is.szerintem annyit nem ér mint amenynibe fájna az egész mutatvány.
Lehet xenon izzót rakni az első lámpába?Ha igen tudnátok segiteni hogy milyen kell és esetleg hol lehet kapni?Érdekelne még ledes indexek és hátsó lámpa.Nagyon köszi a segitséget.Ezekhez kell még valami kiegészészitő hogy felszereljem?
A főhengerbe bemegy rendesen a rúd? Nekem már volt, hogy az kissé meggörbült és a szélén felakadt. Nyomtam én a féket, mint süket a csengőt, de nem akart fogni. Elhárítása egyszerű, vissza kell hajlítani. Remélem segítettem. Üdv.
szerintem okozhat dugulást ha téleg nagyon kaki akor szerintem vegyél bele fékolajat és a régit pedig nyomd átt a rendszeren legaláb is én ezt csinálnám
Olyan problémám lenne, hogy a hátsó fék hirtelen elszált és azóta nagyon taposni kell hogy fogjon. gondoltam hogy levegős, vagy h fékfolyadék, de azzal semmi gond nem volt. viszont a folyadéktartályban ilyen zselé szerű anyagot kotortam ki.
Nem tudja valaki h az mitöl lehet? vagy az okozott-e egy dugulást?
Heló
Valóban elvolt dugulva a cső.
De mikor leengedtem a vizet benzin szaga volt és kb 1 deci hiányzik...
A csőben a dugulás okozhatta az égéstérbe való víz befolyását?
A henger lelet sikoltatva és jó állapotú gyári henger fej tömítés került fel rá ami idáig tökéletesen tömített.
Sziasztok!
Szükségem lenne pár alkatrészre egy 80-as DT-be!
Index relé,hőgomba,hátsó zár az üléshez,gyújtáskapcsoló!Ha van valakinek az szóljon itt a fórumon és felveszem vele a kapcsolatot!
Üdv
Lenne egy olyan kérdésem,hogy mi lehet az oka ha az ülés alatti tartályból(kiegyenlítő tartály talán) ki löki a záró dugot?Pedig van benn víz...
92-esDt lc2 van szó.
Válaszokat vagy hozzá szólásokat előre is köszönöm
Először is bocs hogy itt spammolom a forumot csak mindig eszembe jut még valami :D
Na szóval a gyújtás is okozhatja azt hogy durrog.
Ha még van valami kérdésed vegyél fel msn-en nyugodtan és próbálok segíteni ha tudok.
Ja és nekem azért tőrt el mert nem volt lecsiszolva meg semmi. Csak belerakták azok akik összerakták és az miatt tőrt szét. A durrogást pedig az okozta hogy a gyűrű nem tömített és ezáltal szabad útja volt ott mindennek.
csepelen átvehető egy traubiért cserében
Olyan problémám lenne, hogy a hátsó fék hirtelen elszált és azóta nagyon taposni kell hogy fogjon. gondoltam hogy levegős, vagy h fékfolyadék, de azzal semmi gond nem volt. viszont a folyadéktartályban ilyen zselé szerű anyagot kotortam ki.
Nem tudja valaki h az mitöl lehet? vagy az okozott-e egy dugulást?
Várom válaszotokat!
Köszi!
Van ötletetek, hogy honnan tudnék DT 50 matricát beszerezni?
Rengeteg helyen utána néztem már a neten, de nem találtam!
előre is köszi a segítséget!
Az kétségtelen hogy bele dolgozott.
Csak arra voltam kíváncsi hogy az eldugult cső miatt vagy tömítetlenség miatt?
Valóban elvolt dugulva a cső.
De mikor leengedtem a vizet benzin szaga volt és kb 1 deci hiányzik...
A csőben a dugulás okozhatta az égéstérbe való víz befolyását?
A henger lelet sikoltatva és jó állapotú gyári henger fej tömítés került fel rá ami idáig tökéletesen tömített.
Szükségem lenne pár alkatrészre egy 80-as DT-be!
Index relé,hőgomba,hátsó zár az üléshez,gyújtáskapcsoló!Ha van valakinek az szóljon itt a fórumon és felveszem vele a kapcsolatot!
Lenne egy olyan kérdésem,hogy mi lehet az oka ha az ülés alatti tartályból(kiegyenlítő tartály talán) ki löki a záró dugot?Pedig van benn víz...
92-esDt lc2 van szó.
Válaszokat vagy hozzá szólásokat előre is köszönöm
Na szóval a gyújtás is okozhatja azt hogy durrog.
Ha még van valami kérdésed vegyél fel msn-en nyugodtan és próbálok segíteni ha tudok.