Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Teneked is van iylen táblád?Am megtaláltam köszi:)
Hello!Érdekelne ilyen kis tábla a hengerre.Van eladó még?
Fu most nem tom a nevét pedig irtam neki.De nézd végig a yamaha forumot visszamenöleg az oldalakat és meglesz mert van kép a táblárol.
Hello!Tudod h ki árul ilyen 50ccm.-es táblákat?VAgy ha itt van akkor irjon mert érdekelne
Hali yamahamoto.A dugo gyürü megadta magát.Azt kel bele veni meg tügörgöt.fürasd meg a hengert vegyél uj prox vösner vagy wiseco dugot hozzá gyürüt és tügörgöt és tömitö készleltet és már jo is.De azt megmondom h a dugo 25be kerül a furás ojan 6ezer tügörgö 2ezer na meg az öszerakás föleg ha szerelöhöz viszed.
Bár ez utobbi a jo megoldás mert lehet h a fötengej v a hajtokarod halt meg.
jocokah.Ez odabazs h csináltad.Komplet hátso fék kel rá.Az huzos lesz.Esetleg körülnézhetek neked hátha tudok szerválni de lehet he nem fog összejöni.Nem tom mennyiért adták a dt-t de tuti h sok baja lehet még.Sürgösen addel valakinek mégha csak 120értis de vigye igy .
Hali.Hát nagyon oda kell figyelni ,mert a zsarukse hüjék.Nekem volt 1 dt125 aminek a blokba 49volt gyárilag de még jo h volt vámpapirom rola külömben elviték volna eröpadra.Tanácsom ne ugy ütesd bele h 49 hanem valamejik csávo ezen az oldalon potom pénzért csinál ijne kis táblát a blokra öt keresd meg vagy te csinálj 1et.Vám papirt is kéne szerezni ha nem megy azse ojan nagy baj.De nagyon légyeges a motorod halk legyen ne heréld ki a kiput inkáb tömdbe jol.Tavaj engem elkaptak és 1böl a blokon a 49eset kereste vámpapirt nemis kért de adtam neki.Ja és indexed mindenkép legyem meg 1 tüköris Ezeket mindig kérik.Ha ez megvan akkor semi baj.
Bár az én esetemben más volt mert jogsinélkül motoroztam és nem áltam meg a jardnak.ugy huzot le a motorol mikor utolért.
Nagyon fontos h ha meglátod a jardot, mindig csinálj ugy mintha otse lenne,csak nyugodtan mintha minden oké lene a motorodal.
Amugy ezel a dologal csak az a baj h 1 esetleg 2év mulva rendszám kell majd a motorokra.Ez nagy baj lesz.mert akkor már nem fogjátok ijen könyen kijátszani a dolgot.
ja kanyarodni úgy kell ilyennel hogy az első kerék egy helyben marad
mert amúgy az utca szélessége nem elég......
ismerősnek volt az mondta állítólag a gépkönyvébe is írják
ezekben már minden kikönnyített legvékonyabb/legkisebb
lecserélte egy drz-re mert avval jobban kijön
nekem a drz nem jött be túl kicsi (méretben)
Hali jocokah.Hát nagy mákod volt h nem csatantál 1 izmosat.Eltörhetet a hátsofékben vagy a ferodol vagy valami más.Szét kellene szedni és megnézni h mi a baj.Nem kell meg ijedni nem vészes az uj ferodolozás ha téleg az kel.Valahol a képesmotoron az alkatrészekben hirdetnekis 1 uj ferodolt.A motorod beindul amugy nem csörög zörög?Mert ha igen akkor más a baj nem csak a fék.Komolyan mondom rakd fel a képesmotora h elado ne szenvedj vele.Potom lovéért kapsz 125ös dt azok jok de semikép ne elöl hátul tárcsásat vegyél mert az elektromos szelepes és nem a legjob.hátul dobos az jo mehanikus a szelep mint a cross motorban.Én azt ajálanám.
nekem ez tetszett de igazábol az SXC és SC volt ami még tetszett, azokat is kiprobálnám szivesen
két negativuma van csak az LC4nek ami nem pénzügyi, hogy iszonyat mod ráz, bár az megszokás kérdése, a tulaja azt mondta h már nem érzi, eleinte pedig nagyon zavarta, a másik meg az, hogy nem lehetett elforditani elég nagy szögben a kormányt, elsöre ez nem tetszett mert fordulás közben csak bénáztam... viszont az h akkorát rántott a 100 kilomon mikor odalöktem a kettest neki, mindent elfelejtett velem :D
sztem egy rendes lánc kibir 15-20 eezrest nála, az már ok lenne... amugy igen, tényleg pénzes a KTM, még korántsem döntöttem el mi lesz a következö, mert ki szeretnék probálni 1-2 DRZ-t, TT-t meg ilyesmiket mielött vásárlásra adom a fejem... no meg melozni is kell érettségi után ezerrel hogy legyen elég cash
hellosztok megosztok pár képet a szerelésröl .a szerencs hogy a dugó nem karistolt
SZiasztok!Van itt olyan aki a 125 R-es DT-t úton használja mint 50-es?Mik a tapasztalatok?Rendörök terén pl:)
Hello csoola.
Én is KTM-et akarok és 640-st. Nekem is volt szerencsém kipróbálni és nagyon állat.
gyűjteni kel sok-sok lét......
eléggé macerás a ktm
10 ezrenként vezérműlánc csere dugócsere stb
egy tt negyede szervízigényes és majdnem úgy megy
attól függetlenül nekem is bejött a ktm de nem vennék.......
A karbi beállítása kívülről 2 csavarral történhet. Az egyik a keverék a másik az alapjárati csavar.
Belülről fúvókacserével, vagy a súberttű állításával érhető el teljesítménynövekedés.
Beáll.:
-a keverék csavar alsó tartományban, a suberttű közép, a főfuvinak pedig felső tartományban van szerepe.
Érdemes viszafelé állítani.
Ha felső tartományban rendesen van erő, és kipörög, akkor hozzáállítjuk a főfuvihoz a suberttűt, és utána mindehhez a keverék csavart...
Állítgatás közben, érdemes a keverék csavarral mindig beállítani a tiszta indulást...
Remélem tiszta, és érthető voltam.
Neked Boti szerintem emelni kéne a suberttűn mert szerintem szegény a keveréked középtartományban, vagy ha előtte jó volt akkor a keverék csavart állítsd be.
Kb 1,5-2 fordulatra kell kitekerni a teljesen betekert állapottól.
Figyelni kell, ahogy tekered kifelé, emelkedik az alapjárat is.
Akkor jó, mikor hirtelen gázadásra tisztán felveszi a \"lapot\".
Sok sikert mindenkinek.
A karbi beállítása kívülről 2 csavarral történhet. Az egyik a keverék a másik az alapjárati csavar.
Belülről fúvókacserével, vagy a súberttű állításával érhető el teljesítménynövekedés.
Beáll.:
-a keverék csavar alsó tartományban, a suberttű közép, a főfuvinak pedig felső tartományban van szerepe.
Érdemes viszafelé állítani.
Ha felső tartományban rendesen van erő, és kipörög, akkor hozzáállítjuk a főfuvihoz a suberttűt, és utána mindehhez a keverék csavart...
Állítgatás közben, érdemes a keverék csavarral mindig beállítani a tiszta indulást...
Remélem tiszta, és érthető voltam.
Neked Boti szerintem emelni kéne a suberttűn mert szerintem szegény a keveréked középtartományban, vagy ha előtte jó volt akkor a keverék csavart állítsd be.
Kb 1,5-2 fordulatra kell kitekerni a teljesen betekert állapottól.
Figyelni kell, ahogy tekered kifelé, emelkedik az alapjárat is.
Akkor jó, mikor hirtelen gázadásra tisztán felveszi a "lapot".
Sok sikert mindenkinek.
haliho pajtik! nem DT ugyan de megosztom veletek :D mentem az elöbb egy 640 LC4es gépezettel, és BEHUGGYOZTAM, a DT-t meg majdnem betoltam utána az árokba, olyan volt mintha nem is az enyém lenne :D akarok egy LC4est :D egyszerüen olyan nyomatéka volt hogy beszartam, pedig nem tartozik a durva KTMek közé... a hangja meg áhh... feláll töle :D
nekem az eco opelnál 12-13 felé van
de inkább a 13 felé... kb 200ezer van venne
10-13 bar!
8 alatt generál....
a fulladást úgy értettem , hogy megyek mondjuk 3-asba gyengén húzom jön mindjárt 1 emelkedő picit jobban ráhúzom elkezd fulladni és amikor tökig ráhúzom akkor meg erőre kap
Itt a kép:
Hát hallod kawasakiboy.Lehet, hogy igazad van, mi9vel megint akadt egy probléma.Ma elmentem vele haverhoz.40km-re lakik innen és egész nap baszkódott volt minden baja ami eddig is.De viszont mikor beértem a falunkba egy pukkanást hallottam és befogott a hátsófék.Azt hittem hogy defekt vagy valami.Megjegyzem ez 80-as tempónál történt, szóval elég húzós volt.Lenéztem, láttam, hogy a keréknek semmi baja.Letámasztottam a motort és körbe néztem.Észre vettem hogy a hátsó féknél ketté van törve valami (asszem ferodornak hívják).Egy kép segítségként.Segítsetek légyszi, hogy mitől törhetett el? És hogy mennyibe kerül egy ilyen? Köszi a segítséget.
Nem ide tartozó kérdés de hátha tudtok segiteni.Egy átlagos szivó benzines injektoros 1.4-es 105 lovas kocsiban mekkora nyomásnak kell lenni a motorban?Rover 414i-ről lenne szó