Megnéztem a rezonátort, nem látom rajta a beavatkozás nyomát, de a szervizben valami folytást kiköszörültek. Ki lehet szedni a rezóból úgy hogy azt nem vágják szét? Egy 2006-os DTről van szó.
70ccm-es hengerhez javasolták a szervizben a nagyobb karbit. De kb 40 e forint Dell orto Racing karbi. Szerintetek megéri megvenni? Mennyit fog adni a motornak?
Keresek 125r km órához napiszámlálót forgató kis műanyag tekerőt,akinek netán lenne eltört,rossz km órája,és megválna attól a műanyag izétől jelképes árért,annak nagyon örülnék!
Allitolag a 2003-as DT-k (mint az enyem is) le van fojtva az elodeihez kepest. Ezt ranezesre egy ismerosom a karburatorra pillantva allapitotta meg, ugyanis nagyon kicsinek talalta a szivotorkot. Azt mondta azert nem megy ez ugy mint ahogy szeretnem, mert kicsi az atmero es nem kap elegendo levegot, emiatt erzem en gyengenek.
Ezt a szivotorkot vagymit lehet kulon nagyobbat venni, vagy teljes karburatort lehet csak? Esetleg ezeknek az ararol felvilagositana valaki?
Elore koszonom a valaszokat!
Sokan írtátok hogy az én problémámnál a gyújtás lehet a bűnös, most megnéztem és nem tapasztaltam semmi különlegeset. Ám amikor leszedtem a karburátort a lendkereket el tudtam kézzel forgatni amit ha jól tudok nem lenne szabad hogy forogjon a tekeréstől. Szinte ellenállás nélkül elfordult. Ez normális dolog? Mert szerintem nem lenne szabad, a kompressziónak csak meg kellene fognia. Ha ez lenne a baja akkor valami hajtókar törhetett el szerintem vagy ilyesmi és ezért durrog a kipufogó is.
Kérdésem az lenne hogy annak a lendkeréknek szabad lenne-e forognia ha kézzel tekerni próbálom? Ez okozhatja-e esetleg a durranásokat a kipufogóból?
Én többet erről nem tudok mondani mint azt hogy leveszed és belenézel...
SZOMBATHELYEN szokott motorozni valaki egy kék-fehér 125-ös DT-vel! Nincs itt a fórumon véletlenül?
Áramot jó hogy nem kap... Nem akarok hülyeséget írni vagy pontatlanul valamit ezért bemásolom! Így működik: A rezonátor működésének fizikai alapja röviden a következő: ahogy a hengerteret elhagyó kipufogógázok nyomáshulláma a diffúzorhoz (a gázok áramlási irányához képest táguló kúphoz) ér, egy negatív nyomáshullám, azaz erőteljes szívás indul el a hengertér felé, ami gyorsítja a kipufogógázok távozását. Ez eddig nagyon kedvező a számunkra, hiszen gyorsan és hatásosan kiürítjük a hengerből az elégett gázokat. Kellő pillanatban azonban véget kell vetnünk ennek a szívási folyamatnak, hiszen az átömlőkön érkező friss keverék is a kipufogógázok után zúdulna, és nem kis részük kihasználatlanul távozna a kipufogón. A nyomáshullámok hangsebességgel közlekednek, és miután a középrészen áthaladtak, a konfúzornak (a szűkűlő kúp) ütköznek, visszaverődnek onnan, és a hengertér felé veszik irányukat. (A hang is nyomáshullámok sorozata, amelyek, mint ismeretes, ha falba ütköznek, visszaverődnek. Visszhang-hatás). Ez a pozitív nyomáshullám egy rövid időre megfordítja az áramlás irányát, és a könyökcsőbe kiszökött friss keverék visszaáramlik a hengertérbe, nem hagyjuk tehát veszendőbe menni a már könyökben utazó friss keveréket, hanem visszatöltjük a hengerbe.
Ezt a szivotorkot vagymit lehet kulon nagyobbat venni, vagy teljes karburatort lehet csak? Esetleg ezeknek az ararol felvilagositana valaki?
Elore koszonom a valaszokat!
Kérdésem az lenne hogy annak a lendkeréknek szabad lenne-e forognia ha kézzel tekerni próbálom? Ez okozhatja-e esetleg a durranásokat a kipufogóból?
2., ha tudod mérd meg a kompressziót
ha nem megy a 2-es pont akkor az 1-es lép életbe
Üdv
http://yamahadt.cenebit.biz/to...
Valaki tudna segíteni h. honnét tudnék dt-hez küllőket rendelni?
SZOMBATHELYEN szokott motorozni valaki egy kék-fehér 125-ös DT-vel! Nincs itt a fórumon véletlenül?
Hallottam már olyat, hogy a rezonátort ki kell belezni és sokkal erősebb lesz a motor. Honnan lehet tudni, hogy benne van-e vagy nem?
És ez a kiszívórendszer hogyan működik, mert áramot nemkap az biztos.
DT50 (2006)-ban hol találhatóak fojtások, és honnan lehet tudni, hogy benne van-e még?
A rezonátor érdekes zörgő hangokat ad. Ez normális? Mi az értelme a rezonátornak?
Köszi!
Beni