Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lehet, hogy ez nem ebbe a fórumba való, de ha a légkiömlők mögé szeretnék fémrácsot, azt hogyan tudom jól felfogatni a műanyagra?
Megnéztem a rezonátort, nem látom rajta a beavatkozás nyomát, de a szervizben valami folytást kiköszörültek. Ki lehet szedni a rezóból úgy hogy azt nem vágják szét? Egy 2006-os DTről van szó.
70ccm-es hengerhez javasolták a szervizben a nagyobb karbit. De kb 40 e forint Dell orto Racing karbi. Szerintetek megéri megvenni? Mennyit fog adni a motornak?
Keresek 125r km órához napiszámlálót forgató kis műanyag tekerőt,akinek netán lenne eltört,rossz km órája,és megválna attól a műanyag izétől jelképes árért,annak nagyon örülnék!
Allitolag a 2003-as DT-k (mint az enyem is) le van fojtva az elodeihez kepest. Ezt ranezesre egy ismerosom a karburatorra pillantva allapitotta meg, ugyanis nagyon kicsinek talalta a szivotorkot. Azt mondta azert nem megy ez ugy mint ahogy szeretnem, mert kicsi az atmero es nem kap elegendo levegot, emiatt erzem en gyengenek.
Ezt a szivotorkot vagymit lehet kulon nagyobbat venni, vagy teljes karburatort lehet csak? Esetleg ezeknek az ararol felvilagositana valaki?
Elore koszonom a valaszokat!
Ja, és természetesen akkor meg is van a hiba, hogy miért durrogott.
Nem foroghat, csak a főtengellyel együtt! Valószínűleg elnyíródott az éked.
Sokan írtátok hogy az én problémámnál a gyújtás lehet a bűnös, most megnéztem és nem tapasztaltam semmi különlegeset. Ám amikor leszedtem a karburátort a lendkereket el tudtam kézzel forgatni amit ha jól tudok nem lenne szabad hogy forogjon a tekeréstől. Szinte ellenállás nélkül elfordult. Ez normális dolog? Mert szerintem nem lenne szabad, a kompressziónak csak meg kellene fognia. Ha ez lenne a baja akkor valami hajtókar törhetett el szerintem vagy ilyesmi és ezért durrog a kipufogó is.
Kérdésem az lenne hogy annak a lendkeréknek szabad lenne-e forognia ha kézzel tekerni próbálom? Ez okozhatja-e esetleg a durranásokat a kipufogóból?
HAHÓ!Senki semm tudja honnét tudnék dt hátsó kerékbe küllőt szerezni?
A képen látható pirossal bekeretezett részt ki kell vágni?
De azt s perforált lemezt a kipufogócső elejében,azaz a hengerhez csavarozható végében keresd (agyonfúrkált lemez).
1., szerintem vidd el szerelőhöz
2., ha tudod mérd meg a kompressziót
ha nem megy a 2-es pont akkor az 1-es lép életbe

Üdv
Hali!
Valaki tudna segíteni h. honnét tudnék dt-hez küllőket rendelni?
Esetleg valami perforált lemezt vagy ilyesmit ha észreveszel az lesz a fojtás!
Én többet erről nem tudok mondani mint azt hogy leveszed és belenézel...
SZOMBATHELYEN szokott motorozni valaki egy kék-fehér 125-ös DT-vel! Nincs itt a fórumon véletlenül?
Értem! Köszi szépen!

Hallottam már olyat, hogy a rezonátort ki kell belezni és sokkal erősebb lesz a motor. Honnan lehet tudni, hogy benne van-e vagy nem?
Áramot jó hogy nem kap... Nem akarok hülyeséget írni vagy pontatlanul valamit ezért bemásolom! Így működik: A rezonátor működésének fizikai alapja röviden a következő: ahogy a hengerteret elhagyó kipufogógázok nyomáshulláma a diffúzorhoz (a gázok áramlási irányához képest táguló kúphoz) ér, egy negatív nyomáshullám, azaz erőteljes szívás indul el a hengertér felé, ami gyorsítja a kipufogógázok távozását. Ez eddig nagyon kedvező a számunkra, hiszen gyorsan és hatásosan kiürítjük a hengerből az elégett gázokat. Kellő pillanatban azonban véget kell vetnünk ennek a szívási folyamatnak, hiszen az átömlőkön érkező friss keverék is a kipufogógázok után zúdulna, és nem kis részük kihasználatlanul távozna a kipufogón. A nyomáshullámok hangsebességgel közlekednek, és miután a középrészen áthaladtak, a konfúzornak (a szűkűlő kúp) ütköznek, visszaverődnek onnan, és a hengertér felé veszik irányukat. (A hang is nyomáshullámok sorozata, amelyek, mint ismeretes, ha falba ütköznek, visszaverődnek. Visszhang-hatás). Ez a pozitív nyomáshullám egy rövid időre megfordítja az áramlás irányát, és a könyökcsőbe kiszökött friss keverék visszaáramlik a hengertérbe, nem hagyjuk tehát veszendőbe menni a már könyökben utazó friss keveréket, hanem visszatöltjük a hengerbe.
Szóval ha csörög, meg rezek, akkor az szívás? Már láttam olyan motort is amin nem volt semmi kipuf, mégis ment mint állat.

És ez a kiszívórendszer hogyan működik, mert áramot nemkap az biztos.
A rezónak az a szerepe, hogy kiszívja az elégetett keveréket a hengerből, de csak azt! a frisset már ne.Ezért áll egy diffúzorból és egy konfúzorból.
Sziasztok!

DT50 (2006)-ban hol találhatóak fojtások, és honnan lehet tudni, hogy benne van-e még?

A rezonátor érdekes zörgő hangokat ad. Ez normális? Mi az értelme a rezonátornak?

Köszi!
Beni
Valakinek van YAMAHA DT 80ashoz VÉGDOB?
Hát ezt ugye nem tudhattam.
ja és persze köszönöm szépen a válaszokat, remélem csak tényleg egy kábellal van baj
A gyertya az zsír új, minden ilyen alkatrészt kicseréltem rajta