Jocokah.nekem volt 2db 80as dt de nekem max 3.5öt evet.Valami baj lehet a porlasztod alapjártai beálitásával.
Nekemis volt 1 ijen dtm ami 5öt evet 11honap ut5án megadta magát a dugoja.Ha a tiedben aligvan kompresszio akkor tuti h a dugo szar és ezért eszik sokat.De lehet h a membrán szar és ezért.
Ha több részlet érdekel keresmeg mywipen.Németh Zoltán várpalota.
Lécci válaszoljatok.Akinek van 80-as DT-je az mondjon valamit, hogy mennyit eszik mert az enyém 5 litert pakkor is ha nem húzom neki nagyon.Ja és teljesen gyári.Minden fojtás benne van elvileg.
Szokásos:
csörgés a blokkból,első telók/hátsóvilla kottyanásai,power rendesen működik-e,sebességváltó egyesével pontosan/könnyen veszi a sebességeket fel-le
A 70-es szetthez, elég a 17,5 vagy 19-es karbi...
Egümotors, scootershop, vagy scooterracing...itt találsz kedvedre valót, csak nézd meg milyen van a mocin...
A 40-et én soknak találom...Én 10-ért vettem 17,5 Motoforce karbit a robira ÚJONNAN! Keresss............
sziasztok!
hogy kell a pover szelepet a hengerbe betnei ugy hogy rendesen nyisson meg zárjon emg a fésünek hog kell álnia?
mer nekem nem akar összejöni
segitséget kérek
elöre is köszönöm a válaszokat
krisz
Viszont vagy még egy problémám.Rengeteget eszik a motor.80-as létére simán bekapja az 5 litert.A gatyám is benzinre megy.Mostanában már anyámék finanszírozzák a benzint és ez nekik nem nagyon tetszik.Szal, hogy lehetne vele valamit csinálni? Természetesen úgy szeretném, hogy teljesítmény vesztés meg ne nagyon legyen.Meg gondoltam a sport kipura, hogy veszek rá. De akkor meg még többet enne nem? De jobban is menne az tuti.
Hát ja nem biztos hogy az. De amúgy úgy vettem észre hogy a mosás után baszódott el a gyertya.Nem tom már én sem.De már végülis nem is lényeg ha nem csinálja tovább.
Nekem is ez volt!Haverral mentünk motorozni megálltunk pihenni.Aztán amikor furdultunk vissza olyan 5 ezernél pöffent egyet aztán esett vissza a fordulat még vagy 2-t és kész.Szerencsére nem volt nálam se gyertya se kulcs.Úgyhogy a faluban kértünk egyet.Kiszedtem a gyertyát nem volt semmi baja szikra volt nem volt beköpve.Visszaraktam aztán mentem vagy 2-3 percig és megint.Úgyhogy haverék hoztak újat.Szerintem az anód vagy a katód megsérült és üzemi hőmérsékleten nem volt jó mert hidegen teljesen jó volt.Haveréval simán ment.Vettem bele egy másik gyertyát és azóta simán megy már van benne 300km.Lehet akkor sérült meg a gyertya amikor belemntem egy olyan lyukba amiben a fél kerék eltűnt Sőt szerintem biztos.Úgyhogy nembiztos hogy trafó!
Az én DT-m is finnyás a gyertyára, vehetek én bele újat, régit, tuti, hogy kb. 8-ból 1 lesz neki tökéletes. Komolyan. Vagy kihagy, vagy rúgásra nem indul, vagy dadog, nagyfordulaton baszakszik, nem pörög fel, stb. A gyári előirt NGK BR9-es volt a legszarabb Most nem tudom milyen van benne, ezzel most épp azt játssza, hogy rúgásra nem indul.....
Attól hogy új a gyertya, lehet szar is. Gyártanak selejtet is. Ha viszont sűrűn beszarik a gyertya, a probléma máshol keresendő. Én is pont ezzel szenvedek, lehet hogy a trafó lesz a szar.
Na jó a drágaságom!:D
Hihetetlen, hogy mennyire ki tud ba**ni az emberrel egy motor.
Felhívtam havert, hogy mi lehet a baja mondta,hogy takarítsam ki a levegőszűrőt.Mikor megcsináltam akkor már tolásra beindult csak utána hebegett habogott. Gyertya ki, szikra volt így hát gyertyát cseréltem, és lám az első rugásra beindult. Kérdésem: a gyertya új volt és szikra volt akkor mi lehetett a baja a gyertyának?
Nekemis volt 1 ijen dtm ami 5öt evet 11honap ut5án megadta magát a dugoja.Ha a tiedben aligvan kompresszio akkor tuti h a dugo szar és ezért eszik sokat.De lehet h a membrán szar és ezért.
Ha több részlet érdekel keresmeg mywipen.Németh Zoltán várpalota.