Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jocokah.nekem volt 2db 80as dt de nekem max 3.5öt evet.Valami baj lehet a porlasztod alapjártai beálitásával.
Nekemis volt 1 ijen dtm ami 5öt evet 11honap ut5án megadta magát a dugoja.Ha a tiedben aligvan kompresszio akkor tuti h a dugo szar és ezért eszik sokat.De lehet h a membrán szar és ezért.
Ha több részlet érdekel keresmeg mywipen.Németh Zoltán várpalota.
de hogy a francba? egy 80-as motor 5-öt...pfffff....
nekem a huszonötös megeszik 7et 8at lazán, te akkor ne is panaszkodj
Lécci válaszoljatok.Akinek van 80-as DT-je az mondjon valamit, hogy mennyit eszik mert az enyém 5 litert pakkor is ha nem húzom neki nagyon.Ja és teljesen gyári.Minden fojtás benne van elvileg.
Szokásos:
csörgés a blokkból,első telók/hátsóvilla kottyanásai,power rendesen működik-e,sebességváltó egyesével pontosan/könnyen veszi a sebességeket fel-le
Sziasztok!Lecserélem a motoromat egy 125 R-re.Mik a tapasztalatok.van valami betegségük ezeknek a DT-nek?Mit kell nagyon megnézni?:)
Milyen karburátor van gyárilag a Yamaha DT50R 2006-os évjáratú motorban? Pontos adatok kellenének.
DT 125 LC2 höz kéne nekem légszűrő szivacs, mert van rajta egy szakadás,vagy mivel tudnám megragasztani?88 as évjárat.
A 70-es szetthez, elég a 17,5 vagy 19-es karbi...
Egümotors, scootershop, vagy scooterracing...itt találsz kedvedre valót, csak nézd meg milyen van a mocin...
A 40-et én soknak találom...Én 10-ért vettem 17,5 Motoforce karbit a robira ÚJONNAN! Keresss............
100km-ig csak 8000rpm...utána nyelezheted...
Tartalékra is kell néha fordítani a benzincsapot!
Sziasztok!

Hol lehet sportkipufogót kapni dt125-re?
Aki tud ilyet lszi. válaszoljon!
eldó 125 R henger ! 15 e 58as hüvelyezve nem volt még
sziasztok!
hogy kell a pover szelepet a hengerbe betnei ugy hogy rendesen nyisson meg zárjon emg a fésünek hog kell álnia?
mer nekem nem akar összejöni
segitséget kérek
elöre is köszönöm a válaszokat
krisz
Viszont vagy még egy problémám.Rengeteget eszik a motor.80-as létére simán bekapja az 5 litert.A gatyám is benzinre megy.Mostanában már anyámék finanszírozzák a benzint és ez nekik nem nagyon tetszik.Szal, hogy lehetne vele valamit csinálni? Természetesen úgy szeretném, hogy teljesítmény vesztés meg ne nagyon legyen.Meg gondoltam a sport kipura, hogy veszek rá. De akkor meg még többet enne nem? De jobban is menne az tuti.
Hát ja nem biztos hogy az. De amúgy úgy vettem észre hogy a mosás után baszódott el a gyertya.Nem tom már én sem.De már végülis nem is lényeg ha nem csinálja tovább.
Nekem is ez volt!Haverral mentünk motorozni megálltunk pihenni.Aztán amikor furdultunk vissza olyan 5 ezernél pöffent egyet aztán esett vissza a fordulat még vagy 2-t és kész.Szerencsére nem volt nálam se gyertya se kulcs.Úgyhogy a faluban kértünk egyet.Kiszedtem a gyertyát nem volt semmi baja szikra volt nem volt beköpve.Visszaraktam aztán mentem vagy 2-3 percig és megint.Úgyhogy haverék hoztak újat.Szerintem az anód vagy a katód megsérült és üzemi hőmérsékleten nem volt jó mert hidegen teljesen jó volt.Haveréval simán ment.Vettem bele egy másik gyertyát és azóta simán megy már van benne 300km.Lehet akkor sérült meg a gyertya amikor belemntem egy olyan lyukba amiben a fél kerék eltűnt Sőt szerintem biztos.Úgyhogy nembiztos hogy trafó!
újat nemtom hogy lehet-e venni, esetleg Yamaha szalonban, használtat meg bontókban kapsz.
vagy: Gróf László, Vértestolna
vagy:ebay
Az én DT-m is finnyás a gyertyára, vehetek én bele újat, régit, tuti, hogy kb. 8-ból 1 lesz neki tökéletes. Komolyan. Vagy kihagy, vagy rúgásra nem indul, vagy dadog, nagyfordulaton baszakszik, nem pörög fel, stb. A gyári előirt NGK BR9-es volt a legszarabb Most nem tudom milyen van benne, ezzel most épp azt játssza, hogy rúgásra nem indul.....
Most határoztam el, hogy veszek egy trafót ha ezt fogja csinálni.Mennyi lehet egy trafó? és a neten hol lehet venni?
Majd írd le légyszi hogy mire jutottál, én is ezzel szarakodom és már a pöcs kivan hogy 100 km-t bír ki egy gyertya
De nem lehetett gyári hibás mert majdnem 1 hónapja vettem. Eddig ment vele.Most baszódott el.De a trafó lehetséges. Köszi a választ.
ha 500 km-t beletolsz óvatosba az elég lasz talán.
Attól hogy új a gyertya, lehet szar is. Gyártanak selejtet is. Ha viszont sűrűn beszarik a gyertya, a probléma máshol keresendő. Én is pont ezzel szenvedek, lehet hogy a trafó lesz a szar.
Na jó a drágaságom!:D
Hihetetlen, hogy mennyire ki tud ba**ni az emberrel egy motor.
Felhívtam havert, hogy mi lehet a baja mondta,hogy takarítsam ki a levegőszűrőt.Mikor megcsináltam akkor már tolásra beindult csak utána hebegett habogott. Gyertya ki, szikra volt így hát gyertyát cseréltem, és lám az első rugásra beindult. Kérdésem: a gyertya új volt és szikra volt akkor mi lehetett a baja a gyertyának?