Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát a hengerfej tömítésre én is gondoltam már, mert mikor szét volt szedve akkor láttam a hengerfejtömítésen h hát ez nem egy mai darab.De egy ideig jó is volt, aztán elkezdet csöpögni a tartálynál a víz..Látom te Bp.-ti vagy, nem tudsz nekem esetleg egy címet adni ahol tudok hengerfejtömítést venni?
A kiegyenlítő tartályhoz 2 cső csatlakozik a felső amin elvileg a fölösleges víz, levegő távozna az becsatlakozik a vázba most azt nézd meg hogy a váz nincs-e eldugulva mert ugye akkor nem tudja odanyomni a felesleges vizet ergó más itat keres magánat akkot meg kinyomja a kupaknál.
De az is lehet hogy vagy a hengerfej vagy a hengertalptömítés elszállt és bedolgozik a víztérbe, de esetleg az is lehet hogy el van repedve a hengerfejed nyomáspróbázni kellene hogy ezt kizárjuk....
Lehet nálam is az a baj hogy el van repedve a hengerfej mert azt még nem néztem.
Az tuti,hogy nyoma van, de a moci így is nagyon megy.
én is 50esként akarom majd használni a dt-t mert A1et már nem akarok tenni inkább majd 250ig vannak amúgy kötekedős rendőrök, haveromnak van egy 50es suzuki rmx-e és vele is kötekedtek múltkor h hova sikerül beütni azt h 50? meg ilyenek...remélem linkaska-nak igaza van és ha normálisan megyek nem kötekednek
Hali mindenkinek!
Segítsetek, még mindig a vizemmel van a gond! Az a problémám vele h mikor be indítom a mocit akkor alapjáraton szépen el megy és nem is jön a víz sehonnan.De ha megpörgetem kicsit akkor a hűtővíz kiegyenlítő tartályon keresztül nyomja ki a vizet.:( Pedig már ki lett pucolva a hűtő, a át lettek nézve a csövek, mikor újra töltöttem vízzel, le lett légtelenítve és megint ezt csinálja.:( Ha vki tud ezzel kapcsolatban vmit légyen szíves írja le nekem! Lehet minden hozzászólás segíthet...Előre is köszi mindenkinek..
Nem érzed, h baja volna, de ha belenéznél, akk látnád, h elég erősen berágódott a dugó. Én is jártam így, bár nekem az olajzás adta meg magát. Igazából nem nagy gond, csak az már nem tökéletes
Na és azt áruld már el, h egy 750-es DR-re rendszám nélkül hogy kötsz biztosítást? Merthogy az 50esnek már nem igazán megy el! Kell alváz, és motorszám, köbcenti, forgalmi száma, rendszám...stb
Jobb az, ha rendszámos, és nincs jogsid. Viszont ha van mondjuk M, vagy B, akkor már elvileg nem kategóriához tartozó jármű, 3 pont. Asszem
Valaki állított már az olajzáson? Mennyivel kell növelni a hézagolót, hogy 10-15%-al több olajat adjon?
megprobálom akkor igy öszerakni
köszönöm elöre is
aha értem , kösz
aza kis horony azé van hogy ahogy forog a lerakodott ganyét az kaparáazs afel tisztitás céljára szolgála horony
a képen valamenyire lcik hogy kell bene lenia a power szelepnek
ja meg anyit akarok hogy , egy rendszámos 125-ös motora menyit kel átlagba fizetni egy évre ijenek re gondolok biztositás meg müszaki stb
Én beszéltem vagy 5 rendőrrel és aztmondták hogy a biztositás a legfontosabb mert ha kárt okozol igy betudják hajtani.Pl: 2 éve 2 haverom ment egy helyre földúton de átkellett menni a főúton meg egy kis mellékúton is.Ott álltak a rendőrök.Az egyiknek KX125 a másiknak Suzuki DR750.Látták hogy nem huligánkodnak megállitották őket és az annyira nem baj hogy nincsen rendszám de biztositás jó lenne ha volna.Mind a 2-t 45-re + 5hónapig elvették a B-s jogsit.Meg amúgy beszélgettem már más településen rendőrökkel is és mondták hogy ha nem rendszámos a gép ha nem mész gyorsan nem majomkodsz van bukó meg biztositás akkor nincs probléma.
van itt olyan akinek rendszámos a mocija de nincs jogsija és és volt találka a jardokal , ijenkor mit csinálnak általába? ezel anyit akarok hogy az a job ha rendszámos de nincs jogsim , vagy nem rendszámos és még jogsim sincs
sziasztok
tudna nekem valaki segiteni abban hogy ha a dt 125.R-be a szelepet hogy rakjuk bele a hengerbe ahogy nyit me zár?meg mi a szerepe a szelepen lévő horonynak?
segitsetek
közönöm elöre is!
krisz
na de egymás után kettő is?
Tegnap alattunk is megszorult a dugó, de rendesen. Három perc múlva rárúgtam és gond nélkül indult, szinte egyből volt alapjárat is. Azóta mentem vele kb 30Km-ert, de nem tapasztalok semmi különöset. Amúgy pont 1000Km van a dugóban, mert az elődje szétolvadt( akkor tettem is fel ide róla képet) és most lett először meghajtva erősebben. Úgy látszik, még mindig vigyázni kell vele, nincs bejáródva.( ugye nem ehhez lett fúrva a henger)
Lehet hogy pont egy selejtes gyertyát fogtál ki előfordul.
Mi volt a problem?
Nekem meg rosszul rakta vissza a olajcsövet a szerelő és igy több kárt csinált mint hasznot... azóta magam szerelem a motorom..
Nekem is volt ilyen egyszer! 70es Polini szettes Aprilia Tuaregemmel mentem haza és kb 40kmerre az uticélomtól megszorult... A legidegesítőbb az volt hogy annyin múlt az egész hogy nem volt bilics a különolajzás kábelén és lecsúszott a helyéről...
jaja ismerös.
Am rájötem mitöl folyik el a kiegyenlitöböl a viz.. mekora sz**pás...
jaja egy darabig nem lesz motorzás na meg a pénz lesz vagy 40 e ft ha szerencsém van
hát azért csak van gond mert ez nem tetszik nekem, de tanácstalan vagyok, gondoltam arra hogy a trafó szar, de mittudomén.de mondom mindig a legrosszabbkor adja meg magát, amikor sietnem kéne egy kicsit.