Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

helló lebar, engem érdekelne a gumi, most is ilyen van a motoromon, csak kopott. mennyiért árulod?
Sziasztok.
Szerintettek meddig lenne érdemes járatni a motort ? (dugó csere után )
Sziasztok

valki ne tudja hol lehtene venni dt re idomszettet a dt 125 ös 94 évjárat bontóból is jó lenne
sziasztok
Van egy duro márkáju utcai enduró gumim! 120/90-80
500 km nem futott! Sürgős
Tel:06203386215
msn:lebar14@freemail.hu
Helló!
Csak úgy érdeklődés képen kérdem, hogy a DT-RR és DTX 125 mennyit megy, és kb hány másodperc alatt vannak 100-on ?
Köszi a gyors választ! Így már kezd alakulni nagyjából, hogy mennyibe lenne a motor! És mit érdemes venni bele? Vegyem meg a prox dugót mert az tartósabb? eddig simsonoztam csak már unom
1,főtengelycsapágy párban ~ 15e
2,dugó 5e - prox 20e (ebben van gyűrű mindkettőnél)
3,tűgörgő ~ 5-6e

Meg kötekedik az a fajta amelyik kötekedni is akar!

Remélem tudod mindenre a választ!
Hi!
Nem válaszolt senki nekem:( :D, akkor még1x: főtengelycsapágy,dugó,gyűrű,tűgörgő kb ezek cserések kb mennyiből tudnám felújítani így belülről? rendőrök nagyon szoktak kötekedni?
igen ez csak hüvejezés ott a telcsi szám azon probáld
Lehet akar egy 50-es hüvelyt a 125-ös hengerbe a rendőrök miatt
miért kell hüvelyezni?
sokkal olcsóbb fúrni
ha nagyon ko a henger venni egy használtat és azt fúrni
fele árban leszel kb......
www.pinkmotors.hu athena tömitésszett a motoromhoz 7900ft
Köszi a segítséget!
Nincs valami honlapja a helynek vagy valami?
Csak hüvelyezés, ebben nem volt benne a dugó stb... ?
azt tudja valaki hogy neten lehet e rendelni tömítésszettet?amiben mindenfajta tömítés benne van.
hellosztok ara szeretnék választ hogy, mért szoktak dugott rakni a kipuba ?
köszi.hnap megmókulom.
Meg nekem most csinált ugyanezt,mikor estem vele,nekem az egyik összefogató csavar esett ki alulról,mert 2 részből tevődik össze a kapcsolóegység,nem bonyolult,nem lehet elkúrni,összetevésnél max játszani kell vele hogy merre állt a műanyag belül,de 2 eshetőség van,de lehet nm is lehet fordítva betenni,nem emléxem már rá.
Le kell szedni lámpát,meg lehet jobb elérhetőség miatt a műszerfalat is.
Gyújtáskapcsolóban alul van egy műanyag hídszerű érintkezős bigyusz,azt forgatod lényegében a kulccsal.
Vagy az eltört/elmozdult helyéről és összezár feleslegesen,vagy lehet az egész gyújtáskapcsoló fel van lazulva,és ahogy elmozdul jobbra-balra és zárja,feltéve ha régebben korrektül működött.
Hali,
Megtudná valaki nekem mondani, h mitöl van h a Dt-m gyújtás nélkül is beindul? benzincsapot elforditom, a kulcs nincs is bent, és 1-2 rugásra beindul. Vagy ha a kulcs bent is van és Off ra rakom nem áll le. csak a vészleállítóval tudom leállítani. Ha valaki tud segiteni légyszi irjon.köszi.
Okés köszi.De akkor is még mindig nem értem, hogy a mosástól hogy szívta fel magát olajjal?
Egy ötlet:
gyertya ki,ha van féktisztító spréd akkor azt fújsz bele egy adagot,vagy benzint,de abból ne nagyon sokat,aztán így kivett gyertyánál rárúgsz jópárat,majd próbálod gyertyával normálisan.
Ha beindulna,akkor húzd oda neki,hagy dolgozza ki az olajat meg miegyebet,de ha veszi a fordulatot ne húzd csutkán tovább,mert hidegen akkor csak ártasz neki!
Indítás szívatóval persze.
Jó erre én is gondoltam.
De ez a mosástól mér lehet? Mert arról gőzöm nincsen. De amúgy az olajat azt hol tudom állítani?
Hát havernak is ez volt, több olajat kapott a moci..... próbáld meg azt....
Csőcső.
Valakinek van DT80ashoz feszültségszabályzó?
De működőképes kell.. :)
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni.Egyik délután neki álltam lemosni a motort.
Mosás után mindig szarakodott egy jó órácskát, de most már 3 napja be sem indul. Szétszedtem a karbit és nekem minden jónak tűnt benne.Kiszedtem a gyertyát, és láttam, hogy tiszta olaj.Megtakarítottam.Beindult, de kb 5-10 mp után leállt. Megint megtakarítottam és megint ugyan azt csinálta.Egyértelmű, hogy beköpi a gyertyát.De mitől lehet? Talán az olajzással van baj? Túl sok olajat kap? Vagy a gyújtással van a baj? Talán az, hogy bele ment a víz? Köszi a segítséget előre is.