Hello!
én még amatőr vagyok,szóval bocs a kérdésért,de kb mennyiért lehet megoldani azt,ha egy dt 125-nek kopog a hajtókar csapágya?vagy egyáltalán nagy baj az?
válaszokat előre is köszi
125-ös 2T Husqvarna Wr-ről volt szó a hszban. Azt szeretne venni a srác. Azért írtam ezeket. Egyébként 50üóránként cserélem. Az kb 3000km nem felel meg egy normál utcai motornál.
alapjában tisztában vagyok hogy 2t ben érdemes sőt kell a dugót a gyűrűvel együtt cserélni ! 4 ütemben sokat elmegy egy dugó ! drága dolog 40 üó ként cserélgetni 45 ft szettet ! a 2ütem más másfészer annyit pörög csak felső fordulatszámban megy igazán ! azért a 4t már alacsony tartományban tol azért itt a kopás nem olyan mint 13ezernél !
Gondolom, hogy a szelepek még a gyáriak, mert a 2T-ben nem sok van .
Egyébként meg érdemes a dugót gyűrűt egyszerre cserélni! Használattól függően, persze, hogy el lehet menni vele sokat. (dt-vel kb 20ekm!)
Nekem is van egy KX125-öm, épp most kell felújítani a himbát, (mert már van egy kis lógása ) 24e, lengőkart kb 14e, dugót-gyűrűt cserélni kb25e, tömítések, olaj még egy 10-es. csak azért, hogy ne álljon meg sosem alattam
Ez is egy versenymotor, és ezeket azért kell cserélni, mert elérték az üzemórát...legalábbis felénk így szokás
Én tulajdonosként és aktív használóként mondom hogy 5 éves motoromban eredeti dugó hajtókar szelepek csapágyak stb ! amit én cseréltem az egy gyűrű készlet volt 6950ft értékben ! motorikusan ennyi ! ami még drágább az a láncszett ! 25 ft komplettan egy jobb lánccal ! egyéb kopó alkatrészek árain nem nagy a különbség tudom hisz van egy 125rem is !
A WR-egy versenyenduro (majdnem cross blokk enduro vázban). Bivalyabb jobban megy, DE többet kell szevizelni!
--- Minden poros motorozás után légszűrőmosás és olajozás (ez a DT-nél sem árt!), gyakori olajcserék, dugócserék, odafigyelés az üzemórákra!
Sajnos itthon nem nagyon lehet találni olyat, ami nincs lestrapálva! Szerintem csak akkor vegyél, ha még van tartalékpénzed (vagy apunak) a szervizelésekre!
az olaj lámpa üresben vilégit sebeségeb rakod el kel hogy aludjón
akkor szok piros lenni ha kevés az olaj vag ybe villog akkor kevés az olaj d e aazal még hogy pirosban van 200 km lazán el lehet még vele menni cska trartájt kell figyelni oldallt
Hirdetés megtekinthető itt(Képekkel): Yamaha DT 125 Supermoto