Sziasztok! Tudom, h milliószor feltett kérdés és már rengetegszer levolt írva de milyen motor olajt ajánlanátok? és ez milyen árban van körülbelül? Most nem tom, h milyen van benne de nyugodtan keverhetem ugye?
Hi!
Lenne egy-két kérdésem 125ös dt-kel kapcsolatban:D mert van egy ismerősöm aki kb 100ezerért eladná az övét nemtom hanyas évjárat 90es évek beli kb, és azt szeretném tudni h kb mennyiből tudnám felújítani?(úgy h legalább 20-25ezer km-t kibírjon majd)és kb mennyit zabál ha lightosan megyek vele?:D (nem 40nel hanem mondjuk 80-90nel) még nem biztos a vétel csak gondolkodom rajta úgyh jól jöhet pár tanács
de mondjuk ha már megvan kopva a henger fala hiába veszel bele újy gyűrűt mivel az nem szabályos kör alakban kopis de az új gyűrű kör alakú így a hézagnál elfog menni a kompresszió és adtál a szarnak egy pofont
Jah meg egy ellenérv, ami az eszembe jutott...
Adott egy dízel szgk, ami 30 baron üzemel:
Kehes a motorja, de Te egy gyűrűzéssel megoldod a problémát, (amúgy mindenki így szokta) és legjobb esetben, jó ha egy évig tart a kompresszió a motorban...viszont ha generálozod, mindenből újat+fúrás, akkor jópár évig nincs gondod vele...
Hiszen ugyanolyan minőségű gyűrűt teszel bele mindkét esetben...
Hogy is van ez?
Bocsánat hogy kihagytam, és nem volt teljeskörű a magyarázat... Akkor mielőtt hengert fúrunk mérni kell hengerovalitást...és ez hol a legnagyobb?
Na nem a henger tetején, amíg felmennek a gyűrűk....mivel a dugattyú szoknyája sűrítéskor, és munkavégzeskor (fel-le menet) is a hengerfalhoz ér, így ott jobban koptatja azt...
Mondtam már Dark. hogy nem kell mindent elhinni a szerelődnek...
Amúgy meg kidobsz mondjuk a prox cuccra+töm szett-re egy 30-ast, akkor ne azon a 3000-en spórolj...
Igen csak ha beleolvasol kicsit a kommentekbe, látod hogy milyen módon és máris nem ér az egész semmit....(nincs az a jó étel, amit egy csipetnyi szarral el ne lehetne b@szni...)
Szia.
Ha niccasilos hengered van, ami a Dt-ben elég ritka, akkor sem lehet hagyatkozni az üzemórára....Ezt versenyzők, versenykörülmények közötti használatra értik...Ergo: nem mindegy hogy használod...
Ha úgy érzed hogy gyengül a motorja, nem árt mérni benne egy kompressziót, és ha 8-bar alatt van, (nyitott tolattyúval-teljes gázon) akkor lehet elgondolkodni a felújításon...
Hamár felújításra szánod magad, akkor érdemes szétszedni, és szemrevételezni az alkatrészeket hogy melyik használható, s melyik nem...Nem biztos, hogy egy dugattyú+ gyűrűcserével megúszod...Vashengernél: ha valaki dugó+gyűrű szettet cserél, és kihagyja a fúrást, mely kb 3000.-Huf akkor az meg is érdemli, hogy kompressziószegény maradjon a motorja...
Remélem 3 kommentre is sikerült válaszolnom...
sziasztok
Yamaha DT125R- hez kéne nekem hátsó lámpa búra és az égő foglalata a foncsorral, vagy mivel. ha vkinek van, baráti áron, akkor írjon. köszi sziasztok
Ezt, és a kipufogóban levő szűkítést már többször leírtuk itt. Viszont az újabb DT-k folytásáról nem nagyon találok semmit. Ez a fordított power szelep kb 95-ig lehetett, ha jól tudom.
98-as DT 125 R 3BN03-hoz kellene nekem kapcsolási rajz.Ennél a motornál a gyári elektronikából hány vezeték jön ki?A tank alatt van 2 db 6-os csatlakozó.Az egyik fekete szinű a másik szürke.Ezekehez mik csatlakoznak?Légyszi valaki segitsen
Valakinek nincsen eladó power szervó?Elektronikával együtt.3 vezetékes kellene egy fekete,barna és feketecitrom vezeték jön ki belőle!Ha lenne légyszi irjon pm-et!Örök hála!
Most olvastam egy nagyon érdekes dolgot!Idézem: "Gyári fojtás semlegesítése DT-ken:A motoromat németórszágból hozták be. Nagyon le volt folytva ez engem idegesített így próbáltam mindent megtenni hogy rendesen menjen ne csak 70-nel.Rengeteg szerelés után rájöttem hogy a power szelep fordítva volt berakva ezt gyárilag így rakják össze. Ezt megfordítva a motor bármely sebességben megforgatya a 120/100-as cross gumit" Ez a magyar DT club FAQ részéről szedtem ki.Valaki ezzel kapcsolatban?
Miért van az, hogy aki piacra dobja a motorját, az érdekes módon elötte felújítja. Nem is akármilyen cuccokból, legalàbb prox legyen a dugó is. De jó helyre születtünk, itt olyan rendessek az emberek.
Lenne egy-két kérdésem 125ös dt-kel kapcsolatban:D mert van egy ismerősöm aki kb 100ezerért eladná az övét nemtom hanyas évjárat 90es évek beli kb, és azt szeretném tudni h kb mennyiből tudnám felújítani?(úgy h legalább 20-25ezer km-t kibírjon majd)és kb mennyit zabál ha lightosan megyek vele?:D (nem 40nel hanem mondjuk 80-90nel) még nem biztos a vétel csak gondolkodom rajta úgyh jól jöhet pár tanács
link
Adott egy dízel szgk, ami 30 baron üzemel:
Kehes a motorja, de Te egy gyűrűzéssel megoldod a problémát, (amúgy mindenki így szokta) és legjobb esetben, jó ha egy évig tart a kompresszió a motorban...viszont ha generálozod, mindenből újat+fúrás, akkor jópár évig nincs gondod vele...
Hiszen ugyanolyan minőségű gyűrűt teszel bele mindkét esetben...
Hogy is van ez?
Na nem a henger tetején, amíg felmennek a gyűrűk....mivel a dugattyú szoknyája sűrítéskor, és munkavégzeskor (fel-le menet) is a hengerfalhoz ér, így ott jobban koptatja azt...
Mondtam már Dark. hogy nem kell mindent elhinni a szerelődnek...
Amúgy meg kidobsz mondjuk a prox cuccra+töm szett-re egy 30-ast, akkor ne azon a 3000-en spórolj...
Ha vársz vele egy kicsit kijön magától is, és úgy könnyebb szerelni...
Ha niccasilos hengered van, ami a Dt-ben elég ritka, akkor sem lehet hagyatkozni az üzemórára....Ezt versenyzők, versenykörülmények közötti használatra értik...Ergo: nem mindegy hogy használod...
Ha úgy érzed hogy gyengül a motorja, nem árt mérni benne egy kompressziót, és ha 8-bar alatt van, (nyitott tolattyúval-teljes gázon) akkor lehet elgondolkodni a felújításon...
Hamár felújításra szánod magad, akkor érdemes szétszedni, és szemrevételezni az alkatrészeket hogy melyik használható, s melyik nem...Nem biztos, hogy egy dugattyú+ gyűrűcserével megúszod...Vashengernél: ha valaki dugó+gyűrű szettet cserél, és kihagyja a fúrást, mely kb 3000.-Huf akkor az meg is érdemli, hogy kompressziószegény maradjon a motorja...
Remélem 3 kommentre is sikerült válaszolnom...
ebbe nincs power
....
Yamaha DT125R- hez kéne nekem hátsó lámpa búra és az égő foglalata a foncsorral, vagy mivel. ha vkinek van, baráti áron, akkor írjon. köszi sziasztok
csak havonta egyszer futok össze vele......
már sok hete igéri hogy elhozza.......
A dt 125 LC és az R fesszabályzója egyforma?
köszi, helo..
(46ezer ft-os, dobozában,zsákjában)
Így alku nincs.
Macska marad