Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! Tudom, h milliószor feltett kérdés és már rengetegszer levolt írva de milyen motor olajt ajánlanátok? és ez milyen árban van körülbelül? Most nem tom, h milyen van benne de nyugodtan keverhetem ugye?
Hi!
Lenne egy-két kérdésem 125ös dt-kel kapcsolatban:D mert van egy ismerősöm aki kb 100ezerért eladná az övét nemtom hanyas évjárat 90es évek beli kb, és azt szeretném tudni h kb mennyiből tudnám felújítani?(úgy h legalább 20-25ezer km-t kibírjon majd)és kb mennyit zabál ha lightosan megyek vele?:D (nem 40nel hanem mondjuk 80-90nel) még nem biztos a vétel csak gondolkodom rajta úgyh jól jöhet pár tanács
Megnevettetsz.....
de mondjuk ha már megvan kopva a henger fala hiába veszel bele újy gyűrűt mivel az nem szabályos kör alakban kopis de az új gyűrű kör alakú így a hézagnál elfog menni a kompresszió és adtál a szarnak egy pofont
Jóh lehetne cifrázni még a dolgot én csak azt mondtam hogy --netán
Szevasztok! Ma elvitték a Dt-met
link
Jah meg egy ellenérv, ami az eszembe jutott...
Adott egy dízel szgk, ami 30 baron üzemel:
Kehes a motorja, de Te egy gyűrűzéssel megoldod a problémát, (amúgy mindenki így szokta) és legjobb esetben, jó ha egy évig tart a kompresszió a motorban...viszont ha generálozod, mindenből újat+fúrás, akkor jópár évig nincs gondod vele...
Hiszen ugyanolyan minőségű gyűrűt teszel bele mindkét esetben...
Hogy is van ez?
Bocsánat hogy kihagytam, és nem volt teljeskörű a magyarázat... Akkor mielőtt hengert fúrunk mérni kell hengerovalitást...és ez hol a legnagyobb?
Na nem a henger tetején, amíg felmennek a gyűrűk....mivel a dugattyú szoknyája sűrítéskor, és munkavégzeskor (fel-le menet) is a hengerfalhoz ér, így ott jobban koptatja azt...
Mondtam már Dark. hogy nem kell mindent elhinni a szerelődnek...
Amúgy meg kidobsz mondjuk a prox cuccra+töm szett-re egy 30-ast, akkor ne azon a 3000-en spórolj...
Én úgy tudom nem minden dugattyú cserénél kell fúrni csak ha már válla van a hengernek
Igen csak ha beleolvasol kicsit a kommentekbe, látod hogy milyen módon és máris nem ér az egész semmit....(nincs az a jó étel, amit egy csipetnyi szarral el ne lehetne b@szni...)
Nem nagy baj....
Ha vársz vele egy kicsit kijön magától is, és úgy könnyebb szerelni...
Szia.
Ha niccasilos hengered van, ami a Dt-ben elég ritka, akkor sem lehet hagyatkozni az üzemórára....Ezt versenyzők, versenykörülmények közötti használatra értik...Ergo: nem mindegy hogy használod...
Ha úgy érzed hogy gyengül a motorja, nem árt mérni benne egy kompressziót, és ha 8-bar alatt van, (nyitott tolattyúval-teljes gázon) akkor lehet elgondolkodni a felújításon...
Hamár felújításra szánod magad, akkor érdemes szétszedni, és szemrevételezni az alkatrészeket hogy melyik használható, s melyik nem...Nem biztos, hogy egy dugattyú+ gyűrűcserével megúszod...Vashengernél: ha valaki dugó+gyűrű szettet cserél, és kihagyja a fúrást, mely kb 3000.-Huf akkor az meg is érdemli, hogy kompressziószegény maradjon a motorja...
Remélem 3 kommentre is sikerült válaszolnom...
csak annyi hogy ez 80 as és nem 125 ös
ebbe nincs power
....
Hello mindenkinek van egy 125ös bontott blokkom, teljesen jóállapotú főtengely,váltó,kuplung,henger stb,még szinte minden megvan.
sziasztok
Yamaha DT125R- hez kéne nekem hátsó lámpa búra és az égő foglalata a foncsorral, vagy mivel. ha vkinek van, baráti áron, akkor írjon. köszi sziasztok
Ezt, és a kipufogóban levő szűkítést már többször leírtuk itt. Viszont az újabb DT-k folytásáról nem nagyon találok semmit. Ez a fordított power szelep kb 95-ig lehetett, ha jól tudom.
98-as DT 125 R 3BN03-hoz kellene nekem kapcsolási rajz.Ennél a motornál a gyári elektronikából hány vezeték jön ki?A tank alatt van 2 db 6-os csatlakozó.Az egyik fekete szinű a másik szürke.Ezekehez mik csatlakoznak?Légyszi valaki segitsen
egyik ismerősnek van komplett powerszelep és vezérlő
csak havonta egyszer futok össze vele......
már sok hete igéri hogy elhozza.......
Valakinek nincsen eladó power szervó?Elektronikával együtt.3 vezetékes kellene egy fekete,barna és feketecitrom vezeték jön ki belőle!Ha lenne légyszi irjon pm-et!Örök hála!
Most olvastam egy nagyon érdekes dolgot!Idézem: "Gyári fojtás semlegesítése DT-ken:A motoromat németórszágból hozták be. Nagyon le volt folytva ez engem idegesített így próbáltam mindent megtenni hogy rendesen menjen ne csak 70-nel.Rengeteg szerelés után rájöttem hogy a power szelep fordítva volt berakva ezt gyárilag így rakják össze. Ezt megfordítva a motor bármely sebességben megforgatya a 120/100-as cross gumit" Ez a magyar DT club FAQ részéről szedtem ki.Valaki ezzel kapcsolatban?
belezd ki nyugottan majd lessz vagy -8 le veszteséged
Helló srácok, van egy '94es 80as DT-m, ha kibeleznénk a kipuffor akkor kb hány Le-t dobna a mocin?
Miért van az, hogy aki piacra dobja a motorját, az érdekes módon elötte felújítja. Nem is akármilyen cuccokból, legalàbb prox legyen a dugó is. De jó helyre születtünk, itt olyan rendessek az emberek.
Helo!
A dt 125 LC és az R fesszabályzója egyforma?
köszi, helo..
Ha a bukót is viszed 270.000ft
(46ezer ft-os, dobozában,zsákjában)
Így alku nincs.
Macska marad