Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

lenne 1 kérdésem az miért lehet hogy 1es-böl álló hejzetben nem tudom üresbe húzni a váltót járó motornál? olaj vagy mi?
néha picit csepeg az olaj vlahonnan.
A túl sok olaj a szimeringet nyomhatja szét . A kuplungod meg nem emel ki rendesen.
Szia. Nem szitkozódtam, csak Te vetted ezt magadra...
Honnan tudod, hogy előtted nem -e síkoltatták már azt a hengerfejet, és vagy hengertömböt...
Ki tudod számolni a káros teret?
Mert nem attól nevezik károsnak, hogy az nem kell oda...
Hiszen a gyárban akkor ezt is kiküszöbölnék....nemde?
Én nem az észt osztom, hanem megpróbálok segíteni az itt jelenlévő fiataloknak...
És nem írtam tudtommal, hogy ne gyári alkatrészt használjanak, csak ha ezeket a lépéseket kihagyják előfordulhat hogy rosszabbul járnak....
Amúgy meg nem szégyenlem, hogy ez a szakmám...én sem megyek a pékek fórumába, osztani az észt....
És az ilyen emberek miatt, akik így reagálják le a szakmai tanácsot, nem vagyok itt régebb óta a fórumon, és segítek a fiatalságnak...
Nagyon sok szerelő volt itt aki már nem jár ide, az ilyen beszólások miatt...Kawa 550, emzoli....hogy párat említsek a sok közül...
Aki ismerte őket, az mondjon neked köszönetet...
Ha nem bírod felfogni hogy Ki és mit ír, olvasd el többször a kommenteket....Neked is szép napot...
amúgy a gyári alkatrész nem a legjobb
hanem a legoptimálisabb a géphez
Akkor kezdjük a szakmával: informatikus, logisztikus, ipari alpinista, de nem ebben utazom, mivel ő el..ta. Egy gyárba dolgozom napi8-12órát és, nem vagyok tele lecsóval! Ha már a netikett szabályait felrúgva csak szitkozódni, és mások tulajdonát leminősíteni tudod, akkor mért ülsz a gép elé és fürkészed mások véleményeit? Mért van hogy a te tudásod határtalan, mások meg buták. Ha vastagabb tömítést használsz nő a káros tér, ezáltal csökken a teljesítmény (neked tudnod kell hisz autószerelő vagy). Alapvető pöckölés a káros tér csökkentése! Nem azt mondom, hogy szervizbe vigyék a vasakat (én sem teszem), és mindenből gyárit vegyenek, csak a hengerfejtömítésről, (6500Ft a síkolás, pedig 3000Ft) beszéltem. Vagy ha 2X javítod a hibát olcsóbb? Ha vetemedett a hengerfej egy autón a gyári tömítés javítja? Vagy te nem sikoltatod, mert belever a dugó? Az esztergályos tudja mennyit, szedhet le a hengerfejből és a hengerből, hisz ezt is tanulta. Hidd el, mindenki mondhat jó dolgokat. Nem élek palotában, nem vet fel a pénz, de viselkedni tudok. Neked is szép napot.
Hello! ma vettem egy 125-ös yamaha dt R motort! 1989-es évjárat! Majd valószínűleg sok kérdéssel fordulok hozzátok meg még nem ismerem a dt-t szóval lehet hogy butaságokat is fogok kérdezni! Az első az lenne hogy a kipufogóban van-e gyári folytás? Hihetetlen halk a kipufogó nem is akarom hogy nagyon hangosabb legyen csak érdekel hogy mégis miért van ez!? Vagy lehet hogy el van tömődve? Szerintetek?
ha kelesz még akkor mindenfélekép szólok
azért nagyon köszönöm a segítséget
haha :D hát én 7-8 ér tudom, de amig ha lejöttök ide, annyiba kerül a benzin is. ::D
aham és menyi lenne?kb.5000-ért van használt szerencsére szerintem kipróbálom a használtat és ha beszarik akkor megkereslek meg kellesz még fodulatzám mérő spirl meg km óra spirál is,gróf lászló aztmonta hogy 2100 db-jaígy ha minden igaz 11000-böl megúszom:Dja meg tegnap szétrepedt a rezó eleje ma viszem fater haverjához hogy meg hegesztessük majd rakok fel rolla képet
Értelek!Hát nyíregy jó messze van :D de a csávó neked csinálna, nem hozatna hanem ő csiálja, és 1,5 garit válal rá, szoval minőségi munka.
elözményre kattintva láthatjátok.
3 csatlakozós és nyíregyi vagyok motorszerelés topik-ban kaptam 1 telefonszámot Gróf lászló-t kell felhívnom azt monták van 1 halom dt szétbontva neki:)
monyuk már régebben amikor csak a háttérben olvasgattam a fórumot akkor is láttam már leirva a nevét:)szóval ma felhívom és megkérdezem menyi az anyi:) dt 125 fesz szabályzót tudnak adni 4-ért remélem ez is a körül lesz:)
bementem multhéten a yamahához kérdezemm menyi erre kiböki hogy 36000 mondom jó akkor az bontott lesz:D
Szia! hol laksz helyileg? mert Őrbottyánba csinálna neked egy ember feszültség szabályzót, esetleg bontóba érdeklődtél? hány kábel megy bele?
A Fesz. szabályzó miatt üti ki az égőket.
Gyújtáskapcsolótól lefelé, esetleg érdemes megnézni először a kormánykapcsolót, hogy oda eljut -e az áram....biztos nem nagy a baj...
kiengettem az olajból, mentem egyet és minden ok, kösz a segitséget karika.

Most már csak azt nem tudom, hogy egy kissebb eséstől miért nem ég a lámpa. Kiégve nincs, minden csatlakozó rendben, szakadást nem találtam. Az üreset jelző lámpa ég egyedül. Az órákat világitó égő sem ég, hol keressem a problémát?
Ha 125R-ről van szó akkor a hengertalptömítést is érdemes kicserélni, vagy szemrevételezni, mert ott is beledolgozhat a víztérbe....
Hat igen az esztergalyos,mitudja az hogy mi a helyzet,amennyit mondasz lecsiszolja oszt annyi az ido,gyari cuccok meg nem suttyo gyerekeknek valok. Markaszerviz meg amugy sincs a kornyekunkon ,amugy ha meg lenne ,egy ilyen buli talan a motrom aranak negyedet is elvinne ha nem a felet,es meg nilyen olyan hibakat is kitalalnak.Szoval lehet hogy tuti a markaszerviz,de ott is csak emberek dolgoznak,egy szaki,egy titkarni,egy konyvelo egy takaritono egy fonok ,egy mester,stb ezeket meg mind mi fizetnenk ha tudnank,ugyhogy szrintem maradunk a sufnijavitasiknal.
tud nekem abban segíteni valki, hogy:van nekem 80-as dt-m és elromlott a feszültég szabályzó csak a 80-as dt feszültség szabályzó jó bele?vagy amijet találok pl dt 125?
Kérlek sgítsetek
Ja meg azt hogy a motor ne verje ki a lámpákat azzal mit csináljak?beleraktam hára 1 új izzót és kiverte monyuk elöl nem volt lámpa.
moták nekem hogy táp ic/ellenálás vagy mi?
a segítséget előre is köszönöm.
szasz Zrider,epp az hogy nemtoom mi a baj,de a moci jobban fogyasztja vizet mint a benzint,tomitest mar parat elhasznaltam ,utanna szerelo is rendbe a rakta,lehet hogy ezzel a felivel nem foglalkozott,ezert gondolom hogy talan hengerfejes lehet a kicsike.
A termosztat reg nincs benne ,azt hittem hogy az az oka,amugy meg mukodott ,hengerfejpaoklast meg mar ketszer csereltem egyszer meg tomitopasztaval probaltam a bajt orvosolni ,mindhiaba.
SZasz.Nemreg en is allitottam a poweren ,itt talaltam hogy hogyan kell, ujba kelett tetenem a motrot,azt nem tudom a hogy az allitas miatt-e?-szerintem nem ,mert amugyis kopott volt a kicsike,de a power eltorte az egyik gyurut.EZ csak egy tapasztalat,remelem segit.
Szerintem egy esztergályost nem igazán érdekel, hogy te utána mit szopsz a motoroddal....
Őt nem érdekli, hogy kell -e neked vastagabb tömítés, vagy sem...
Ha már gyárinál tartunk, akkor nem kéne síkolgatni, hanem mindenki vegyen mindenből újat.....
Csak hát ezt "Fletó" elbaszta...
Nem azok az emberek járnak ide tanácsért, akik márkaszervízből vásárolnak, és oda hordják a "szarjukat", hanem fiatal kiskölkök akiknek a gimi és a főiskola mellett szinte még benzinre sem "fussa"....Épp ezért van a sufni tuning...
Most sorban megvitathatnánk azokat a dolgokat amiket leírtál, de hogy tudd, Én is a "sufniban" javítok, és nem a hely, hanem a tudás a lényeg...Sok híres-neves költő, író, stb. kik tehetségesek voltak, nem palotákban nőttek fel....
Csak egyet szeretnék kérdezni, amire őszinte választ szeretnék hogy adjál:
-Mi a szakmád?
Hali!
Valaki nem tudja, h Budapesten hol tudok hengerfejtömítést venni? Nem vagyok ilyenben jártas valaki segítsen!
Szerinted a márkakereskedésben, és az esztergályosok nem értenek hozzá? Akkor ezek szerint az olcsó sufni a hosszútávú javítás!
Köztudott hogy a gyári alkatrészek a legjobbak, ezt el kell ismerned neked is, mivel a gyárban tervezték meg a mocikat, és nem egy pajtában. Tudod én az összes mocimat ami eddig volt lelkiismeret furdalás nélkül adtam el, és nem jöttek vissza panaszkodni!
Szerintem inkább a szar olajtól lehet.
"Kuplungbarát" hajtóműolaj kell bele...
A mennyiség egy kicsit sok, engedj le belőle....és az önszapulásból is...
Senki nem szidott, arra való ez a fórum, hogy segítsünk egymáson..