Hát ez lehet mert nyomáspróbázva nem volt a hengerfej nem gondoltam hogy repedés lehet de ahogy elnézem lehet azt kéne
De faszom már megint szétszedni...
nekem ugyanilyen volt a szar hengerfejtömítéstől
hidegen még ment még szinte nem is pezsgett
bemelegedett és fröcskölt forrt stb
esetleg lehet valami repedésed vagy ilyesmi
linkaska, akosretros70 és aki még pontos tipus nélkül kér segítséget!
Nem vagyunk gondolatolvasók b@sszus! Milyen blokk kell? Mert DT125R-lehet,hogy van kkovacs-nak.
Én fullra töltöm a hűtőtartályt mert ugyebár elmegy belőle a víz(kinyomja) ezért mivel a tágulási tartályon keresztül nyomja ki az is mindig tele van. Az az igazság hogy már unom azt hogy mindig egy 2L-es üveggel kell mennem a hátamon hogy töltögessem utána.
És szerintem ez lehet az oka az hogy kicsit jobban melegszik mert kb olyan 40 perc intenzív(8.000-ig forgatom minden sebességben előzgetés meg ilyenek) motorozás után a mutató a piros előtt van. picivel
Hali!Kellene egy kis segitség.Tegnap mentem aztán megálltam majd amikor indultam volna el beesett a kuplungom.A bowden nem szakadt el se a kallantyú lennt.Mi törhetett el?És mi pénz kb a pótlása?Köszi
Helló szia.
Ha érdekel evel letudod forditani mert ebbe csak az egészet bekel ileszteni és beállitod a nyelvet aztánmár magyar is http://translate.google.hu/#
Sziasztok kérnék egy kis segitséget van egy yamaha dt 80-asom és ehez kellene ROBBANTOTT RAJZ MAGYARUL,mert csak németül találtam.Meg ha valaki tudja hogyan kell gyújtást állitani rajta az írja már meg nekem.Köszi.
A kupaknak nincs lyuk a tetején,az tuti. Ha az lyukas, akkor a tehetetlenség miatt is folyhat a víz, ha gyorsítasz. A túlnyomás leengedésére viszont kell lenni valaminek. Az autókban ez a kupakba épített szelep feladata, DE normális esetben a tartályban lévő levegő összenyomásával csinál magának helyet a táguló folyadék.
A szintre ugye figyelsz? Mert az nagyon fontos. A hűtőnek tele kell lenni, de a kiegyenlítőnek nem szabad, de ezt biztos tudod.
Hali!
Power motor elektronikája mégpedig a bekarikázott részből lehet rájönni!
Am van egy bontó Tarjánban ahol utánvétellel is küldenek alkatrészeket
Szatyina Géza
tel.:34/372828----06-20/427-1314,06-20/311-7614
Cím:
Tarján(nem salgotarjan) 2831 szegfű u 62
Akkor van rajta lyuk? Igazából nekem nincs eltömődve mert minden nagyobb gyorsításnál nyomja ki a vizet a tágulási tartály kupakjánál.
Nekem nem gyári kupak van rajta hanem egy gumidugó aminek a közepe kivan fúrva.
De faszom már megint szétszedni...
hidegen még ment még szinte nem is pezsgett
bemelegedett és fröcskölt forrt stb
esetleg lehet valami repedésed vagy ilyesmi
Nem vagyunk gondolatolvasók b@sszus! Milyen blokk kell? Mert DT125R-lehet,hogy van kkovacs-nak.
És szerintem ez lehet az oka az hogy kicsit jobban melegszik mert kb olyan 40 perc intenzív(8.000-ig forgatom minden sebességben előzgetés meg ilyenek) motorozás után a mutató a piros előtt van. picivel
példáol nálam kapsz tzr 125 öt blokkot komplettan kábelköteggel együtt!
egy szívócsonk hiányzik de azon kívül komplett!
30 512 9874
Köszi
Mi lehet a baj?
Ha érdekel evel letudod forditani mert ebbe csak az egészet bekel ileszteni és beállitod a nyelvet aztánmár magyar is http://translate.google.hu/#
A szintre ugye figyelsz? Mert az nagyon fontos. A hűtőnek tele kell lenni, de a kiegyenlítőnek nem szabad, de ezt biztos tudod.
Power motor elektronikája mégpedig a bekarikázott részből lehet rájönni!
Am van egy bontó Tarjánban ahol utánvétellel is küldenek alkatrészeket
Szatyina Géza
tel.:34/372828----06-20/427-1314,06-20/311-7614
Cím:
Tarján(nem salgotarjan) 2831 szegfű u 62
Nekem nem gyári kupak van rajta hanem egy gumidugó aminek a közepe kivan fúrva.