Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

igen, annyi, rosszul emlékeztem
Aug. 8. 10 óra. Megyeri híd-11-es út, McDonalds-Cora parkoló

Aki akar az a yzf 125R forumon jelentkezzen. Eddig 25-en vagyunk
Köszönöm a felvilágosítást:D
A manual szerint 486 ccm olaj kell bele. Én Repsol-t vettem, a keményebbet. 2000Ft volt a két félliteres. Adtam neki 15mm előfeszítést is, nekem így sokkal jobban tetszik.
az a jo ha nem érzel különbséget power zárt és nyitott állapota között! nekem unokaöcsém alatt emeli az elejét nagy hirtelen gázra kettesben, de akkora az elsö lánckerék, mint az ö 50-es RX-én, igy végsebességre nem egy komoly versenyzö (ja és persze 5-10 centiröl van szo ha nem ránt bele, nem valami hü de oráisi dologrol)
az R-be kell 498 köbcenti teleszkóp olaj
Valószínű a hidraulikus alkatrészeket gumigyűrű nélkül rakják össze...
Így nincs sem a vezérlőtömbben, sem a munkahengerekben gumigyűrű...
Szerintem inkább a mennyiséggel kellett volna vigyázni...amúgy 3,5 dl kell bele száranként...az olaj hiánya vagy hígsága miatt is kopoghat a lengéscsillapító....
Remélem mindenkinek sikerült válaszolnom...
Hello! 1989-es 125ös DT-r em van! Ezt a blokkot meddig gyártották a DT-kben? Mert képeket nézegettem még az ilyen 96os meg még fiatalabb motorokban is kinézetre ugyan ilyen van persze ezt nem jelent semmit lehet ettől még más csak valami felvilágosítást kérnék! Amúgy nagyon meg vagyok elégedve a motorral már 500kmert mentem vele kezdem teljesen megszokni! Unokatesómnak is volt dt-je ő azt mondta hogy 2ben emelte az elejét lehet hogy csak szöveg de az enyém nem emelei:D Meg powernyitáskor sem érzek különösebb külömbséget! Vélemény?
azt nem tudom hogy az r-ben pontosan hogy néz ki a teló belülről de az lc2 ben nincs surlódó alkatrész, az tuti.az még a másik hibája a hidraulik aolajnak hogy az nem biztos hogy kapott adalékokat hogy ne egye meg a szimmeringet, mert a teló olajok kapnak.ez elég erősen ellene szól.nekem kb fél év alatt ismét elfosta magát a telószimmeringem, tehát lehet nem ajánlatos.
köszi!
nekem akkor nem jó....
cső!

én is "valami" 10w40es olajat raktam bele, nem volt otthon más, pénz nem volt telóolajra, de ez is teljesen jól működik benne!
Halisztok!
DT80-asba passzoló supermoto kerekek érdekelnek.Ha van vagy esetleg tudsz akkor írj 1 üzit.
Köszi.
Ok!
Nekem is eszembe jutott az,de az nem puhítja vagy valami hogy sűrűbb?
Mondjuk a képeken nem láttam súrlódó alkatrészt,mint pl. Simsonban van.
fél liter olaj kell bele száranként az biztos, a kopogást azt passzolom, ideiglenesen lehet hogy jó bele motor olaj is, de semmiképen sem hosszútávra, én az enyémbe hidraulika olajat raktam, az nem is volt drága meg viszonylag jó is.talán 1000ft volt 1 liter.
Hali!
Vki tud nekem tanácsot adni h állítsam be a powert, h a motor a legjobb teljesítményt adja?
Senki nem tudja mitől kopoghat az első teló?
Olajat leengedtem az egyikből,vagy 3dl jött le,de ha jó angol tudásomat összeszedem akkor a könyve félliter/telót ír 125R-be.

A másik gondom,hogy szép metálfekete az olaj,azaz tele van kopott szemcsével,nem nagyon akarom visszaönteni,meg szag,sűrűség alapján hajtómű olajra gyanakszom,mondjuk nem tudom a telólajok mennyire sűrűek és szaguk milyen.

10w40-et mennyire szeretné?
Nem nagyon tudok most kiadni 2-3e ft-os telólajra,ebből meg van itthon vagy 10L. :)
Látom ez se rendszámos
www.gerecsemotor.hu az elérhetőségeknél találsz telefonszámot meg mindent hátha neki van
Nem akarok bele vau de ha ugyan azt a méretű gyűrűt teszi bele mint ami volt csak újat és nem kopottat akkor már jobb lesz :P
Nincsen lemerülve az aksim!1 hónapja vettem a gépet sosem adta azt a hangot!Nemtom miért
Nem konkrétan a levételre gondoltam....
Tudom hogy nem kell levenni a hengerfejet ahhoz, hogy meggyűrűzd a dt-t...
De milyen gyűrűt teszel bele?
Olyan méretűt ami benne volt, vagy túlméretest?
Hova reszeled be, a henger aljába, ahol a dugattyú és a gyűrű effektíve nem jár?
És ha nem szeded le a hf.-et honnan tudod hogy van -e válla a hengernek?
És ha van válla, akkor hogy hónolod ki a vállát?
Jah és ezekmellé hogy derékszögeled be a hengert, ha rajtavan a hengerfej?
Ki nem ért most akkor hozzá?
Ez nem Simson ez jó beállításnál 12-13000-et pörög....
Ha szerencséd van, akkor csak az akksid van lemerülve, azért nem adja azt a "számítógép hangot".
jaaaa, nem!
Sziasztok! Egy alkatrészre lenne szükségem, remélem tud valaki segíteni nekem :S Az érintett motor Yamaha DT 125, azon belül a powerszelep. A mellékelt képen bekarikáztam hogy a power melyik alkatrészére gondolok,(sajnos letört) valamint a hozzátartozó műanyag kis korongra is szükségem lenne, amibe belecsatlakoznak a power vezérlőböl kifutó bowdenek. Remélem lesz itt valahol egy bontott DT125ös, vagy valami jó tipp, hogy hogyan juthatnék hozzá..:| Segítségeteket, valamint hogy elolvastátok előre is köszönöm.
Hali!Van egy 1998-as 4bl-es 125-ös DT-m.Azt szeretném kérdezni hogy amikor a gyújtást ráteszem akkor miért nem adja azt a kis számitógép hangot?Ebbe lehet Xenon izzót tenni?Ha igen milyet és mi kell hozzá?Most lesz a dugó kicserélve prox dugóra.Hány km kb a bejáratás?Kb mennyi olajat kell még hozzákeverni a benzinbe?Nagyon köszi