Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁ azt nem irtad hogy be is köpte!
miért van az h ledadog a motorom magas forulaton?
Yamaha DT matrica szett érdekelne.Ha van valakinek írjon lécci.
én több mint egy éve működésképtelen powerral járok, fullra nyitva van mindig, igaz kis fordulaton gyenge de fent ugyan az mint normál állapotban.igaz ami igaz ez nem nagyon használ a dugónak, de ez van, nem tudtam még venni hozzá elektronikát.egyszer itt fórumon írta valaki hogy van neki hozzá 10000-be, tel számot tudok adni, mert felirtam:06-70-270-6870.
Moci bontok telcsi vagy vebcímét várom ha tutok segicsetek kérek mindenkit aki tudja hogy mijen rossz a motor benzingőz nélkűl élni azok segicsenek SÓS!
Yamaha Dt 125 Lc2 a mocim a power a beteksége.
Nekem meg kezd elvonási tűnetem lenni mert azota csak a porral,sárral,dombal álmodok
A b8 kevés 9-es kell. b9es, vagy br9es (az r a zavarszűrő) a gyári NGK bele.
Na meg egy mezei bilentyűt mert nem aszt irja amit akkarok
Sziasztok én még mindig aszt a power vezérlőt kerese ma tutok még valami okóságot mondani akkor kitárt szemmel várom to mindig okosabbak vagytok mint mi.
Saimon
Helló Szia.
Engem vagy is a bátyámat érdekli de ha tuc várni estig akkor tudok mondani bisztattót.De valoszinű hogy kelleni fog
Sziasztok!
Vennék Yamaha DT 80-at állapotban,erős motorral, 150-160 ezer forint környékén.Hajdú-Bihar megyében vagy tőle nem messze.Ha van neked, vagy tudsz akkor légyszi vegyél fel msn-re.
na meglett. miutan kinomban mindent darabokra szedtem kitakaritottam, osszeraktam, es nem javult meg, fogtam mergemben kivagtam a gyertyat es tettem be probara egy bosh super 7st, na azzal azonnal indult, mintha soha nem alt volna meg. valszeg a gyertya betojt. milyen gyertyat javasoltok bele? most ngk b8 volt benne.
remélem hamar meg lesz a hiba!
holnap atnezem ujra, hatha nem vettem eszre valamit.
Így már más. Keresd ezt a srácot, neki van biztosan: motorkovacs kukac gmail.com
vezérlő tárcsa nincs, a dugattyú vezérel. Egyébként,ha az leszakad, akkor sincs kompresszió. A karbi és a henger között van egy szelep, ott kilazulhattak a csavarok esetleg.
Típusa mind 1,valamiÚjjab fajta lenne jobb,fontos hogy vizes legyen!Amúgy meg mind 1 Simsonba lenne beleépítve a blokk!
szetszedtem, kitakaritottam, levegovel kifujkaltam, de semmi. nincs a karbu es az elosurito kamra kozott valami szelep? vagy tarcsa ami leszakadhatott?
hy! Eggyértelmüen nem kap benzint! KARBI -KARBI addig pörgött a géped amig a beleöntött benzint fel nem használta.
hat a gyergya helyen inditozas kozben nem nagyon tudtam befogni a likat ezert gondolom hogy van kompresszio. probaltam hogy a hengerbe ontottem egy ki benzint. elsore beindult, ment vagy husz masodpercig aztan lealt. ezen felbuzdulva megegyszer megprobaltam de tobbet nem ment. gondolom gyujtas rendben ezek szerint.
Lehet,hogy a dobbal lett valami. A gyárit még nem szedtem szét, csak a Giannellit, úgyhogy nem tudom milyen a belseje, de leszakadhatott belül valami, ami most gátolja a normális kipufogást.
Ha a gyertya száraz, akkor mégiscsak a főfúvoka lesz eltömődve.
92s 125s dt-m van. ma menet kozben lealt. szetszedtem, megneztem, gyujtas rendben. kompresszio van. karbu kitisztitva, benzin van. de hiaba inditozom nem indul be. gyertya ki, szaraz, nem benzines. merre keressem a hibat? tud valaki segiteni?
épp ezért volt nekem az egyik kitétel motorvásárlásnál hogy ne legyen vízhűtésű........
elég volt a vizes dt-ből
Hali!Kellene egy kis segitség.Tegnap mentem aztán megálltam majd amikor indultam volna el beesett a kuplungom.A bowden nem szakadt el se a kallantyú lennt.Mi törhetett el?És mi pénz kb a pótlása?Köszi 125-ös 98-as