Sziasztok! DT80 LC-hez keresek berugó visszahúzó rugót. Esetleg van valakinek? vagy budapest közelében hol tudok ilyet venni emberi áron ? köszi Bálint
Szasztok. Lenne 1 olyan kerdesem h lehet-e a kilometeroraban a zold fenyt kicserelni vmire masmilyenre pl kek.? meg 80LC II es em van es viszi a 100at siman mas lankerekekkel Erdemes e megfuratni 100ccm-re vagy inkabb 110es hengert vegyek 10szer annyi penzert?
Ui: Melyikkel lenne erosebb?
sry de angol bill van &no ekezet.
elore is kk
szasztok Nagyot szívtam ma az új did láncommal kb 1000Km van benne. Mentem a városba és egyszer csak csatt és szétesett. Az első lánckerék meg szépen felcsévélte :S Olyan szemet adtak az öszekapcsolásához h. nem volt rajta biléta, tudjátok amit így rá kell tolni oldalról h. rögzitse. Hanem olyan volt h. a szem másik részlét csak rá kellet patintani. Kis réz hornyok vanak rajta ami bepattan. És nekem ez esett szét ma :S Már mikor felraktam a láncot is néztem h. ez elég szar egy megoldás.. O-gyürüs DID lác ráadásul nem is az olcsóbik :S Holnap mehetek szemet keresni mert persze nem találtam meg, lehet h. az az oldala már elöbb leesett valahol.
Nem semmi az új gumi,olyan vele a motor mint egy tank!
A legnagyobb sárból,tócsából kiharapja magát,meg ott ahol eddig 2-3 sebesség kellett,most elmegy sárban is 4-5-ben majd tőgázon.
:P
Hali!
Szerintetek mennyiből áll meg 1 125R-nek a motorgenerálja?(dugó,gyűrű,szimeringek,hajtókar,fő
tengely...)esetleg gyújtás+hűtő, mert állandóan forralja a vizet!
Hali
Valami tiltás, fojtás van a gépembe, mert 90ig jól húz aztán fullad... nem tudjátok hogy lehet kiküszöbölni? Gyárilag milyen fojtások vannak még benne?
Dobtam rá egy másik első sárvédőt, szerintem nagyon jól néz ki vele...
Mi kiégettük a kipufogót és csináltunk is egy kis vidit holnap összevagdalom és feltöltöm.
Mi úgy csináltuk hogy lánggal izzóra melegítettük és után kompresszorral fújtuk a levegőt kicsit biztonságosabb mint a benzines megoldás.
tetudod ! kipufégetés részemről beöntöm benzinnel össze vissza forgatom hogy betakarja mindenhol a benzin majd meggyújtom és kompresszorral a festékszóróba kevés benzinel elkezdem fújatni majd ha jól felmelegedett csak simán levegővel majd újra 2-3 szor szoktam ismételni !érdemes a könyöknél fújni ha szészedhető szedd szét és külöm külön
de nekem annyira nem koszos, teljesen jol adja le a teljesitményt, konkrétan ennél egyenletesebb nem is lehetne, szoval sztem felesleges most ezzel szarozni
majd a kipuffomat is ki szeretném égetni és akkor pucolok ezen is sztem, csak azért nem akarom szétszedni mert félek h utána nem tudom beállitani jol, lehet szolok majd inkább szerelö ismerösömnek
a kipuff kiégetése hogyan zajlik, mivel kell kiégetni belöle a retket?
Köszi a válaszokat... Az üzemanyag szerintem nem kevés, mert amikor fogy ki, az utolsó 30 másodpercben ugy megy hogy a karom majd leszakad, és a fordulatszámmérő órát könnyedén leforogja. És az nem lehet hogy túl sok? A súbertűn hogy tudok állítani? Ott van 2 csavar azokat ki kell venni, vagy hogy kell?
Lehet a szervómotor is. Mostanában elég hangosan ordít, nincs valami megoldás hogy ujra úgy működkön mint régen? A szénkefék még jók, nem láttam semmi hibát benne... És ha mást veszek az mennyibe kerül?
Ui: Melyikkel lenne erosebb?
sry de angol bill van &no ekezet.
elore is kk
A legnagyobb sárból,tócsából kiharapja magát,meg ott ahol eddig 2-3 sebesség kellett,most elmegy sárban is 4-5-ben majd tőgázon.
:P
Elég jó úttartása van,kivétel aszfalt!
Szerintetek mennyiből áll meg 1 125R-nek a motorgenerálja?(dugó,gyűrű,szimeringek,hajtókar,fő
tengely...)esetleg gyújtás+hűtő, mert állandóan forralja a vizet!
Valami tiltás, fojtás van a gépembe, mert 90ig jól húz aztán fullad... nem tudjátok hogy lehet kiküszöbölni? Gyárilag milyen fojtások vannak még benne?
Dobtam rá egy másik első sárvédőt, szerintem nagyon jól néz ki vele...
90 akárhányas gépen volt rajta
95 körüli
mert tudok eladót, ha valakit érdekel
Mi úgy csináltuk hogy lánggal izzóra melegítettük és után kompresszorral fújtuk a levegőt kicsit biztonságosabb mint a benzines megoldás.
Vettem egy régi power nélküli, vizes Dt-t. És véleményeteket kérném róla.
Köszi.
majd a kipuffomat is ki szeretném égetni és akkor pucolok ezen is sztem, csak azért nem akarom szétszedni mert félek h utána nem tudom beállitani jol, lehet szolok majd inkább szerelö ismerösömnek
a kipuff kiégetése hogyan zajlik, mivel kell kiégetni belöle a retket?
Lehet a szervómotor is. Mostanában elég hangosan ordít, nincs valami megoldás hogy ujra úgy működkön mint régen? A szénkefék még jók, nem láttam semmi hibát benne... És ha mást veszek az mennyibe kerül?
Valaki tudna nekem feldobni 1 linket ahol találok DT125R-hez szerviz könyvet?
Előre is köszi!