Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem is nemrég szakadt el,csak lent. Még meg bírtam forrasztani.
Amúgy szinte éreztem hogy lesz vele valami,mert eddig egy év alatt gumit vettem rá,meg most takarítottam ki a légszűrőszivacsot+olajoztam be,erre tessék,de megesik az ilyen bárkivel.
Lehetséges,hossz,erősség,meg a dió méretétől függ.
valamelyik MZ-nek a belseje jó bele, a Totalcar-on olvastam egy tesztben. Írtam is a srácnak, de már nem emlékezet rá, hogy pont melyik is.
Sziasztok!
Most voltam kint egyet motorozni, és 4500-5000 között ne igazán húz. Ahogy eléri a 4500-öt megtorpan és rezeg az egész motor. Volt vkinek ilyen problémája?
Félórája elszakadt a kuplungbowdenem.



Pedig jó utat mentünk volna,erre a dió leszakadt a végéről a karnál.
Nem nagyon örülök neki,de hazahozott lábon,igaz indulás érdekessé vált így.
szedd szét és nézd meg nincs e berágódva a kosár ! mert a kis vájatokban megakadnak a kopó lamellák és nem emel rendesen ! tegyél bele hígabb olajat én 10W40 es castrolt használok !
Sziasztok! keresek DT 125 höz hátsó műanyag láncvédőt :) akinek van irjon lécci fórumba vagy emailemre: x0adika0x@citromail.hu
Ez komoly Kiváncsi lennék a tulajára, lehet valami hülyegyerek és ellopta az apja malacát hogy motort vehessen mert szar lett a bizonyitvány és nem kapja meg
próbálj másik olajat beletenni
Ez természetes dolog szerintem. Az olaj visszahűlése/dermedése miatt van.
Hali!Miért van az hogy ha 1 napnál többet áll a motor akkor ha beinditom bemelegitem és berakom sebességre egyből lefullad mert a kuplung összetapadt.Aztán megtolom egy kicsit ráengedem a kuplungot és már jó.Mi lehet a problémája?Az olaj vagy 1 hónapja van benne nemtudom milyen márkájú mert most vettem a motort, lehet hogy a lamellák vannak elkopva?Ha igen mennyibe kerülnek a lamellák?Még azt szerertném komolyan kérdezni hogy ha a rendőr megállit és nem hiszi el hogy 50-es a gép mit tud csinálni?Biztositás, B-s jogsi van és teljesen kultkuráltan közlekedek.1998-as 125-ös Nagyon köszi
fogalmam sincs, nem találkoztam vele rég, csak mondta h ment és érezte h folyik a meleg valami a lábán, és vizelettartási gondjai nincsenek, szal a vizet fröcskölte
köszi szépen mindenkinek a segítséget
És neki is a karburátor túlfolyón?
haver 80as DTje a vizet fröcsköli menet közben, azért irtam, mert az hengerfejes és erösen benzin szagu
Hát egyedül csak a szívótorkon tudna odáig eljutni a víz de akkor nem szívna hanem fújna.... meg először a hengerbe kellene mennie a víznek és fogyna is.És tuti hogy benzin, mert erős benzin szaga van és gyorsan elpárolog.Azért köszi!
nem benzines viz az ami folyik? nem hallottam még ilyenröl augy
Újat nem is fogsz találni, ez 99%. Hacsak nem vmi külföldi oldalon, jól eldugva, vagy a yamahánál, de ott meg is mondják, h mennyi az annyi... Bontottat keresgélj!
köszike de sajan okosabb nem lettem én központi csavrnak vagy tengelynek neveztem el de igy enm igazán találom meg
SEmmi gond
A nevét nemtom csak azt hogy a lengővillát ez tartja meg a blokkot is.
Yamaha szalonban megtudják mondani.
Nincs mit De amúgy csinálnak is személyre szabottan.
Miért van az hogy a 80-as vizhűtéses RD-m amikor jobban kihuzatom meg 100 felett megyek akkor a karburátor a túlfolyón úgy "aranyos" fröcsköli ki a benzint?Úszószint hiba lenne?És ha igen akkor hogyan kell beállítani?Bár az érdekes mert általában alacsony fordulaton kellene túlfolynia nem amikor elszívja.... Valaki segítsen akinek volt hasonló gondja mert nincs használható ötletem, hátha van valakinek ebben tapasztalata.Köszi
yamaha450wrf@hotmail.com vegyél fel msn re azt megbeszéljük én tudodk segitenni