Szasztok srácok, van egy kis problémám a motoral, remélem tudtok segíteni. Nemrég let feújítva az egész motorblokk, szerelő csinálta rendesen. Már be let járatva és minden rendbe lene de egy problémám van vele. Valami gond van a hűtésével. Azt csinálja a kicsike h. megyek vele már bemelegedett a víz és elkezdi kinyomni a vizet a tágulási tartályból (úszik a hátsó kerék meg lánc) És mikor enek nekiál elkezd nőni a hőfok, olyan feléig felkúszik de ha húzatom akkor lemegy. És mikor leálítom és lehúl nem szívja visza a tartálybol a vízet, hanem valamiért levegő lesz a radiátor felső részén és az is nyomás alatt.(sziszeg meg nyomja lefelé a kupakott) Nem értem h. mi lehet a gond. Most mindig töltögetem útána a vizet a radiátorba, de meg kéne oldanom ezt a problémát. Léci akinek van valami elkézelése az írjon.
Hy! Próbált már vki többpólusu gyertyát a motorjába? Nem ir a gyár olyan gyertyát hozzá, ami ilyen? Nekem mindig az a parám, hogy beköpi és esetleg nem tudom kivenni. Igazából ha lehetne tudni a gyári gyertya hőértékét, azután lehetne próbálkozni más 2 vagy 3 pólusúval.
Persze, hogy onnan.
Viszont, ha jól értem, Ő csak az óra számlapját akarja cserélni, tehát ha más osztású számlap kerül bele, a mutató nem fog vele törődni. Pl. mész a régi számlapoddal 100al, a mutató beáll egy irányba. Kicseréled a számlapot, húzod a gázt, míg a mutató ugyanoda áll be (tehát ismét 100al mész), de a mutató alatt levő érték a számlapon csak 70 körül lesz...
ö ugy érti, hogy ha a 140 helyett ugyanugy lesz skálázva 100ig (ahol most 140 ott 100 ugye) akkor rosszul fog mutatni, tehát ugy kell, hogy odáig jelöli ameddig most is a 100 van
Igen olyan lánkereket válassz amin ugyan annyi fog van mint a régin kcisiből és nagyból is és a lánc hossza is akkor legyen vagy ha hoszabb ki kell szedni szemeket(párosával kell hogy passzoljon)
és az hogy X gyűrűs vagy O gyűrűs az szerintem lényegtelen lánc az lánc max egy kicsivel erősebb az egyik a másiknál...
De ha előre kisebb lánckereket veszel de hátulra marad a régi méret akkor jobban fog gyorsulni viszon végre nem megy annyit(1 foggal kevesebb = kb. -15-20Km/h) ugyan ez van ha hátulra nagyobbat teszel akkor is jobban fog gyorsulni. Ha előre nagyobbat veszel és hátul marad az eredeti méret akkor végre megy többet és ugyan ez ha elöl marad az eredeti méret és hátulra kisebbet veszel. Asszem kicsit bonyolult de remélem áttekinthető.
Jah és ahogy írták már olyan 15.000 krül van egy szett.
hali!
az lenne a kérdésem h egy uj láncszett(kis-nagy fogaskerék+lánc)kb mennyi pénz lenne egy 125-ös dtre?
és még annyit hogy másik láűncot az alapján választok hogy hány gyűrűs volt az előző fogaskereket meghogy hány fogas és mennyi az átmérője?
várom a válaszokat holnap reggelig kéne.Kösszi
Haha nagyon vicces vagy
Am azért olvadt le mert átvan alakítva a kipuffom es a vége lelett vágva és egy henger lett odahegesztve ezért pont az indexre nyomja az összes hőt és hát szegénykém nem bírta tovább.
Amugy az ok hogy egy csavar fogja csak a foglalatba belevan kötve a két kábel nah most azokat nem tom kivenni. De ha adnak hozzá másik új kábelt akk csak kicserélem és kész.
Ejj ezek a mai DT-k bezzeg az enyémmel ilyen gond nicns leolvad az index pff
Hát ha olyat veszel akkor van kábel de szerintem az indexek 90%hoz van a maradék 10%-nál csak azért nincs mert valami szakbarbár úgy vágta le...
Szóval nekem csak egy 8-as anya fogja az indexet letekered és már mehet is a helyére az új
Köszi a segítséget.
Még azt szewretném megkérdezni hogy indexet hogy lehet cserélni?
Mármint ha veszek új indexet akkor ahhoz adnak kábelt is?
Mert sajna az enyém leolvadt a kipuff hőjétől
üdv
Üdv
Viszont, ha jól értem, Ő csak az óra számlapját akarja cserélni, tehát ha más osztású számlap kerül bele, a mutató nem fog vele törődni. Pl. mész a régi számlapoddal 100al, a mutató beáll egy irányba. Kicseréled a számlapot, húzod a gázt, míg a mutató ugyanoda áll be (tehát ismét 100al mész), de a mutató alatt levő érték a számlapon csak 70 körül lesz...
és az hogy X gyűrűs vagy O gyűrűs az szerintem lényegtelen lánc az lánc max egy kicsivel erősebb az egyik a másiknál...
De ha előre kisebb lánckereket veszel de hátulra marad a régi méret akkor jobban fog gyorsulni viszon végre nem megy annyit(1 foggal kevesebb = kb. -15-20Km/h) ugyan ez van ha hátulra nagyobbat teszel akkor is jobban fog gyorsulni. Ha előre nagyobbat veszel és hátul marad az eredeti méret akkor végre megy többet és ugyan ez ha elöl marad az eredeti méret és hátulra kisebbet veszel. Asszem kicsit bonyolult de remélem áttekinthető.
Jah és ahogy írták már olyan 15.000 krül van egy szett.
ha eljössz csepelre érte egy ezresért viheted mindkettőt
Nekem most lett lecserélve a lánc lánckerekek nekem 13.000 ft volt.
az lenne a kérdésem h egy uj láncszett(kis-nagy fogaskerék+lánc)kb mennyi pénz lenne egy 125-ös dtre?
és még annyit hogy másik láűncot az alapján választok hogy hány gyűrűs volt az előző fogaskereket meghogy hány fogas és mennyi az átmérője?
várom a válaszokat holnap reggelig kéne.Kösszi
Am azért olvadt le mert átvan alakítva a kipuffom es a vége lelett vágva és egy henger lett odahegesztve ezért pont az indexre nyomja az összes hőt és hát szegénykém nem bírta tovább.
Amugy az ok hogy egy csavar fogja csak a foglalatba belevan kötve a két kábel nah most azokat nem tom kivenni. De ha adnak hozzá másik új kábelt akk csak kicserélem és kész.
Hát ha olyat veszel akkor van kábel de szerintem az indexek 90%hoz van a maradék 10%-nál csak azért nincs mert valami szakbarbár úgy vágta le...
Szóval nekem csak egy 8-as anya fogja az indexet letekered és már mehet is a helyére az új
Még azt szewretném megkérdezni hogy indexet hogy lehet cserélni?
Mármint ha veszek új indexet akkor ahhoz adnak kábelt is?
Mert sajna az enyém leolvadt a kipuff hőjétől