hello, csináltam képeket, az első képen sztem látszik, ami így meredeken megy felfelé, a második képen pont takarja a hengert a cső, a harmadikon pedig a telót takarja, és itt kanyarodik felfelé a légszűrőházba, na akkor elég ha csak szimplán elszorítom, vagy van erre valami praktika is?
Ismét kérdéssel fordulnék hozzátok.Miért van az hogy a 80-as vizhűtéses RD-m amikor jobban kihuzatom meg 100 felett megyek akkor a karburátor a túlfolyón úgy "aranyos" fröcsköli ki a benzint?Úszószint hiba lenne?És ha igen akkor hogyan kell beállítani?Bár az érdekes mert általában alacsony fordulaton kellene túlfolynia nem amikor elszívja.... Valaki segítsen akinek volt hasonló gondja mert nincs használható ötletem, hátha van valakinek ebben tapasztalata.Köszi
Szia!R6 188 van ráírva, de ha úgy kéred hogy Bosch Super 4 és valamilyen magas hőértékű gyertyát adjon az is megteszi mert ezek nagyon strapabírok és nem annyira hőérték érzékenyek mint társai!Üdv:Misi
Nézz át a szomszéd fórumba, sztem ne WR-t vegyél. Legalább is ha tartósságot, illetve igénytelenséget nézed. DRZ-be olaj kell, meg benzin, viszont a régebbi WR-ekről én azt hallottam, h sokat kell szervizelni, és itt nem a fékbetétekről van szó, hanem a motorjáról...
Igazából ez csak attől függ hogy tudsz-e olyan csapágyat venni bele(ajánlom a SKF-et) ami illeszkedik a keréktengelyre és már csak az a kérdés hogy szélességébe belefér-e ezeket kell megmérni
A power szerepe épp az hogy ne ugrásszerűen nőjjön meg a motor teljesítménye hanem legyen egy egyenletes görbe...
Annál a pegasonál ha télleg egy fordulatnál megugrik akkor vagy nincs bekötbe a power van rosszul van beállítva.
Próbáld ki a asajátodon ha kikötöd a powert azt a 3 csatlakozót lehúzod menj vele a tied ismeg fog ugrani egy fordulaton ezek a 2T-k
Alacsony fordulaton szűkebb kipufogó nyílás szükségeltetik a 2T-knek ahhoz hogy ne legyenek erőtlenek(ahogy írtad a pegaso az szal valószínű a powerrel baja van) és magasabb fordulaton nagyobb kipufogó nyílás kell ezt szabályozza a szelep csak jól kell beállítani
SZép moci
Am nincs meghatározott hely valahol ez olcsóbb valahol az keresgélni kell...
De van egy bontó postai utánvétellel is küldik a dolgokat ott általában minden van Szatyina Balázs és Tarjánban van a bontó.
tel.: 34/372-828
Nekem az egyik majdnem teljesen kivan csavarva a másik meg majdnem koppont bent van és így van a villa a helyén.
És igen az a téglalap 2féleképpen lehet felrakni és az a fojtás!
Köszi, hogy utánanéztél!
Be is szerzek egyet hamar-gyorsan!
üdv
Annál a pegasonál ha télleg egy fordulatnál megugrik akkor vagy nincs bekötbe a power van rosszul van beállítva.
Próbáld ki a asajátodon ha kikötöd a powert azt a 3 csatlakozót lehúzod menj vele a tied ismeg fog ugrani egy fordulaton ezek a 2T-k
Alacsony fordulaton szűkebb kipufogó nyílás szükségeltetik a 2T-knek ahhoz hogy ne legyenek erőtlenek(ahogy írtad a pegaso az szal valószínű a powerrel baja van) és magasabb fordulaton nagyobb kipufogó nyílás kell ezt szabályozza a szelep csak jól kell beállítani
Am nincs meghatározott hely valahol ez olcsóbb valahol az keresgélni kell...
De van egy bontó postai utánvétellel is küldik a dolgokat ott általában minden van Szatyina Balázs és Tarjánban van a bontó.
tel.: 34/372-828
És igen az a téglalap 2féleképpen lehet felrakni és az a fojtás!