Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

de ha átugrasztod a fogaskereket mitől nyitna máskép?
Taiwani dugattyú de am szerintem semmi baj nincs vele csak vegyél két normális márkás gyűrűt azokat meg dobd el...
ÉS arra figyelj hogy az utángyárott dugattyúkat mindíg kisebbre csinálják a valódi méretezéstől hogy véletlenül se ragadjon meg ezt úgy lehet kikuszöbölni hogy a dugattyúhoz furatod a henger nem pedig alőre kifuratos és utána vezsel dugattyút.
Hali!
ma hozom a dtbe az új dugattyút+hengert a szerelőtől For Yamaha dugó lesz benne.Vélemények a for yamaháról?
Szia!
Persze, érdekel a dolog. Milyet használsz pontossan? Tapasztalat?
Szia!Nekem egy 80-as RD-m van.4 pólusú gyertyát használok, ha kell adok tanácsot.Üdv:Misi
én ugy halotam egy motorszerelötöl hogy a power motort szét eklls szedni és avak ben valmi fogaskerekek aszem 3 db abból kell az egyiket átugrasztani és attól függ mikor nyit a power
amugy én ezt nem gunyolódásként mondtam
az ok de azért szerintem ezt ne probálgassa ahhoz kicsit drága hogy leégesse.
Bocsi, nem akartam nagyon beletaposni a lelki világodba.
És én már rájöttem, h a fórumok szarok, hiába kérdezel, mindenki mond mindent, nem jutsz 1ről a 2re... Ha magad csinálod, próbálgatod a dolgokat, sokkal többet fogsz tudni, lesz tapasztalatod, nem csak más hülyeségeit próbálod...
Nemértem miért kell kinevetni, hisz azért kérdez az ember valamit mert nem érti.Gondolom te sem úgy jöttél a világra hogy mindent értettél és sohasem kérdeztél.Nah mind1, azért köszi, igy már én is okosabb lettem.
LEhet elektromechaniai mérnöknek vagy gyengeáramú villamos mérnöknek tanul és megcsinálja potméterrel
A termoisztát volt az első amit ívesen szervizeltem meg. SZóval azzal nincs baj.

Hát ha meg tod oldani, h ne 6000nél nyisson, hanem hamarabb, mondjuk 5nél, akk szólj nekem is, h hogy csináltad! Ugyanis a powert elektronika vezérli, és nem hiszem, h te abba bele tudnál nyúlni, h hamarabb nyisson. Max a bowdenekkel tudsz variálni, ugy, h amikor alaphelyzetben áll, akkor is nyitva legyen valamennyire, de akkor meg teljes nyitásnál fog túlfordulni, azaz zárni.

A kérdésedre a választ magadnak kell eldönteni. Elviekben igen, feltéve h gyárilag a legoptimálisabbra van hangolva a rendszer. Valószínűleg a nyomaték csökken, bár saját tapasztalataim nincsenek a fent említett okból...
Sok sikert!
Jó kérdés, az enyém nem poweres 125-ös,léghűtéses, de alacsony fordulaton is nyomatékos már, és úgy 5500-nél indul meg igazán. Idáig az összes poweres dt-t legyorsultam, akivel összeakadtam. Van pár itt a környéken.
üdv
Valaki erre a hozzászólásra? 18898
a baloldali képen a bal felsö sarokban az a rugos küzyü a termosztát a jobb oldali képen pedig a 13 számú
szijasztok nézétek meg a temosztátot lehet le van ragadva vagy cserés és ez miat nem keringet a vizet vagy ilyesmi
Dettó! Viszont én lemostam, tágulási tartályból kiszívtam a vizet, h épp a minimumon legyen, azóta nem folyt ki egy csepp sem. Ameddig nem forr fel a gép, addig szarjá' rá! Sztem ha szedsz ki belőle, és nem töltesz utána, be fog állni a rendszer, és nem lesz mindig csupa gané a láncod.
sziasztok

125ös dthez keresek sportdobot,végdobot

ha valakinek van szóljon léci
köszi
Már nem nagyon emlékszem mert megvétel után nem sokkal szétkaptuk teljes generálra bár ugy vettem hogy a motorja fel volt ujítva
Nekem is. De neked elötte is csinálta?
Neke új a hengerfej és hengertalp tömítés és mégis csiálja
LEhet hogy elektronika...
Próbáltam h. levetem a radiátor kupakját és úgy húztam neki a gázt áló helybe meg befogtam a pipuffot közbe. De nem láttam egy buborékot sem. Szóval nem hinném..
hengerfej tömítés