Taiwani dugattyú de am szerintem semmi baj nincs vele csak vegyél két normális márkás gyűrűt azokat meg dobd el...
ÉS arra figyelj hogy az utángyárott dugattyúkat mindíg kisebbre csinálják a valódi méretezéstől hogy véletlenül se ragadjon meg ezt úgy lehet kikuszöbölni hogy a dugattyúhoz furatod a henger nem pedig alőre kifuratos és utána vezsel dugattyút.
én ugy halotam egy motorszerelötöl hogy a power motort szét eklls szedni és avak ben valmi fogaskerekek aszem 3 db abból kell az egyiket átugrasztani és attól függ mikor nyit a power
Bocsi, nem akartam nagyon beletaposni a lelki világodba.
És én már rájöttem, h a fórumok szarok, hiába kérdezel, mindenki mond mindent, nem jutsz 1ről a 2re... Ha magad csinálod, próbálgatod a dolgokat, sokkal többet fogsz tudni, lesz tapasztalatod, nem csak más hülyeségeit próbálod...
Nemértem miért kell kinevetni, hisz azért kérdez az ember valamit mert nem érti.Gondolom te sem úgy jöttél a világra hogy mindent értettél és sohasem kérdeztél.Nah mind1, azért köszi, igy már én is okosabb lettem.
Hát ha meg tod oldani, h ne 6000nél nyisson, hanem hamarabb, mondjuk 5nél, akk szólj nekem is, h hogy csináltad! Ugyanis a powert elektronika vezérli, és nem hiszem, h te abba bele tudnál nyúlni, h hamarabb nyisson. Max a bowdenekkel tudsz variálni, ugy, h amikor alaphelyzetben áll, akkor is nyitva legyen valamennyire, de akkor meg teljes nyitásnál fog túlfordulni, azaz zárni.
A kérdésedre a választ magadnak kell eldönteni. Elviekben igen, feltéve h gyárilag a legoptimálisabbra van hangolva a rendszer. Valószínűleg a nyomaték csökken, bár saját tapasztalataim nincsenek a fent említett okból...
Sok sikert!
Jó kérdés, az enyém nem poweres 125-ös,léghűtéses, de alacsony fordulaton is nyomatékos már, és úgy 5500-nél indul meg igazán. Idáig az összes poweres dt-t legyorsultam, akivel összeakadtam. Van pár itt a környéken.
üdv
Dettó! Viszont én lemostam, tágulási tartályból kiszívtam a vizet, h épp a minimumon legyen, azóta nem folyt ki egy csepp sem. Ameddig nem forr fel a gép, addig szarjá' rá! Sztem ha szedsz ki belőle, és nem töltesz utána, be fog állni a rendszer, és nem lesz mindig csupa gané a láncod.
Próbáltam h. levetem a radiátor kupakját és úgy húztam neki a gázt áló helybe meg befogtam a pipuffot közbe. De nem láttam egy buborékot sem. Szóval nem hinném..
ÉS arra figyelj hogy az utángyárott dugattyúkat mindíg kisebbre csinálják a valódi méretezéstől hogy véletlenül se ragadjon meg ezt úgy lehet kikuszöbölni hogy a dugattyúhoz furatod a henger nem pedig alőre kifuratos és utána vezsel dugattyút.
ma hozom a dtbe az új dugattyút+hengert a szerelőtől For Yamaha dugó lesz benne.Vélemények a for yamaháról?
Persze, érdekel a dolog. Milyet használsz pontossan? Tapasztalat?
És én már rájöttem, h a fórumok szarok, hiába kérdezel, mindenki mond mindent, nem jutsz 1ről a 2re... Ha magad csinálod, próbálgatod a dolgokat, sokkal többet fogsz tudni, lesz tapasztalatod, nem csak más hülyeségeit próbálod...
Hát ha meg tod oldani, h ne 6000nél nyisson, hanem hamarabb, mondjuk 5nél, akk szólj nekem is, h hogy csináltad! Ugyanis a powert elektronika vezérli, és nem hiszem, h te abba bele tudnál nyúlni, h hamarabb nyisson. Max a bowdenekkel tudsz variálni, ugy, h amikor alaphelyzetben áll, akkor is nyitva legyen valamennyire, de akkor meg teljes nyitásnál fog túlfordulni, azaz zárni.
A kérdésedre a választ magadnak kell eldönteni. Elviekben igen, feltéve h gyárilag a legoptimálisabbra van hangolva a rendszer. Valószínűleg a nyomaték csökken, bár saját tapasztalataim nincsenek a fent említett okból...
Sok sikert!
üdv
125ös dthez keresek sportdobot,végdobot
ha valakinek van szóljon léci
köszi